Se indlæg
 Udskriv debat
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark
JohnBKK
Jeg afholder mig fra at kommentere yderligere, det stinker af kvalm selvgodhed her..

Håber I føler jer rigtig godt tilpasse med jer selv.

OleH
TomDK skrev:

Hvor er det dog skræmmende at læse nogle folks holdninger til fremmede af især muslimsk baggrund. Man kunne vel forvente at folk der har daglig omgang med folk der kommer fra fremmede kulturer havde en større grad af forståelse end resten af befolkningen. Men nej kan man bare læse. Der var en der skrev om at der var mange der ikke skrev herinde og som var blevet væk, det kan jeg udmærket sætte mig ind i. Jeg skiftede selv for en del år siden brugernavn fra et der kunne knyttes til mig som person og til TomDK som sådanset bare betyder ”intet navn fra DK”. Jeg ville simpelthen ikke at evt arbejdsgivere kunne falde over indlæg på denne side knyttet til mig som person. Derfor er jeg også forsigtig med at skrive noget som kan knyttes til mig som person.

Jeg anser den nuværende flygtninge katastrofe som påskud for at presse nogle strammere regler igennem. Jeg tror faktisk ikke at det er asiatiske indvandre der tænkes på, nærmere at man vil gøre det svære for herboende tyrkere mf at blive gift med folk fra deres hjemland. Det giver kredit blandt støttepartiet og sender et signal om at der gøres noget på trods af at det slet ikke har noget med den nuværende situation at gøre.

Men det er da klart at det er en presset situation som vi europæiske lande står i med den mængde af flygtninge vi modtager lige i øjeblikket. Vores systemer er slet ikke indrettet til at tage imod så mange mennesker på så kort tid. Men det pisser mig altså noget så gevaldigt af når man hører udtalelser om at 99.999% af alle er bekvemmeligheds flygtninge. Ja det er vel rigtigt nok hvis man anset det som en bekvemmelighed at ikke blive dræbt i en krig. Skulle der være nogle iblandt som nærmere er migranter end flygtninge så har jeg tiltro til at vores system finder dem og sender dem retur til deres hjemlande. Resten skal vi bare tage imod og søge at få så godt integreret i landet som muligt det skylder vi dem og os selv.

Når krigen i Syrien så forhåbentligt snart er overstået så kan vi sende dem hjem og genopbygge landet, men indtil da skal vi hjælpe dem de er trods alt også mennesker.

Så vidt jeg ved, er de fleste flygtninge, som Danmark har modtaget i år, ankommet til fods, eller med bil, bus, tog eller færge.
Det vil sige, at de inden ankomsten til Danmark er passeret igennem mindst ét andet EU-land.

Det er vel heller ikke helt ved siden af at antage, at rigtig mange af flygtningene er rejst til Europa via Tyrkiet.

Og allerede i Tyrkiet er de vel i sikkerhed, jeg har i hvert fald ikke læst noget sted, at flygtninge bliver slået ihjel i Tyrkiet.
Jeg tror dog ikke, at det er særlig rart for dem at opholde sig der, men de er dog væk fra krigen og alligevel ikke så langt fra hjemlandet, hvis situationen skulle blive bedre.

Så på den baggrund synes jeg, at det er i orden at kalde dem bekvemmelighedsflygtninge.

Thomas72
JohnBKK skrev:

Jeg afholder mig fra at kommentere yderligere, det stinker af kvalm selvgodhed her..

Der er ingen der tvinger dig til at være inde på TP, hvis du ikke kan klare stanken af kvalm selvgodhed i bageriet.

PS: Jeg håber du er tilfreds med det nye farvevalg?.
Pfft

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Narin
JohnBKK skrev:

Det er svært at acceptere andres mening.

Anonym Bruger
JohnBKK skrev:

Men jeg vil så ikke undlade at kommentere, for typer som dig pisse mig virkeligt af. Hvis der er nogen der stinker af "selvgodhed" er det dig og dine artsfæller som diskuterer ved at bruge Bush doktriner "enten er du med os ellers er du mod os". Jeg har fuld respekt for at du ikke har samme holdning som mig, det er din grundlovssikrede ret. Men når man begynder at nedgøre modstanderne ved at kalde dem navne så forsvinder min respekt. Prøv dog ar argumentere for dine holdninger på en måde hvor du ikke har behov for at kalde modstanderne navne vi er vel voksne mennesker.

OleH skrev:

Så vidt jeg ved, er de fleste flygtninge, som Danmark har modtaget i år, ankommet til fods, eller med bil, bus, tog eller færge. Det vil sige, at de inden ankomsten til Danmark er passeret igennem mindst ét andet EU-land.

Det er vel heller ikke helt ved siden af at antage, at rigtig mange af flygtningene er rejst til Europa via Tyrkiet.

Og allerede i Tyrkiet er de vel i sikkerhed, jeg har i hvert fald ikke læst noget sted, at flygtninge bliver slået ihjel i Tyrkiet. Jeg tror dog ikke, at det er særlig rart for dem at opholde sig der, men de er dog væk fra krigen og alligevel ikke så langt fra hjemlandet, hvis situationen skulle blive bedre.

Så på den baggrund synes jeg, at det er i orden at kalde dem bekvemmelighedsflygtninge.

Ja det er naturligvis en måde at se på det men i det tilfælde så skal alle flygtninge jo interneres 5 km fra grænsen til deres hjemland og forbydes at tage videre. Det ville også betyde at vi i Danmark faktisk aldrig skulle tage imod en eneste flygtning da vi er så heldige at vi bor lige ved siden af stabile lande. Samtidig skal Italien og Grækenland trækkes med ufattelige mængder af flygtninge og vi kan bare sige Nej nu er de sikre så det er ikke noget der vedkommer os. Det er ikke et verdensbillede jeg abonnerer på.

Jeg siger på ingen måde at vi skal tillade uhindret indtag af flygtninge som Tyskland har gjort, for det kan vi ikke integrere. Men vi skal tage vores del.

JohnBKK
I er nogle tåber alle sammen..

http://www.livele...1444530043

http://www.livele...1441354394

http://www.livele...1442189286

http://ekstrablad...er/5798603

Hammer

dutling68
ja bornholm er hellere ikke godt nok Sad
http://www.tv2bor...wsID=95184

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JohnBKK
Det er simpelthen grotesk hvad vi finder os i...

UUUUUUUD!!!!

Shock

Gapao2000
JohnBKK skrev:

Det var dog en mærkelig kommentar at komme med. Ærlig talt så kan jeg ikke læse nogle selvgode kommentarer overhovedet. Det eneste jeg kan læse er, at folk synes, er at især dig, JohnBKK, godt kunne debattere lidt mere sagligt og lidt mere høfligt.

Jeg kan ikke se, hvorfor du er enig i, at der skal strammes. Som en anden bruger skriver, så er det da nok regler som de fleste ville kunne komme omkring, men det er da tåbeligt, at man som dansk-thailandsk par skal bruge lang tid og penge på at komme i betragtning til familiesammenføring, når 500.000 EU-borgere kan tage deres evt. thailandske hustru direkte til Danmark, så længe de er selvforsørgende. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor du mener, der er tale om selvgodhed, at synes, der burde være fair og rimelig krav for FS i DK. Det kunne jo også være, at dig og konen selv engang ville til DK. Og selvom det aldrig kommer på tale, så kunne du da godt have lidt mere forståelse for dem af os, der gerne vil bo i DK med vores ægtefælle.

Jeg kan forstå, at du meget lidt bryder dig om flygtninge, men hvorfor skal det nu gå udover danske statsborgeres FS med 3. verdensborgere? Flygtninge på den ene side og FS på den anden, har jo intet med hinanden at gøre, da flygtninge, som skrevet om tidligere i denne tråd, er dækket ind af FN-konventionen om familiesammenføring, mens de regler vi diskuterer i denne tråd, kun bliver gældende for danske statsborgeres FS.

JohnBKK
Gapao2000: Jeg har tidligere nævnt at "Apartheid" ville være fint at indføre, dvs. et sæt regler til hvide danskere, og et andet sæt til udlændinge, så er det problem klaret.

Selvgodheden kommer frem i TomDK´s indlæg og andre ligesindede, jeg fatter ikke hvor de får det overskud fra til at føle sig berørt af totalt fremmede menneskers skæbne, folk fra en religion der vil skide dem et stykke og gerne så dem aflivet, når bare de lige hoster op med penge, bolig og resten af livet på forsørgelse i DK.

Kæden er da hoppet helt og aldeles af, hvad f.... sker der med jer?????

Vil du ha´FS, så flyt dog til et andet land i EU, alle grænser står jo pivåbne, piece of cake mand, kom afsted!!

Gapao2000
JohnBKK skrev:

Gapao2000: Jeg har tidligere nævnt at "Apartheid" ville være fint at indføre, dvs. et sæt regler til hvide danskere, og et andet sæt til udlændinge, så er det problem klaret.

Selvgodheden kommer frem i TomDK´s indlæg og andre ligesindede, jeg fatter ikke hvor de får det overskud fra til at føle sig berørt af totalt fremmede menneskers skæbne, folk fra en religion der vil skide dem et stykke og gerne så dem aflivet, når bare de lige hoster op med penge, bolig og resten af livet på forsørgelse i DK.

Kæden er da hoppet helt og aldeles af, hvad f.... sker der med jer?????

Vil du ha´FS, så flyt dog til et andet land i EU, alle grænser står jo pivåbne, piece of cake mand, kom afsted!!

Kunne det falde dig ind, at jeg måske gerne vil bo i Danmark. Tæt på venner og familie. Og hvor jeg kan sproget, hvor jeg har et netværk og kan bruge min uddannelse. De fleste danskere vil nok gerne blive boende i Danmark, og har ikke videre mulighed for, eller lyst til, at flytte til et andet land. Bare fordi man bliver gift med en thailænder, skal man vel ikke landsforvises?! Og vores fælles børn bliver ikke ligefrem hvide, så din løsning bryder jeg mig ikke om.

JohnBKK
Nej, det falder mig ikke ind at du absolut vil bo i Danmark, hvorfor er det så vigtigt?

Jeg rejste ud som 21 årig første gang, og har siden haft det bedst væk fra det lille smørhul, med arbejde i mange forskellige lande, og det har vel givet mig en anden forståelse af verden og dets indbyggere end hvad Hr. og Fru "normal Danmark" bliver hjernevasket med af medier og meningsdannere i DK.

Verden er rå, det er alle mod alle, der stjæles, svindles bedrages og lyves og hvis ikke den lille almindelige skvat-godheds-dansker snart vågner op til det faktum, så går det rivende galt både i Danmark og EU.

Jeg har oplevet muslimer som kolleger i DK, hvor jeg har haft kortvarige jobs af og til, og det kan sgu ikke anbefales. Nu er jeg så heldig at være udstyret med en skarp sanseevne og intuition, så jeg gennemskuede hurtigt deres sleske dobbeltspil, "Taqiya" kaldes det. Vi er vantro, vi er aber og svin i deres optik, glem det aldrig, aldrig nogensinde!

https://en.wikipe...iki/Taqiya
Redigeret af JohnBKK d. 02/11-2015 17:20

Anonym Bruger
prøv nu at høre her....

Flygtninge og velfærdsindvandrere koster penge...i Sverige er nævnt beløber der svarer til hele deres nuværende årlige forbrug i sundhedssektoren som er et af vores (og deres) dyreste poster.

Vi har ikke de penge, og derfor bliver der lavet regler som skal begrænse indvandringen og selvfølgelig vil det gå ud over helt alm. danskere, hvem fanden har så store skyklapper på at man ikke kan forstå det?. Se det som en slikskål...jo flere du inviterer til at spise af slikskålen uden at fylde lidt i den, ja! jo hurtigere er den tom...men der er vel nogle som sidder og håber på én eller anden Marshall hjælp når vores samfund er skåret helt ind til benene.

Venstrefløjen har indtil nu afvist at få sænket indvandringen...og det er også fint nok, politisk overbevisning skal der være plads til, men så skal man fandeme heller ikke komme bagefter og pive over at det pludselig går ud over os selv! Sådan er det nå ens eget selvgodhed tager over. Danmark var det første EU land der begyndte at nævne grænsekontroller osv...alle EU lande skød os ned...og nu er de selv i gang med at lukke grænserne...vores debat er et skridt længere end i udlandet..takket være nogle idealister, som bliver kaldt bonderøve. Sverige tog pis på os da vi første gang nævnte at vi ikke ønskede flere flygtninge og nu går det selv tiggergang...Norge vil nu indrykke annoncer imod flere flygtninge...alt imens sidder der folk handlingslammet nede i EU og aner ikke en kæft om hvad de skal stille op, bl.a. fordi ingen vil arbejde sammen og ingen vil anerkende at EU aldrig blev den solidariske forsamling man havde håbet...i stedet blev det et korrupt tag-selv-bord, hvor de store lande gør hvad der er mest gunstigt for dem selv, og os andre små pis lande uden mandat til en skid må bare følge trop.

DF har i årevis ønsket at kunne 'diskriminere' i hvem der skal til landet, således at vi fx fik flere asiater og færre fra Nordafrika og Mellemøsten. Men dette er ikke bare imod internationale konventioner, det strider direkte imod venstrefløjens selvfede illusion og kultur hvor man hidtil har troet at hvis vi deler vores velfærd med andre vil vi få det tifoldigt igen....dette er her efter 40-50 år endnu ikke sket, tværtimod har vi fået én over nallerne rent økonomisk, og den glade skatteborger betaler stadig til hullet i kassen mens der bliver konstant bliver beskåret på den velfærd pengene egentlig skulle være gået til, denne gang er det uddannelserne.

Så ja, det er letkøbt at sidde at give én person (Støjberg) el. ét parti (DF) skylden for at det er blevet så besværligt at få thaitrunten til landet...men alt har en årsag....så måske skulle folk se hvor ansvaret egentlig lå?

Jeg er kommet til den konklusion at jeg ikke længere magter at hidse mig op over debatten længere....Jeg får min løn, og i fremtiden hæver jeg mig pension og skrider til ét eller andet land under varmere himmelstrøg hvor man kan bo i fred og ro og få lidt øl for sine optjente mønter...så må Danmark sejle sin egen sø....jeg dør og så kan jeg jo være ligeglad og vice versa...

Alle skal være så velkomne til Danmark.
Redigeret af Anonym Bruger d. 02/11-2015 17:27

Webmaster
Jeg poster lige trådens første indlæg igen, da jeg syntes trådens indhold er skredet en del.

Regeringens forslag til strammere reglerne for ægtefællesammenføring vil primært ramme danskere, der ønsker at gifte sig med f.eks. kvinder fra Thailand og fra Philipinerne. Af hensyn til Danmarks internationale forpligtelser vil flygtninge derimod oftes være undtaget fra de strammere krav til hvilke ægtefæller, der skal have lov til at komme her til landet.

Medvirkende: Lars Kyhnau Hansen, der er talsmand for landsforeningen for dansk-udenlandske ægtepar, Ægteskab Uden Grænser.

I min verden er det ikke i orden at straffe nogle mennesker for hvad andre mennesker gør. Gå efter dem som er problemet, i dette tilfælde såkaldte flygtning/velfærdsturister, og lad andre folk være i fred.

Det er sjofelt at forholdsvis få mennesker/familier skal stå for skud for hvad andre mennesker er skyld i og hvad andre mennesker foretager sig.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Gapao2000
JS skrev:

prøv nu at høre her....

Flygtninge og velfærdsindvandrere koster penge...i Sverige er nævnt beløber der svarer til hele deres nuværende årlige forbrug i sundhedssektoren som er et af vores (og deres) dyreste poster.

Vi har ikke de penge, og derfor bliver der lavet regler som skal begrænse indvandringen og selvfølgelig vil det gå ud over helt alm. danskere, hvem fanden har så store skyklapper på at man ikke kan forstå det?. Se det som en slikskål...jo flere du inviterer til at spise af slikskålen uden at fylde lidt i den, ja! jo hurtigere er den tom...men der er vel nogle som sidder og håber på én eller anden Marshall hjælp når vores samfund er skåret helt ind til benene.

Venstrefløjen har indtil nu afvist at få sænket indvandringen...og det er også fint nok, politisk overbevisning skal der være plads til, men så skal man fandeme heller ikke komme bagefter og pive over at det pludselig går ud over os selv! Sådan er det nå ens eget selvgodhed tager over. Danmark var det første EU land der begyndte at nævne grænsekontroller osv...alle EU lande skød os ned...og nu er de selv i gang med at lukke grænserne...vores debat er et skridt længere end i udlandet..takket være nogle idealister, som bliver kaldt bonderøve. Sverige tog pis på os da vi første gang nævnte at vi ikke ønskede flere flygtninge og nu går det selv tiggergang...Norge vil nu indrykke annoncer imod flere flygtninge...alt imens sidder der folk handlingslammet nede i EU og aner ikke en kæft om hvad de skal stille op, bl.a. fordi ingen vil arbejde sammen og ingen vil anerkende at EU aldrig blev den solidariske forsamling man havde håbet...i stedet blev det et korrupt tag-selv-bord, hvor de store lande gør hvad der er mest gunstigt for dem selv, og os andre små pis lande uden mandat til en skid må bare følge trop.

DF har i årevis ønsket at kunne 'diskriminere' i hvem der skal til landet, således at vi fx fik flere asiater og færre fra Nordafrika og Mellemøsten. Men dette er ikke bare imod internationale konventioner, det strider direkte imod venstrefløjens selvfede illusion og kultur hvor man hidtil har troet at hvis vi deler vores velfærd med andre vil vi få det tifoldigt igen....dette er her efter 40-50 år endnu ikke sket, tværtimod har vi fået én over nallerne rent økonomisk, og den glade skatteborger betaler stadig til hullet i kassen mens der bliver konstant bliver beskåret på den velfærd pengene egentlig skulle være gået til, denne gang er det uddannelserne.

Så ja, det er letkøbt at sidde at give én person (Støjberg) el. ét parti (DF) skylden for at det er blevet så besværligt at få thaitrunten til landet...men alt har en årsag....så måske skulle folk se hvor ansvaret egentlig lå?

Jeg er kommet til den konklusion at jeg ikke længere magter at hidse mig op over debatten længere....Jeg får min løn, og i fremtiden hæver jeg mig pension og skrider til ét eller andet land under varmere himmelstrøg hvor man kan bo i fred og ro og få lidt øl for sine optjente mønter...så må Danmark sejle sin egen sø....jeg dør og så kan jeg jo være ligeglad og vice versa...

Alle skal være så velkomne til Danmark.

Og hvorfor er det så åbenlyst, at flygtningekrisen skal gå ud over FS med en dansk statsborger? Kan du dokumentere at FS koster statskassen penge, som dit indlæg kraftigt indikerer. Du siger jo, at stramningerne på FS-området skyldes, at flygtningene koster penge.

Dit indlæg minder meget om JohnBKKs misforstående sammenblanding af FS og flygtninge. I lader ikke til at kunne forstå, at flygtninge er én ting (de koster muligvis penge), og FS er en anden (der såvidt jeg ved, ikke koster staten noget). Venligst se mit tidligere link, hvoraf det fremgår, at thailændere klarer sig ganske godt i DK.

Men jeg tror heller ikke, at JS er familiesammenført i DK. I hvert fald er det så mange år siden. Som reglerne er i dag må man ikke have modtaget kontanthjælp tre år forinden. Man skal også stille bankgaranti osv. Det er bestemt ikke en tilgængelig slikskål at få FS i Danmark.

Hvis du har lyst til at vide lidt om det emne du kommenterer på, så anbefaler jeg, at du læser lidt her:

http://www.aegtes...202014.pdf

Og så tænker jeg, det måske ville være en idé, hvis JohnBKK og dig oprettede en tråd, hvor i kunne berette om jeres holdning (dvs. fordomme) til flygtninge i. FS med en dansk statsborger har intet med flygtningekrisen at gøre. Det er intet belæg for at sige, at FS mellem en dansker og thailænder koster statskassen i det lange løb, jf. beskæftigelsesstatistikken. Så pak venligst jeres fremmedhad mod thailændere i Danmark sammen. I har intet at bygge det på.

I øvrigt mener jeg, at jeres holdning bygger på rene fordomme og ikke viden om de faktiske forhold. Spørg en hvilken som helst dansker, der er FS med en thailænder indenfor de seneste år. Det er bestemt ikke guld og grønne skove i DK. Heller ikke at der er noget galt med at være thailænder i DK, men at sige, at der skal strammes her pga. flygtninge giver ganske enkelt ikke mening, da FS ikke er omkostningstungt på samme måde som flygtninge.

Fotofreak
Thomas72 skrev i indlæg #2:
I forbindelse med valget i juni måned blev der lavet en Brugeroprettet Afstemning her på TP og den afstemning fik DF 30%. Man må bare gå udfra dem der stemte på DF og har ægtefælle/kæreste fra f.eks. Thailand, var klar over, hvad de gik ind til mht. det bliver sværere at få FS i Danmark hvis partiet blev et støtteparti for regeringen.

Narin skrev i indlæg # 8:
Må indrømme at jeg også spekulerede en del over resultatet af brugerafstemningen her på TP, og så at udfaldet blev 10 % over landsresultatet, rystede mig en del.[/b]

Gapao200 skrev i indlæg #58:
Tror da pokker DF får mange stemmer herinde, hvis barren er så lav. Flere af jer fatter jo vitterligt ikke, hvad det er, politikerne diskutere, men bruger krudt på at skrive jeres udokumenterede meninger frit fra fantasien i stedet for at søge lidt viden. Mere fakta og viden tak, mindre frådende vanvid.

Narin skrev i indlæg # 79:
Ydermere så jeg i en brugerafstemning, afholdt her på Portalen angående valget i år, at 30 % stemte på DF, altså 10 % over landsgennemsnittet, hvilket kom bag på mig. Da jeg ser DF som et parti, der absolut intet har til overs for andre end dem med lyst hår og blå øjne.

Hallo ! - Mener i virkeligt, at en 'Thailand Portalen' brugerafstemning med 66 afgivne stemmer , giver et korrekt billede af brugernes politiske observans ?

M.v.h. Fotofreak

JohnBKK
Gapao2000: Læser du overhovedet hvad jeg skriver?

"Gapao2000: Jeg har tidligere nævnt at "Apartheid" ville være fint at indføre, dvs. et sæt regler til hvide danskere, og et andet sæt til udlændinge, så er det problem klaret."

Eller endnu bedre, opsig FN konventionen, den er lig med kulturelt selvmord.

Udtrykket "Apartheid" støder dig måske, men så kald det noget andet, "regler for danskere der vil ha´ægtefælle til DK.." - og "regler for udlændinge der vil ha... osv."

Men sådan spiller det politisk korrekte klaviatur jo desværre ikke i dagens samfund, så derfor lovgives der kollektivt og man rammer vind og skævt konstant.

PS: Er til din orientering ikke DF tilhænger, de er jo fulde af løgn som alle andre..
Redigeret af JohnBKK d. 02/11-2015 18:44

Webmaster
Dette klip repræsentere nok meget godt min holdning til de såkaldte flygtninge. De såkaldte flygtninge som er skyld i de stramninger som vi nu ser på familiesammenføringsområdet på grund af en flok klaphatte af danske politikere.

Kort sagt flygtninge min bare røv.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Anonym Bruger
Gapao2000....du må forstå at flygtninge og indvandrere ønsker FS i det sekund de ankommer...De er ikke dumme...de tænker taktisk, enten ankommer de alene og lader familien vente på det gyldne opkald i hjemlandet, ellers tager de til EU og fordeler sig, derefter laver de sammenføring i det land der er mest gunstigt...og her snakker vi naturligvis økonomisk.

Tror du selv at grunden til at FS-reglerne er strammet er for at bremse fx Dansk-Thai, Dansk-Filippinsk, el. Dansk-Brasilianske ægteskaber osv? Tror du DF politikerne el. deres vælgere bare sidder og ikke kan fordrage Vietnamesere?? NEJ, en del af dem er sku' selv gift med en udlænding.

Stramningerne er lavet for at bremse indvandringen fra den muslimske verden, lad os nu være ærlige.. Desværre har ingen turde formulere et regelsæt der gør dette, idet venstrefløjen skriger op om racisme, nazisme osv...men faktum er at det er denne gruppe som laver problemer for alle andre indvandrer grupper...mest af alt pga. deres antal , deres ringe tilknytning til arbejdsmarked og derved fælleskassen, samt deres mentalitet og æresbegreber...fx:

Dømte voldtægtsmænd: Her kommer de fra

I perioden 2004 til 2013 er 615 blevet dømt for voldtægt i Danmark.

403 dømte kommer fra Danmark, mens 212 er indvandere eller efterkommere af indvandere

DØMTES OPRINDELSESLAND TOP 5

Danmark: 403
Irak: 41 (muslimsk)
Tyrkiet: 26 (muslimsk)
Somalia: 25 (muslimsk)
Libanon: 24 (muslimsk)

Kilde: Danmarks Statistik

Sverige:

Antallet af voldtægter stiger alarmerende i Sverige især i byer med store muslimske ghettor og er nu 560% højere i Sverige end i Danmark. Og voldtægterne er af samme art: det gennemgående træk er at muslimske mænd voldtæger svenske kvinder,og det aldrig er svenske mænd, der voldtæger muslimske kvinder. Samtig er antallet af gruppevoldtægter steget alarmerene og er nu det højeste i Europa.

jeg kunne blive ved...men tror folk har fattet budskabet...men det handler ikke kun om kriminalitet....ligeså meget passiv forsørgelse...i min optik ligger landet sådan:

for hver gang én flygtning/indvandrer får fx førtidspension, så bremser det muligheden for at en nedslidt dansker kan få samme ydelse idet kommunerne ikke øger deres kvote af modtagere af denne ydelse...og langt de fleste indvandrer får det på baggrund af posttraumatisk stress (PTSD), denne vejes højere end fx en portør's dårlige knæ/ryg efter et langt arbejdsliv...

USA har i mange år haft et udmærket Green Card-ordning, hvor immigranter bliver tildelt opholdstilladelse ud fra hvilke områder de kommer fra....kommer der pludselig for mange fra Mellemøsten bliver det sværere osv..ikke engang denne model tør vi bruge i vores politisk korrekte nation.
Redigeret af Anonym Bruger d. 02/11-2015 19:32

OleH
Webmaster skrev:

Dette klip repræsentere nok meget godt min holdning til de såkaldte flygtninge. De såkaldte flygtninge som er skyld i de stramninger som vi nu ser på familiesammenføringsområdet på grund af en flok klaphatte af danske politikere.

Kort sagt flygtninge min bare røv.

+1

Spring til debat: