Se indlæg
 Udskriv debat
Den forbudte kærlighed
h
tror nu solmand er uden for pædagogisk rækkevide, se blot hans sidste to indlæg.Frown

solmand
ja det er jo noget du har skide meget forstand på.........Shock
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

oleskyum
En ting er meget forbavsende, det er at så mange der er gift med en Thai vil finde sig i, at partitoppen i det parti de stemmer på ønsker at smide konen ud af landet.

Der er jo ingen tvivl Jesper Langballe har direkte sagt at udlændinge ikke var velkommen i Danmark.

Jeg håber da, de fleste har lidt højere tanker om deres koner end DF har, men nogle gange er jeg alvorlig i tvivl, når jeg ser forsvaret af DF.

roald
henrikr og solmand gider i ikke stoppe jeres mudderkast Sad

h
oleskyum skrev:
En ting er meget forbavsende, det er at så mange der er gift med en Thai vil finde sig i, at partitoppen i det parti de stemmer på ønsker at smide konen ud af landet.

Der er jo ingen tvivl Jesper Langballe har direkte sagt at udlændinge ikke var velkommen i Danmark.

Jeg håber da, de fleste har lidt højere tanker om deres koner end DF har, men nogle gange er jeg alvorlig i tvivl, når jeg ser forsvaret af DF.

Det er forbavsende at man i en alder som din ikke engang har forstået at et parti har en fælles politik men partiet består af mange medlemmer som jo ikke altid er 100 % enige der findes faktisk også både medlemmer af socialdemokratiet, radikale, venstre osv. som deler denne holdning til udlændige politiken lige som der er DFér som ønsker en lempligere udlændinge politik.
men alt skal males til det ekstreme for ellers kan du vel ikke forsvare din DF fobi.

Glæder mig til at se dig dokumentere langballes udtalelse er fælles DF holdning og også gælder udlændinge med højere uddannelse og dansk gift udlændinge

h
roald skrev:
henrikr og solmand gider i ikke stoppe jeres mudderkast Sad

jeg er stoppet for længe siden så bland du mit navn ud af det

oleskyum
henrikr skrev:
oleskyum skrev:

Det er forbavsende at man i en alder som din ikke engang har forstået at et parti har en fælles politik men partiet består af mange medlemmer som jo ikke altid er 100 % enige der findes faktisk også både medlemmer af socialdemokratiet, radikale, venstre osv. som deler denne holdning til udlændige politiken lige som der er DFér som ønsker en lempligere udlændinge politik.
men alt skal males til det ekstreme for ellers kan du vel ikke forsvare din DF fobi.

Glæder mig til at se dig dokumentere langballes udtalelse er fælles DF holdning og også gælder udlændinge med højere uddannelse og dansk gift udlændinge

Da Jesper Langballe er ordfører for DF, kan da da kun være dig der skal have mere dokumentation før du vil godtage det.

Men jeg kan jo godt se fordelen med, at hæve slavetilstanden i Danmark fra 3 til 7 år, hvilken kvindeundertrykkelse, men de skal sku nok holde kæft for ellers er det ud af smørhullet.

Hvis den lovgivning er så evig dejlig, hvorfor så bruge Sverige, når man mangler en ny.

h
og du mener at langballe ikke kan have sin egen mening?? men lad os nu se den udtalelse hvis den da ellers eksistere.

forlængelsen af tiden til man opnår permanent opholdstilladelse kan jeg ikke se er kvindeundertrykkende (medmindre at man skal forstærke sin DF fobi)hvis man bor med den man elsker så er det vel ligegyldig om der går 3 eller 7 år til opholdstilladelsen er permanent, hvis bare man er sammen, man er her vel fordi man elsker sin ægtefælle og ikke pga. smørhullet.
men det er måske kvindeundertrykkende at en pige ikke kan omgå loven så let ved bare at gifte sig i 3 år for så at få permanent opholdstilladelse i smørhullet?? eller at man idag er nødt til at arbejde og være gift med sin kusine i 7 år før hun kan få bistandshjælp.

hvorfor bruge sverige??? er det ikke dig der bor i sverige??

rinpoche

Slettet af Webmaster.
Man offentliggør ikke Private Beskeder.
- Admin -

Hvorfor ikke?
Man må da stå ved hvad man har sagt, det gælder vel også i privat besked.
Tag et eksempel hvor jeg modtager en privat besked ud af det blå.
Heri bliver jeg for eksempel skældt ud, eller modtager oplysninger der modsiger hvad samme afsender ellers skriver i det offentlige rum eller hvad ved jeg.
Så har vedkommende dermed effektivt givet mig mundkurv på ved at sende det som privat besked.

Den holder da ikke synes jeg.
Minder mig lidt for meget om advokaten eller præsten for den sags skyld, der ved at deres klient er skyldig, men pga tavshedspligt ikke må udtale sig.

Men du er bossen, så er den jo ikke længere. Smile

mvh
rinpoche

rinpoche skrev:

Slettet af Webmaster.
Man offentliggør ikke Private Beskeder.
- Admin -

Hvorfor ikke?
Man må da stå ved hvad man har sagt, det gælder vel også i privat besked.
Tag et eksempel hvor jeg modtager en privat besked ud af det blå.
Heri bliver jeg for eksempel skældt ud, eller modtager oplysninger der modsiger hvad samme afsender ellers skriver i det offentlige rum eller hvad ved jeg.
Så har vedkommende dermed effektivt givet mig mundkurv på ved at sende det som privat besked.

Den holder da ikke synes jeg.
Minder mig lidt for meget om advokaten eller præsten for den sags skyld, der ved at deres klient er skyldig, men pga tavshedspligt ikke må udtale sig.

Men du er bossen, så er den jo ikke længere. Smile

mvh
rinpoche

Det er ikke første gang vi admin har slettet
Indlæg som er sendt privat,det sendes privat
fordi det kun er for de 2 mennesker øjne
Ellers kan du gøre som jeg gør.spørge dem som afsender
om du må lægge deres indlæg frem uden afsender navn
Det er mere reelt.
bamsen

Badladz
Jeg syntes det er synd for den tykke dame, at hun ikke kan blive gift med sin udlandske fyr, tænk at hun nu måske skal vælge en dansk fyr! GrinGrinGrin

http://badladz.com/

"marriage is the most expensive form of prostitution"

http://www.estimates2u.com/freelancer.htm
surin999
det vil sige at man frit kan kalde andre brugere lige hvad man har lyst til, bare det sker i privat besked?
og modtageren må ikke videregive det, uden man selv giver dem lov til det.

Sig mig er det ikke lidt langt ude? Bør man ikke stå ved det man skriver?
Surin er død længe leve Surin999

surin999
Badladz skrev:
Jeg syntes det er synd for den tykke dame, at hun ikke kan blive gift med sin udlandske fyr, tænk at hun nu måske skal vælge en dansk fyr! GrinGrinGrin

hun er gift med ham, de kan bare ikke bo i Danmark før hun komme af med bistandshjælpen.

rinpoche
Hej Bamse,

Jeg mener der skal 2 til at afgøre, hvad der er privat eller ej.
Afsender såvel som modtager. Det afgør afsenderen da ikke alene efter min mening.
Som det er nu, udløser en PB "automatisk immunitet" mod hvad som helst, det kan jeg ikke respektere må jeg nok indrømme.

Men jeg respekterer selvfølgelig reglerne her og tager konsekvensen og fravælger PB i opsætningen.

mvh
rinpoche

surin999
hvordan fravælger man privat besked i opsætningen?

Webmaster
Snakken om Private Beskeder fortsætte her:

http://www.dansk-...ad_id=2418

Mere så vi ikke får drejet indholdet i denne tråd væk fra det oprindelig indlæg/emne.

Takker

- Admin -
Redigeret af Webmaster d. 09/10-2006 15:07
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
solmand
hmmm siden hvornår er Danmark blevet et smørhul..???
syntes da at vi betaler rigeligt i skat og moms.....Shock
solmand...
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

rinpoche
VI får da vist også rigeligt tilbage, gør vi ikke?
Gratis hospital/læge, bibliotek, tilskud til tandpleje, undervisning, bistandshjælp, folkepension. Skal jeg fortsætte?
Pengene skal jo komme et sted fra.

Hvis du kan pege på en model, der er mere attraktiv, så lytter jeg gerne!

mvh
rinpoche

oleskyum
henrikr skrev:
og du mener at langballe ikke kan have sin egen mening?? men lad os nu se den udtalelse hvis den da ellers eksistere.

forlængelsen af tiden til man opnår permanent opholdstilladelse kan jeg ikke se er kvindeundertrykkende (medmindre at man skal forstærke sin DF fobi)hvis man bor med den man elsker så er det vel ligegyldig om der går 3 eller 7 år til opholdstilladelsen er permanent, hvis bare man er sammen, man er her vel fordi man elsker sin ægtefælle og ikke pga. smørhullet.
men det er måske kvindeundertrykkende at en pige ikke kan omgå loven så let ved bare at gifte sig i 3 år for så at få permanent opholdstilladelse i smørhullet?? eller at man idag er nødt til at arbejde og være gift med sin kusine i 7 år før hun kan få bistandshjælp.

hvorfor bruge sverige??? er det ikke dig der bor i sverige??

Nu var det jo dig der brugte Sverige da DF havde lavet Danmark for besværlig og så var der jo også sparet de 51.000 der kunne inddrages, hvis man søgte familiesammenføring, så stop nu med den pudsen glorie.

Og det er ikke mig der bor i Sverige.

Og lige den med kusinen, hvad er forskellen på dig og ham med kusinen, det har jeg svært ved at se.

Og så lige parti kammeraten som du kan læse lidt om her

http://www.dansk-...post_25224

solmand
forsikringer du !!!!!!!!!!!!!!!!!! var måske en ide....
solmand

Spring til debat: