Se indlæg
 Udskriv debat
Farvel Pattaya, ses vi igen??????
VIP
Webmaster skrev:
siamdragen skrev:
Skeptikeren,er jo typisk for den danske lalle mentalitet.Hvis han har noget mod rockerlignende typer med hestehale som færdes på en gågade,skulle han måske skrive til Jønke på Hells Angels hjemmeside,og være mand nok til at stå ved hvad han står inde for.Rigtigt at Pattaya er et rottehul,men sprut og kvinder er der masser af,og det lugter stadig lidt af det vilde vesten.Spar os for alt det dansker fis,om at ting burde være sådan og sådan,eller bliv hjemme.Iøvrigt er der ikke noget så røvsygt som de danske værtshuse i Pattaya,der nærmest er at sammenligne med fritidshjem for pensionister.Der sidder også bare en flok nikkedukker,med fordomme om andre folks udseende,og alt andet for den sags skyld.Så er det jeg tænker på om de bruger tandlæge spejl,inden de klæder sig på og fornærmer modepolitiet.Hold kæft noget lort at lukke ud,Skeptiker.Tror du selv at du er Guds gave til kvinder,og i så fald fatter jeg ikke at du er tilknyttet købe fisse landet.Gætter på at du ikke kunne få en sjat fisse der hvor du stammer fra,om så du sked guld.

Farvel og tak

DENNE GANG ER JEG ENIG MED WEBMASTER....
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

mugge
hejsa allesammen,
Jeg har en mindre undersøgelse som jeg håber at jeg må vise her på siden når og hvis jeg for lov at CMRU.
En ret spændende undersøgelse hvor 450, 4 års elever fra CMRU / Maejo skulle svare 30 spørgsmål omkring Pattaya og thaiers syn på Pattaya.
En ret spændende læsning der absolut giver drøje hug til Pattaya og falanger i thailand.
men jeg arbejder på at få den udleveret fra universitet.

John
Det lyder spændende Mugge.
Håber du får lov til at offentliggøre den.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bimmelim
Det kune være sjovt at se Thaiers syn på Pattaya.
Selvfølgelig ser de ikke Pattaya som noget positivt for Thailand. ( en selvfølge for mig ).
Jeg elsker at være i Pattaya for det Pattaya er.
Pattaya laver utroligt mange penge til Thailand og derfor er Pattaya som den er.

www.kgi.dk
Jeg er igen helt bimmelim, hvem betaler alle disse mange penge laver ???Grin

Spring til debat: