Se indlæg|
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 21/09-2007 08:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Go' dag alle. Var lige inde og kigge paa [url]www.bistandsbums.dk[/url] Og saa lige dette her fra Ole... Skrevet af oss, Fre, 21/09/2007 - 04:12
Stor tak til alle for den opbakning i har givet, som det ser ud lige nu, tror jeg, at jeg kan rejse til Danmark engang i oktober. Vennerne på DTW har været fantastiske og vi kan nu se en fremtid, som også kan blive sammen trods alle kvaler. Tusind tak fra Lek og Ole Redigeret af Suk Rak Ning d. 21/09-2007 08:24 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| steen nielsen |
Lagt på d. 21/09-2007 08:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 141 |
send lige en pb til mig
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
|
| kenneth |
Lagt på d. 21/09-2007 08:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 58 |
500 svenska zlothy är skickat till att få hem Ole. MVH. Kenneth |
|
|
|
| Novicen |
Lagt på d. 21/09-2007 09:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 143 |
Hej Jeg er også "med på holdet"! Send venligst en PB. Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 09:32
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Suk skrev: Hej Web, hvad er status lige nu, det er jo lidt spaendene.....haaber snart, at den er i vinkel.... Så vidt jeg lige hurtigt kan regne ud er der givet tilsagn om kr. 5.801,- indtil videre. Og var lige inde og kigge på kontoen før og der er nu kr. 3.300,- på kontoen. Igår var der intet pga. den måde bankerne har bank-dage eller hvad de kalder det. Checker op igen i morgen på kontoen og giver en melding om de nye tal. Jeg er ganske glad for at se så mange er parate til at hjælpe Ole og Lek. Det er super dejligt :-) Chekede lige her til morgen. Kr. 5801,- indsat :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 09:36
|
|
steen nielsen skrev: send lige en pb til mig PB sendt :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 09:37
|
|
Novicen skrev: Hej Jeg er også "med på holdet"! Send venligst en PB. Novicen PB sendt :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Novicen |
Lagt på d. 21/09-2007 09:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 143 |
Hej Kim Jeg har sat 300 kr. ind på kontoen. Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 21/09-2007 10:01
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej, Så har jeg overført kr. 300,- Venlig hilsen Conrad |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 10:15
|
|
Det er meget fornemt af Jer begge, og helt sikkert en stor hjælp for Ole og Lek og deres fælles fremtid. Det begynder nu at se meget realistisk ud, at Ole kan komme til Danmark og få bragt orden i tingene. Det er dejligt at se så mange har ville give et bidrag til dette formål. Redigeret af Webmaster d. 21/09-2007 10:25 Med venlig hilsen
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 10:54
|
|
Jeg har lige fået en PB fra et medlem som ønsker at være anonym. Dette medlem har givet tilsagn om kr. 1000,- Stor tak til denne anonyme person :-) Hvis andre ønsker at være anonyme, så er de velkommen til at sende en PB direkte til undertegnede eller en mail til [url][/url] (husk at bekræfte bekræftelsesemailen da jeg har spam-beskyttelse på). Redigeret af Webmaster d. 21/09-2007 10:55 Med venlig hilsen
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 21/09-2007 11:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Dejligt at se hvor mange der ønsker at give et bidrag, stort som småt. Ordsproget: Når nøden er størst er hjælpen på vej,...... dette kan man sige om DTW medlemmerne. FLOT FLOT "Kom do no hjem bette Ole" 55555 til alle |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 21/09-2007 11:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
ja er det ikke kanon, hatten af for alle i DTW. det er sku godt gået,håber at ole snart kan komme til danmark. mvh jpo Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2007 12:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
til webmaster nu har jeg prøvet at overføre 500 til den konto du gav mig men den siger at kontoen ikke findes. har lige været i banken de kunne heller ikke finde den kan du finde en anden konto så kan du selv overføre dem til oles send den på min PB LINDY |
|
|
|
| 2182 |
Lagt på d. 21/09-2007 12:21
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
ogsaa en pb til undertegnede. Mvh. 2182 |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 21/09-2007 14:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ja jeg vil sku også støtte denne gode sag. en pb tak. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 15:29
|
|
PB sendt til 2182 og Noidam :-)
Med venlig hilsen
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 15:30
|
|
lindytv skrev: til webmaster nu har jeg prøvet at overføre 500 til den konto du gav mig men den siger at kontoen ikke findes. har lige været i banken de kunne heller ikke finde den kan du finde en anden konto så kan du selv overføre dem til oles send den på min PB LINDY Hmm, det lyder mærkeligt. Jeg prøver lige at sende Iban-nummeret til dig, så burde de kunne finde frem til kontoen. Med venlig hilsen
|
|
|
| Kalasi |
Lagt på d. 21/09-2007 17:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
PB til Kalasi |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 21/09-2007 17:27
|
|
Kalasi skrev: PB til Kalasi PB er sendt :-) Med venlig hilsen
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.