Se indlæg|
Dansk tv den 15.10.2006
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/10-2006 07:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
bastian skrev: suk.loc og jesper XXXXXX Du er godt nok det mest lyse hoved vi har her på Dansk Thai Hvad skulle vi andre dog gøre, uden dine indsigtsfulde og informationsfyldte indlæg?Du formår gang på gang at sætte tungen på spidsen, med dine spydige og i alle henseende korrekte debatsvar - Vi andre kan virkelig lære noget at dine debatoriske evner. SLETTET, upassende sprogbrug. - Admin - Redigeret af Rasmus d. 20/10-2006 22:07 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 20/10-2006 08:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Hov hov Loc. SLETTET, upassende sprogbrug. - Admin - Niels Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:18 |
|
|
|
| Moldam |
Lagt på d. 20/10-2006 09:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
Det er ufatteligt hvor mange bedrevidende individer der er her, jeg kan se at der blir ikke sat tvivl ved at en ældre mand der er gift med en ung kvinde har købt hende, der blir også påstået at ældre mænd ikke kan få rejsning uden små blå piller (det er sku godt at jeg ikke er gammel endnu, eller er jeg). Det er da fint nok at man har en holdning men behøver man at svine andre til der har en anden holdning, jeg vil lige indrømme at jeg også synes det er en høj alder at få børn i, men jeg mener derimod ikke at det vedgår andre om de skal få børn eller ej da barnet under alle omstændigheder har en ung mor som sikkert saktens kan opdrage barnet, eller kan kvinder ikke opdrage børn. En af jeres argumenter er at barnet vil blive mobbet i skolen, så synes jeg egentligt ikke der er nogen som er gift med en Thai skulle få børn, for vi ved vist alle at muligheden for at blive mobbet når man har en mørk hudfarve er stor i "Danmark". I opfører jer som om det er 100% sikkert at barnet får et elendigt liv hvis faderen er over 70, hvorimod det i stedet kan være at barnet får en lykkelig barndom da barnet har en far der altid har tid og måske også energi til at tage sig af barnet, modsat mange forældre idag som arbejder hele tiden og kun tænker på penge og status, der er nok over 500 millioner af børn der lider rundt om i verden af mange forskellige årsager som i kan bruge jeres energi på, men i angriber en måske lykkelig familie med alle jeres fordomme, jeg tror det er de færeste børn med en gammel far der ønsker de ikke var blevet født men det kan i jo så fortælle dem at i ønsker de ikke var. Hilsen Moldam |
|
|
|
| Mads_T |
Lagt på d. 20/10-2006 10:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
SLETTET, intet med tråden at gøre. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:19 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/10-2006 11:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
SLETTET, intet med tråden at gøre. - Admin - SLETTET, upassende sprogbrug. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:20 |
|
|
|
| Mads_T |
Lagt på d. 20/10-2006 12:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
SLETTET, intet med tråden at gøre. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 14:21 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 20/10-2006 12:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Mine herrer. Tak fordi at i fik kørt mit indlæg i sænk, jeg syntes ellers at det kunne have givet både en spændene og intressant debat, men naturligvis skulle det hele køres ud i personangreb og andet pis. Hold kæft hvor er jeg træt af det. Dette indlæg bliver mit det sidste både på denne debat og andre debatter fra min side. Gider squ ikke et forum hvor alt skal stables ned for fogede, synd for de seriøse der gerne vil debatere men lader fornuften råde, før munden løber løbsk. Til jer andre som kører alt i sænk, der kan jeg kun være bekymret over hvordan i fungerer ude i det virkelige liv, fordi hvis jeres adfærd derude er ligesom jeres opførsel her på Thai- web, så har i fanme et problem. Til webmaster Kim, som jeg faktisk ikke kan sige noget ondt om, det må være svært at holde styr på et hvepsebo, du må selvom du sletter mig som bruger, eller om du vil lade resterne af min profil stående, jeg er i alle tilfælde ikke med mere, så gør hvad du finder rigtigt. Farvel og tak. Niels Redigeret af latour82 d. 20/10-2006 12:25 |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2006 12:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja Niels jeg må desværre give dig ret. og kim du kan ligeså godt lukke den her debat nu. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/10-2006 12:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Jeg er vitterligt ked af, hvis jeg har bidraget til at du er blevet træt af dette forum, latour - I så fald, undskyld...
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/10-2006 14:26
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det er jo nærmest hver dag efterhånden at nogle går over stregen.... Slut på ævlet, og tilbage til det oprindelig indhold i tråden på en ordentlig og sober måde. Tak - Admin - Redigeret af Webmaster d. 20/10-2006 20:58 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 20/10-2006 16:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hu ha hvor er det heldigt vi alle kan have vores helt personlige mening om alt. Og så Har vi DTW hvor vi altid kan få en rask dum diskution, fordi de fleste ikke aksepterer andre tænker anderledes end os selv. ![]() Nu har jeg først lige læst tråden her i aften og nå ja 5 sider at komme igennem, hvor det meste er person fnidder i stedet for svar på det Niels lagde op med. Selv Webmaster har sgu været ude med riven. helt uden for emnet.Min helt klare holdning til emnet.. Han er ALT for gammel til at få børn, jeg er selv 50 nu og mener min tid er ved at være omme hvad det angår, selvom jeg håber at blive gammel. Det har så intet med at blive forelsket / elske / blive gift at gøre. Men man bør efter min bedste overbevisning tænke lidt på børnene i det spil. Alders forskellen, jamen hvad er det akseptable, aner det ik og er også hamrende ligeglad... thaiers tankegang vedr børn er nok lidt langt fra vores.... For de fleste her ude er det deres pension de tænker på....Og bedst skulle det nu blive en pige... god weekend Le-si |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 20/10-2006 17:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
Slettet – har intet med tråden at gøre. Admin. Redigeret af Rasmus d. 20/10-2006 23:28 |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2006 17:57
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg syntes alle de unge lyse hoveder her på siden skal nedskrive dags dato at huske hvad de har sagt og skrevet ned og så om tyve tredive år tage sedlen frem igen og se om de nu husker hvad de har fortalt om de ældre her i denne debat det kunne hænde de er i selvsamme situation på dette tidspunkt .o så er det jo rart at se de gamle på nuværende tidspunkt ikke er så slemme endda ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 20/10-2006 19:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Et sidste indlæg fra min side o denne debat. Jeg har ikke på noget tidspunkt forholdt mig til alders forskellen mellem manden og kvinden, og har egentlig heller ikke lyst, for som der bliver skrevet tidligere, kunne man jo ende op med en meget ung kone ![]() Det jeg forholder mig til er alderen manden/man/jeg får børn. Og der mener jeg der er en øvre aldersgrænse, måske ikke biologisk, men så moralsk. ![]() Jeg skal så ikke være dommer og sætte mig fast på en bestemt grænse, men 70 er for gammel ifølge min moral. Til jer der mener føler jer ramt, har jeg intet imod stor alders forskel, kender forøvrigt rigtig mange "ældre" som har et glimmrende ægteskab med en meget yngre kone. De er i mange tilfælde blevet mine og min kones venner, og vi hygger os gevaldigt i deres selskab, så det har jeg ingen skrubler over. Så hvis jeg har fornærmet nogen kan jeg kun undskylde. ![]() Til Bastian. Det var dit sprog brug, ikke din holdning der faldt mig for brystet, samt at det ikke var det der blev debatteret. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| 2182 |
Lagt på d. 06/11-2006 02:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Til dem som lyder til at vide alt om den mekanisme som får folk til at ønske sig børn, vil jeg bare sige at I lyder til at have stået allesammen på sidst i køen. Dette med at lesbiske og homoseksuelle skulle have valgt hvad de vil være, kunne godt lyde til at være en by i Rusland for Jer. Men det har forskere fundet en forklaring på, at det er noget hormonalt under 'opvæksten' i moders mave.Testosteron/Østrogen. Hvis I altså kan fatte det. At man bliver for gammel til at få børn er ikke rigtig, men at man bliver for gammel til at have børn kan godt have sin rigtighed, da man ikke har den store energi til udfoldelser som man havde da man var yngre. Ja, ja jeg får nok på puklen, men jeg kan nok tåle det da det kun er verbalt, men for fanden, der er nogle her på sidet som ikke burde være med, med de holdninger de har. For nogle år siden var det en der havde nickname 'parkpean' eller sådan noget som altid var negativ ligemeget hvad, så senere var det surin >surin999 eller sådan noget. Nu er det vist losturian eller noget lignende der i udgangspunktet er negativ og så en der kalder sig Don øhh eller sådan noget.Det må da være noget af et kedeligt liv at føre. Vær dog positivt og glæd jer over det liv I har. Jeg er ovenud tilfreds med det liv jeg har, min kone er 42 jeg selv er 60 og vi har en dejlig unge på 3, så hvad kan jeg ønske mig mere????????????-sku jeg kaldes et gammelt svin????, nej, nok den der har fundet det vises sten. At jeg er 60 og har fået en dejlig unge, det rager sku da ikke andre end os, jeg dør når den tid kommer, måske bliver jeg kørt over af en i-d-i-o-t med 300 watts musikanlæg i sin bil, så han ikke er opmærksom på andre trafikanter eller fodgængere, eller jeg bliver 80 år og har så haft 23 dejlige år med min unge, so what?????????????? Jeg synes nogengange at de der kommer med deres tilkendegivelser er nogle papnæser der ikke ved hvad de tænker, eller så kan man bare ikke komme ud over den papnæse man har. Det var en hel del galde der havde hobet sig op med tiden, ud skal det, om det så bliver for sidste gang, det afgøres af Webmaster vel, eller er vi fri for censur?? Nej,nej det er vi ikke for jeg kunne ikke skrive i-d-i-o-t uden bindestreger, sååååh (nu går jeg udenfor tråden) Det har ellers været en fornøjelse at læse de informationer der er på sidet, bare man ikke kigger i denne afdeling, man vil jo gerne have alle mulige informationer om Thailand og så kigger man lige her i denne afdeling for at se om der var noget nyt og interessant at læse, men ak, mest negative og så de der med at jeg ved bedst-udsagn, alle andres udsagn er løgn og latin. Jeg synes at der er for meget af det, det er ligesom at nogle skal bruge sidet til at komme af med deres frustrationer over , ja hvad ved jeg? måske har konen weekendarbejde på en fabrik der er lukket i weekenden. Én jeg savner ,med nogle gode indlæg, er Mister M, men han blev så vidt jeg husker udelukket på grund af jeg ved ikke hvad, er der nogen der har ´set´ham på et andet forum? Jeg kan kun tilslutte mig den filosofi: Lev levet her og nu, det er det eneste øjeblik du har. Mvh. ![]() 2182 ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/11-2006 04:51
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa 2182, Den evig populære Mister M er indtil videre at finde på [url]www.thailand.dk[/url] under navnet Gakko.... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/11-2006 04:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ups, Gekko er det.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/11-2006 07:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Gakko er ellers meget passende ![]() |
|
|
|
| Don |
Lagt på d. 06/11-2006 10:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 117 |
Hr. 2182 Først og fremmest tak for din hilsen i dit indlæg. Måske skulle du prøve at tage udgangspunkt i andre end dig selv. Du skriver at du er 60 år og du har en kone på 42 år og at DU har et godt liv. Hvordan har din kone det ? Muligvis har du ingen problemer med aldersforskellen, men det kan være at din kone får det med tiden. Men bare DU har et godt liv, så er der jo ingen problemer. For som du skriver ”Hvad kan JEG ønske mere”. ”For DU har fundet de vise sten”. Så må vi bare håbe at din kone og dine børn har fundet det samme. Det kunne godt være at dine børn godt ville vise deres far deres børn. Og det kunne være et at børnebørnene (og deres forældre) ville være glade hvis de nåede at have et liv med deres farfar. Men det kan de ikke nå, for da er du borte. Men bare DU har haft et godt liv og gjort hvad DU ville, så er alle vel glade. Selvfølgelig rager det ikke andre hvad du gør i dit liv. Men derfor kan man jo godt have en mening om det! Jeg bemærker ligeledes at du gentager ordet: Papnæser. For lige at blive i det sprogunivers kunne jeg jo passende gentage ordet: KLAPHAT. Ha´ et helt fantastisk liv - af det du har tilbage! Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 06/11-2006 10:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Uden at vi skal føre en længere debat (igen) om dette, vil jeg have lov at tilslutte mig Don, da mit navn (selvom 2182 (Er det hans fødselsår mon?) stavede det ukorrekt) valgte at henvise mig til en der altid er negativ. Jeg er kun negativ når der er noget at være negativ over, og i sager som denne, ja, så er jeg negativ, fordi jeg synes det er noget forbandet svineri at sætte børn i verden i en sen alder. Og det gælder også hr. 2182. Hvis du dør i gennemsnits alderen 74 (for mænd), er din datter 17 år gammel, og lige på trinnet til at skulle opleve verden selv. - Ja, god start at miste sin far, inden vingerne skal prøves af... Du er, som Don også påpeger, utrolig egoistisk, og du lægger ikke skjul på det. Nej, vi andre kan desværre ikke blande os i DIT liv, men jeg har ondt af både din datter og din kone... |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











Hvad skulle vi andre dog gøre, uden dine indsigtsfulde og informationsfyldte indlæg?




helt uden for emnet.

