Se indlæg|
you tube com lukket
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 12:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja ja kloge Åge, så siger vi det, mente du deres ytringsfrihed og friheden til en ægtefææl fra udlandet, Og ham Thailænderen der har sin frihed og politiske mod til et parti der vil nedlægge mornakiet, gud ved, hvor længe han har sin frihed. Så fat det dog du er den klogeste, du er en af de efterspurgte på arbejdsmarkedet, ung og dynamisk med 50 års erfaring. Jeg bukker mig i støvet for din store indsigt i thailændernes tankegang, gid man dog havde kunnet lære det så hurtigt som dig. Jeg har endnu ikke forstået halvdelen efter mange år, så det er da facinerende med nogen der 100 % forstår Thailændere efter 2 år. Jeg tror du kunne lave det til en givtig levevej, at hjælpe faranger med, hvad deres koner og kærester tænker og mener. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 15:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Nu er jeg blevet beskyldt for at være efter Thailand, fordi jeg har en mening om demokrati contra diktatur. Så jeg vil lige vise noget jeg har lavet og som er publiceret flere steder på nettet, og det var inden selvsvinget gik amok her på siden. [img]http://www.sonnuwat.dk/th.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| m_t |
Lagt på d. 29/04-2007 17:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Til oleskyum og prasat, Et stort skulderklap til jer to for jeres indlæg i denne tråd. Men den kamp i kæmper kan i umuligt vinde, for dem i "kæmper imod" er jo åbenlyst ikke rigtig velforvaret i øverste etage ! Tilmed har de åbenbart ikke evnen at debattere uden at blive meget personlige ! Jo mere man rører ved skidt jo mere lugter det ! Redigeret af m_t d. 29/04-2007 17:21 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 29/04-2007 18:06
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Netop hjemvendt fra Thailand, har jeg nu endelig fået læst samtlige 83 indlæg i denne tråd. Jeg syntes det er rystende at voksne mennesker ikke kan debatterer uden at blive personlige, blot fordi de ikke er enige ![]() Tag jer nu sammen, vær gerne uenige men lad os få en seriøs debat, der er ingen her der har patent på at være klogere end andre, hverken de fastboende eller turisterne
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 29/04-2007 18:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
m_t skrev: Til oleskyum og prasat, Et stort skulderklap til jer to for jeres indlæg i denne tråd. Men den kamp i kæmper kan i umuligt vinde, for dem i "kæmper imod" er jo åbenlyst ikke rigtig velforvaret i øverste etage ! Tilmed har de åbenbart ikke evnen at debattere uden at blive meget personlige ! Jo mere man rører ved skidt jo mere lugter det ! Det er da godt at du ikke blot er medløber og rygklapper her på dtw - Se blot alle dine farvefulde og indspirerende og tilmed informative indlæg... nårh nej, det var en anden... Godt, så vælger jeg bare at være ligeglad med dit opråb om, at Tuk Tuk og jeg ikke er velforvaret på øverste etage
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 19:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Nu har jeg svært ved at se, hvor jeg har generet Thailand, men hvis man ikke kan tåle at se en kritisk holdning til militærdiktatur så skulle man da holde sig for god til som dig Loc direkte kritisere Danmark. Hvis du mener dig i din gode ret til at kalde det land hvor du er født og har fået foræret uddannelsen så du i dag kan vælge Danmark fra fordi vi andre lidt ældre gav dig muligheden ved at knokle og kæmpe vores røv i laser for et velfærdssamfund, som du nu direkte skider et stykke. Og så mener du dig ved gud også du er i din gode ret til kritik af folk der er tilhænger af demikrati og ytringsfrihed, men jeg forventer da besøg af det Thailandske politi, for med den forbrydelse jeg har begået er det vel rimelig med 10 år. Hvis ham/dem der har lavet filmklip er i farezonen for dine argrationer så må jeg da nok hellere begynde på, at være lidt annonym for man lever jo farligt her i Thailand. Citat. Når jeg ser den udsendelse (forresten, tak for linket, jeg kan jo ikke tage DR i Thailand! ) vækker det harme i hver eneste celle i min krop. Man bliver sur og gal og har lyst til at melde sig helt ud af Danmark. Danmark er, som jeg har sagt mange gange før, et lorte land. Og det er det vitterligt efterhånden. Man lægger sine 50% i statskassen hver måned, og ellers er man reduceret til et tal i det overordnede regnskab. Hjælper Danmark folk der er på spanden? Nej. Hjælper de folk som James der sidder strandet i et Thailandsk fængsel, på åbentlyst falske grunde? Nej. Hvad fanden kan man i det hele taget få hjælp til i Danmark efterhånden? Jo - Man kan komme på sygehuset hvis man er syg. Det er vist også det hele. Giv mig mine penge tilbage, og så får jeg en sygeforsikring jeg selv betaler til i forvejen. Lorte land... Jeg har meldt mig ud af Danmark. Ok ok, jeg har ikke flyttet statsborgerskab, men har sagt farvel til det gule sygesikringsbevis og min adresse. Gider ikke Danmark og de tåbelige regler, generaliseringen og den manglede indsigt fra politikerne. Jeg er træt af at være sur, træt af at være magtesløs. Farvel Danmark, dit gamle røvhul.... Citat slut. Og det var slut på en ellers god weekend. |
|
|
|
| Sparegrisen P7 |
Lagt på d. 29/04-2007 19:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej! Se nu er jeg jo ikke for kvik, men: Jeg takker nu mange gange for de herres forslag til navne til vores lille maskot her på DTW. Jeg har derfor overført jeres forslag til denne tråd! Kunne i ikke finde den? ![]() Nåe, ja jeg kan heller ikke stave rigtigt, så måske er navnene ændret marginalt. ![]() /Blandemaskinen Oink! Oink!
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/04-2007 20:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
oleskyum skrev: Hvis du mener dig i din gode ret til at kalde det land hvor du er født og har fået foræret uddannelsen så du i dag kan vælge Danmark fra fordi vi andre lidt ældre gav dig muligheden ved at knokle og kæmpe vores røv i laser for et velfærdssamfund, som du nu direkte skider et stykke. At regne ud fra Loc's alder så lå der en gæld på flere tusindende og ventede på ham da han blev født. En gæld stiftet af..... gæt selv.... Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 20:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Webmaster skrev: oleskyum skrev: Hvis du mener dig i din gode ret til at kalde det land hvor du er født og har fået foræret uddannelsen så du i dag kan vælge Danmark fra fordi vi andre lidt ældre gav dig muligheden ved at knokle og kæmpe vores røv i laser for et velfærdssamfund, som du nu direkte skider et stykke. At regne ud fra Loc's alder så lå der en gæld på flere tusindende og ventede på ham da han blev født. En gæld stiftet af..... gæt selv.... Ja og den gæld var næsten væk inden han kom på arbejdsmarkedet, for som det er nu er danmark jo gældfri og mangler arbejdskraft og alle de goder der var/er er ikke kommet under den nuværende regering, nej i dag skulle vi kunne nyde frugterne af vores arbejde. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/04-2007 20:27
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, vi kan takke Schlüter for meget :-)
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 29/04-2007 20:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ole, det gør du vist også? Jeg gætter på at du sidder i Thailand med din fulde pension, eller hva? Så du høster vel rigeligt på den danske regning... Jeg siger ikke Thailand er perfekt, men det synes jeg bestemt heller ikke Danmark er. Det sagt, vil Danmark altid være mit fædreland, som jeg proklamere højt og vidt i udlandet. Du har vist fået mere end rigeligt fra Danmark - Jeg selv hverken har, eller vil lige foreløbigt, høste nogen penge fra Danmark - Så det har været et etvejs bidrag - Ja, korrekt, jeg har fået min uddannelse i Danmark, som jeg er taknemmelig for, og jeg betaler også stadigvæk penge til statskassen hver måned, selvom jeg bor i udlandet. Men ole, lad være med at være så hellig, selvom du har lavet en (det tror jeg det er, selvom det ikke ligner særlig meget?) glorie til dig selv, i et andet indlæg... |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 21:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ja og også der gættede du forkert. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 29/04-2007 21:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Ellers kan du jo læse her. http://www.dansk-...ad_id=3381 |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2007 12:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
uanset hvad saa er det latterligt at de lukker for you tube. Den siddende militaer regering ,bliver sikkert siddende til de har raget godt til sig. ![]() bamsen |
|
|
|
| Duffi |
Lagt på d. 30/04-2007 13:33
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Da pornografi er forbudt i Thailand, er det vel egentlig også helt i orden at de lukker for you tube, som jo indeholder en masse "snavs". Rutberry |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/04-2007 14:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Saa er det det da underligt at www. porntube. ikke er lukket, youtube er jo det rene vand i forhold,,,,,,,,, Det er bevidst at jeg ikke har markeret adressen, og webmaster, hvis du fjerner linket er det selvfoelgelig okay Mvh. Suk..................... ![]() Der er staerke sager
Redigeret af Suk Rak Ning d. 30/04-2007 14:32 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2007 16:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja det er da også underligt de har blokeret mange bookmakere så man ikke kan spille, men mon ikke de snart tager sig sammen og åbner den igen. Men det er da egentligt underligt de ikke bare fjerner de klip der er, nu når de bare fjernede de klip fra den fest i silkeborg.![]() ![]() |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 01/05-2007 05:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
men til gengæld skete der jo det der mange gange vil ske.... klippene fra silkebord ligger på youtube igen, en eller anden har lagt dem op igen, det er vel det de frygter vil ske med videoen af kongen også.... man kan jo kigge på mange af de andre videosites i stedet, her finder man mange af de samme sjove klips, men de grove er sorteret fra, ex. [url]www.Metacafe.com[/url] mange gange synes jeg de er hurtigere til at lægge klip op end Youtube er/var..... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 05/05-2007 16:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Youtube er aabnet her i Thailand igen .. Men kunne forestille mig, at den snart bliver lukket igen, da det flyder med klip, som stadig sjofler Kongen til........... Suk............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 05/05-2007 16:39 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 06/05-2007 14:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Suk skrev: Youtube er aabnet her i Thailand igen .. Men kunne forestille mig, at den snart bliver lukket igen, da det flyder med klip, som stadig sjofler Kongen til........... Suk............ ![]() Ikke her bruger True. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















