Se indlæg|
Hvordan slutter man et forhold til en Thai'
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 24/10-2015 14:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
enig oz min oplevelse![]() |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 24/10-2015 14:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Godt så er det ikke bare mig der tænker at den smager bedre
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/10-2015 14:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Maaske skulle der oprettes en traad omkring de forskellige oelmaerker i Thailand. At Chang har faaet ny flaske burde ikke have indflydelse paa smagen. Den nye flaske er blot et marketing trick. Procenten er sat ned plus indholdet i flaskerne er blevet reduceret mens priserne ikke har aendret sig. Med andre ord blot en skjult prisforhoejelse. Singha lave det samme nummer. Fjernede 630ml flasken fra markedet og erstattede den med en 500ml til samme pris. En forhoejelse paa 21%. Burde gaa over til Beer Lao. Kan faaes i Makro. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 24/10-2015 14:41
|
|
hugoboerge skrev: Maaske skulle der oprettes en traad omkring de forskellige oelmaerker i Thailand. At Chang har faaet ny flaske burde ikke have indflydelse paa smagen. Den nye flaske er blot et marketing trick. Procenten er sat ned plus indholdet i flaskerne er blevet reduceret mens priserne ikke har aendret sig. Med andre ord blot en skjult prisforhoejelse. Singha lave det samme nummer. Fjernede 630ml flasken fra markedet og erstattede den med en 500ml til samme pris. En forhoejelse paa 21%. Burde gaa over til Beer Lao. Kan faaes i Makro. HB, min første tanke var den samme - at det kun er indpakningen der ser mere tilbydende ud, men efter snak med forskellige over Skype, er vi alle enige om at den altså ikke smager helt som før.. Det skal siges at jeg er meget øl interesseret, ikke bare for at få virkning, men mere for smagen - og der ER en forskel.. Om jeg så tager fejl, ja så er jeg da blevet godt snydt. Men HB, stik du lige ned og køb en nu og fortæl mig hvad du synes, overfører gerne til 2 flasker nu, bare skriv en pb med kontonummer
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 24/10-2015 15:02
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
GAMBIT skrev: hugoboerge skrev: Maaske skulle der oprettes en traad omkring de forskellige oelmaerker i Thailand. At Chang har faaet ny flaske burde ikke have indflydelse paa smagen. Den nye flaske er blot et marketing trick. Procenten er sat ned plus indholdet i flaskerne er blevet reduceret mens priserne ikke har aendret sig. Med andre ord blot en skjult prisforhoejelse. Singha lave det samme nummer. Fjernede 630ml flasken fra markedet og erstattede den med en 500ml til samme pris. En forhoejelse paa 21%. Burde gaa over til Beer Lao. Kan faaes i Makro. HB, min første tanke var den samme - at det kun er indpakningen der ser mere tilbydende ud, men efter snak med forskellige over Skype, er vi alle enige om at den altså ikke smager helt som før.. Det skal siges at jeg er meget øl interesseret, ikke bare for at få virkning, men mere for smagen - og der ER en forskel.. Om jeg så tager fejl, ja så er jeg da blevet godt snydt. Men HB, stik du lige ned og køb en nu og fortæl mig hvad du synes, overfører gerne til 2 flasker nu, bare skriv en pb med kontonummer ![]() Takker for tilbuddet. Chang har aldrig vaeret min favorit. Men de lavede Chang Draught og Chang Export. Export versionen syntes jeg var god om de saa i forbindelse med udfasningen af de to slags har kombineret det hele i en ny Chang paa ny flaske skal jeg ikke kunne sige. Men at en oel smager bedre fordi den er kommet i en ny flaske ?? I gamle dage var der et maerke som hed Kloster Beer og den var bare god. Singha tidligere havde en procent paa op til 8% afhaenging af hvor godt humoer den tyske brygmester havde under produktionen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 24/10-2015 15:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Den "gamle" Chang smagte som en Elefant øl, og slog ligeså hårdt, tror det var fra perioden med Carlsberg samarbejdet, som jo sluttede, måske derfor alle de ændringer i smag og styrke? Chang Classic er den bedste øl p.t., også bedre end Export, som er tør og kedelig. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 24/10-2015 15:07
|
|
. Men de lavede Chang Draught og Chang Export. Export versionen syntes jeg var god om de saa i forbindelse med udfasningen af de to slags har kombineret det hele i en ny Chang paa ny flaske skal jeg ikke kunne sige. Men at en oel smager bedre fordi den er kommet i en ny flaske ?? Præcis det jeg mener - Jeg føler ikke at øllen smager bedre fordi den er på en ny og flottere flaske, og derfor skriver jeg at der må være sket en ændring af øllet. I gamle dage var der et maerke som hed Kloster Beer og den var bare god. Singha tidligere havde en procent paa op til 8% afhaenging af hvor godt humoer den tyske brygmester havde under produktionen. Haha, god viden
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 24/10-2015 15:36
|
|
JohnBKK skrev: Den "gamle" Chang smagte som en Elefant øl, og slog ligeså hårdt, tror det var fra perioden med Carlsberg samarbejdet, som jo sluttede, måske derfor alle de ændringer i smag og styrke? Chang Classic er den bedste øl p.t., også bedre end Export, som er tør og kedelig. Enig - den eneste grund til jeg ind i mellem køber Chang Export er promotions og en venlig Chang pige der hælder op - måske derfor jeg altid vågner med TØR hovedpine næste dag ?? Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.