Se indlæg|
hvad gør jeg..
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2008 08:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja affald er de gode til... at smide alle steder. forstår ikke man vil svine sit nærområde til på den måde, første gang var var i surin blev jeg overrasket over mængden af affald. Men som prasat siger, vis der ikke er nogen mulighed for at komme af med det er der jo ikke andet at gøre. Tvivler dog på det er en god forretning at starte et renovationsfirma |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 03/08-2008 08:36
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
prasat skrev: hvordan kan du tro det er en god forretning at sætte vindmøller op i thailand? Ikke desto mindre står danskere bag Thailands første store vindmølle parker til 2,4 milliarder kroner. Planlagt til at blive bygget i det nordlige Thailand http://ing.dk/art...r+thailand Kender også en thai, der sælger små vindmøller til private. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 03/08-2008 09:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!! http://ing.dk/art...r+thailand Nej, det vil den åbenbart ikke
Redigeret af ingolf d. 03/08-2008 09:27 |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 03/08-2008 09:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ingolf skrev: Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!! http://ing.dk/art...r+thailand Nej, det vil den åbenbart ikke ![]() Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker http://tinyurl.co... Jo jo sandelig nu virker linket....
Redigeret af goldwing d. 03/08-2008 09:41 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 03/08-2008 09:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
goldwing skrev: ingolf skrev: Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!! http://ing.dk/art...r+thailand Nej, det vil den åbenbart ikke ![]() Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker http://tinyurl.co... Jo jo sandelig nu virker linket.... ![]() Og hvordan har du tänkt dig, at jeg skulle gätte mig til at det var den side ![]() ![]() ![]() Ingolf |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 03/08-2008 09:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
ingolf skrev: goldwing skrev: ingolf skrev: Pröver lige om jeg kan få siden til at virke!! http://ing.dk/art...r+thailand Nej, det vil den åbenbart ikke ![]() Så prøver vi lige gennem denne for at se om det virker http://tinyurl.co... Jo jo sandelig nu virker linket.... ![]() Og hvordan har du tänkt dig, at jeg skulle gätte mig til at det var den side ![]() ![]() ![]() Ingolf Du kan såmænd bare trykke på linket og se den nye side der åbner sig,... har den rigtige adresse i adr. linien.. Det rigtige link virker ikke fodi det har karakterer som Dtw IKKE GODTAGER, så derfor kan man bruge TINY URL |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/08-2008 10:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Det er fordi der er et + i såvirker det ikke på dtw. Men hvis man går ind på [url]www.tinyurl.com[/url] så kan man lave linket så det virker. bamsen |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 03/08-2008 10:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
OK goldwing. Det vidste jeg ikke. Smart. Den rög lige i favoritterne![]() Man lärer noget nyt hver dag ![]() Ingolf Tak til Bamsen også. Redigeret af ingolf d. 03/08-2008 10:27 |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 03/08-2008 11:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Sorry for det link. Den korte version her skulle virke, med tinyurl virker jo også fint. http://ing.dk/art... |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/08-2008 23:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Har lige siddet og læst nøjagtig samme historie på et engelsk sproget forum - undskyld mig, men hvor dumme/naive er folk egentlig? De barpiger/prostituerede har ikke bare én SPONSOR - 3-5 stykker er ikke unormalt. Der er utallige eksempler.. Helt ærligt - ingen forventer vel ægteskab og ægte kærlighed med ens frisør når hun har klippet dig og du har betalt? Redigeret af Kent26 d. 03/08-2008 23:51 |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 04/08-2008 08:48
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Er der noget jeg har misset ? Hvad f.. har Ulrich's affære at gøre med danske vindmøller i Thailand ????? Back to topic Og Ulrich - hvordan går det for dig/jer ? "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















