Se indlæg
 Udskriv debat
hvad gør jeg..
ja affald er de gode til... at smide alle steder. forstår ikke man vil svine sit nærområde til på den måde, første gang var var i surin blev jeg overrasket over mængden af affald. Men som prasat siger, vis der ikke er nogen mulighed for at komme af med det er der jo ikke andet at gøre.
Tvivler dog på det er en god forretning at starte et renovationsfirma
 
lols
prasat skrev:

hvordan kan du tro det er en god forretning at sætte vindmøller op i thailand?


Ikke desto mindre står danskere bag Thailands første store vindmølle parker til 2,4 milliarder kroner. Planlagt til at blive bygget i det nordlige Thailand


http://ing.dk/art...r+thailand


Kender også en thai, der sælger små vindmøller til private.
 
ingolf
Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!!

http://ing.dk/art...r+thailand


Nej, det vil den åbenbart ikke Sad
Redigeret af ingolf d. 03/08-2008 09:27
 
goldwing
ingolf skrev:
Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!!

http://ing.dk/art...r+thailand


Nej, det vil den åbenbart ikke Sad


Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker


http://tinyurl.co...


Jo jo sandelig nu virker linket....Grin
Redigeret af goldwing d. 03/08-2008 09:41
 
ingolf
goldwing skrev:
ingolf skrev:
Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!!

http://ing.dk/art...r+thailand


Nej, det vil den åbenbart ikke Sad


Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker


http://tinyurl.co...


Jo jo sandelig nu virker linket....Grin

Og hvordan har du tänkt dig, at jeg skulle gätte mig til at det var den side GrinGrinGrin

Ingolf
 
goldwing
ingolf skrev:
goldwing skrev:
ingolf skrev:
Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!!

http://ing.dk/art...r+thailand


Nej, det vil den åbenbart ikke Sad


Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker


http://tinyurl.co...


Jo jo sandelig nu virker linket....Grin

Og hvordan har du tänkt dig, at jeg skulle gätte mig til at det var den side GrinGrinGrin

Ingolf


Du kan såmænd bare trykke på linket og se den nye side der åbner sig,... har den rigtige adresse i adr. linien..
Det rigtige link virker ikke fodi det har karakterer som Dtw IKKE GODTAGER, så derfor kan man bruge TINY URL
 
Davs
Det er fordi der er et + i såvirker det ikke på dtw.
Men hvis man går ind på [url]www.tinyurl.com[/url]
så kan man lave linket så det virker.

bamsen
 
ingolf
OK goldwing. Det vidste jeg ikke. Smart. Den rög lige i favoritterneSmile
Man lärer noget nyt hver dag Wink

Ingolf

Tak til Bamsen også.
Redigeret af ingolf d. 03/08-2008 10:27
 
lols
Sorry for det link. Den korte version her skulle virke, med tinyurl virker jo også fint.


http://ing.dk/art...
 
Kent26
Har lige siddet og læst nøjagtig samme historie på et engelsk sproget forum - undskyld mig, men hvor dumme/naive er folk egentlig?

De barpiger/prostituerede har ikke bare én SPONSOR - 3-5 stykker er ikke unormalt.
Der er utallige eksempler..

Helt ærligt - ingen forventer vel ægteskab og ægte kærlighed med ens frisør når hun har klippet dig og du har betalt?
Redigeret af Kent26 d. 03/08-2008 23:51
 
Boes
Er der noget jeg har misset ? Hvad f.. har Ulrich's affære at gøre med danske vindmøller i Thailand ?????
Back to topic
Og Ulrich - hvordan går det for dig/jer ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein
 
Spring til debat: