Se indlæg
 Udskriv debat
Rystende oplevelse.
Webmaster
Suk skrev:
Jeg melder mig hermed ud af DTW............Jeg syntes at det er for galt at Web ikke har blokeret Muddi for laengst.......

Der er dog graenser for hvad jeg vil finde mig i, saa hygee til alle her paa DTW................Tak for alle de gode sange, der er trods alt er blevet sunget her paa sitet........

Som jeg skrev i et tidligere indlæg her i tråden, så smider vi i admin ikke folk ud for at have en anden mening end flertallet. Om man så er enig eller ej i Muddi's holdninger er en helt anden snak.

Men vi regere på beskidte PB'er og indlæg som det Muddi skrev (indlæg 63 her i tråden), men alle må lige have forståelse for at der også er et arbejde der skal passes for at få brød på bordet. Vi kan desværre ikke sidde stand-by hele tiden og vente på at enkelte er oppe i det røde felt.

Valget er dit Suk. Ingen tvinger der hverken til at blive eller skride, men lidt tålmodighed må du altså have.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
rinpoche
Ja, og så drop den der primadonna attitude Suk, den klæder dig overhovedet ikke.
Du har vist også både givet og taget igennem tidens løb, no?

bimmelim
Det var dejligt at se at vi kom af med muddi.
Håber da at se suk her på siden igen.

www.kgi.dk
Suk skrev:
Jeg melder mig hermed ud af DTW............Jeg syntes at det er for galt at Web ikke har blokeret Muddi for laengst.......

Der er dog graenser for hvad jeg vil finde mig i, saa hygee til alle her paa DTW................Tak for alle de gode sange, der er trods alt er blevet sunget her paa sitet........

Fis du bare af Suk, jeg vil ikke savne dig.

Gad vist, om Muddi havde ret, da han/hun skrev:
""Du er dum som snot!!!
Luk ""

Ja, det kan man spørge sig selv om, men det er ikke mine ord, jeg citerer bare, hvad der står her i tråden.

Det er muligt, at Muddi har brudt reglerne ved at sende den PB til dig, men du har så sandelig selv brudt reglerne mange mange gange, uden at der er blevet skredet ind overfor dig, så jeg må give rinpoche ret, når han skriver:

""Ja, og så drop den der primadonna attitude Suk, den klæder dig overhovedet ikke.
Du har vist også både givet og taget igennem tidens løb, no?""
Redigeret af d. 15/10-2007 23:11

suk

velkommen tilbage.

lindy

Suk Rak Ning
lindytv skrev:
suk

velkommen tilbage.

lindy

Mange tak..

Mit barnlige hysteriske anfald er gaaet over.............der var vel heller ingen der troede paa, at jeg kunne holde mig fra DTW i evighed.....nogen haabede maaske, men den gik ikke...Grin

Suk.

Stampe
Suk !
Keep Comming Back
It works
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

quickmouse
Suk skrev:
Læs privat besked
Fra Muddi
Dato 15/10-2007 klokken 15:54:26
Emne Snot-dum
Du er dum som snot!!!
Luk

Tak for pb'en Muddi...............................

efter min ringe mening så syntes jeg at det er i orden af dig suk at offentliggør denne pb, skal man svines til så gør det i en offentlig debat / tråd.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

ja suk det er altid godt med lidt fintænkning.

lindy.

Saendaeng
Ja det er godt du kom tilbage Suk.. Der er lidt thai i dig nu.. Du starter også oppe i det røde felt og så falder det lidt efter lidt..Et par dage og du er god igen..WinkSmile
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
kylling
Ja det er godt SUK er tilbage, han har trodsalt nogle underholdene indlæg.

Og jeg tror alle var klar over du ville komme tilbage

kylling skrev:

Ja man må jo nok sige suk lider af det der hedder thaimani, men hvem herinde gør snart ikke det, især når man tæller timer nu til man daffer afstedGrinGrinCoolCool

kylling skrev:

TjepSmile

Underholdnings værdien er stor, men han skylder stadig den afsluttende forklaring på den 5 B guldkæde.Grin

dsd

hn skrev:
Suk skrev:

Fis du bare af Suk, jeg vil ikke savne dig.

Gad vist, om Muddi havde ret, da han/hun skrev:
""Du er dum som snot!!!
Luk ""

Ja, det kan man spørge sig selv om, men det er ikke mine ord, jeg citerer bare, hvad der står her i tråden.

Det er muligt, at Muddi har brudt reglerne ved at sende den PB til dig, men du har så sandelig selv brudt reglerne mange mange gange, uden at der er blevet skredet ind overfor dig, så jeg må give rinpoche ret, når han skriver:

""Ja, og så drop den der primadonna attitude Suk, den klæder dig overhovedet ikke.
Du har vist også både givet og taget igennem tidens løb, no?""

att. hn

Da du ønsker at offentliggøre min PB, som Jeg har afsendt til dig vedr. dit tidligere svar til Suk.

Det er stadig min helt klare mening, at dit tidligere indlæg er flabet og upassende, du provoker mig og andre med dit indlæg.

Forklarer mig lige, hvorfor Suk skal fise af?

dsd

Redigeret af d. 18/10-2007 14:44

ubon lynge
==================================================

Ja der er kommet meget sjovt fra SUK men den jeg har grinet rigtig meget af var den med det øjn betændelse han fik, og kone/kærste var med ved lægen, så kan i vel godt huske hvad suk skrev det var. ha ha GrinGrinGrinGrin den vil jeg aldrig glemme, aldrig har jeg hørt noget så sjovt, men det var nok ikke sjov at være suk. Godt du er her igen suk. Wink

Det er bare træls når det ender sådan her på dtw,men jeg vil nu også gerne høre hvorfor suk skal fise af..
Ubon.

Pibe

roald
Jeg troede en privat sendt PB var privat og ikke måtte offentliggøres, det er det indtryk jeg for når jeg læser ordensreglerne. Men måske jeg bare er snotdum

roald skrev:
Jeg troede en privat sendt PB var privat og ikke måtte offentliggøres, det er det indtryk jeg for når jeg læser ordensreglerne. Men måske jeg bare er snotdum

Hejsa Roald

Jeg forstår da godt hvad du mener med dit indlæg, men når man skriver sådan noget til folk så synes jeg på en eller anden måde det er ok man offenligøre den.

Du vil da ogs blive pisse sur på mig hvis jeg skrev sådan noget til dig, og så er det jo også den eneste mulighed for at bevise hvad der bliver skrevet.

Mikk
Isan skrev:
Muddi skrev:
Det er simpelthen for klamt og lavt at tage til Thailand for at komme på sexferie. Er det virkelig ikke muligt for dig at få fat i en fræk kvinde, uden at du skal købe og voldtage hende? De fleste af kvinderne dernede er sexslaver, hvilket betyder at de dybeste set ikke gør det af egen fri vilje. Hvor er forskellen på at have sex med en sådan kvinde og voldtægt? Du overfalder hende selvfølgelig ikke, men du gør hende alligevel fortræd.

Jeg kan ikke forstå, at nogen normale mænd vil gøre det i dag, hvor der netop har været stor fokus på kvindehandel. Hvis det skyldes uvidenhed, kunne jeg til dels forstå det. Men det vil undre mig, hvis det er tilfældet i dag.

!

Jeg syntes bestemt også det er klamt...i det hele taget syntes jeg faktisk tråden er klam.

Mikk

filihankat
Hvorfor tager du så tråden op igen her fem måneder efter at den er "død"?????????

Suk Rak Ning
Visse folk ynder jo ogsaa at gaa efter de vare i supermarkedet som har overskreder sidste salgsdato............De faar jo trods alt en flaske vin eller andet........+ de faar lidt opmaerksomhed..........
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Spring til debat: