Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
Dream
”Tjikkerli tjikkerli tjav tjav tjav”.......Det kunne blive en fin spejderklub for de kloge...5555
Redigeret af Dream d. 30/09-2009 14:29

JD
"Big Chief go on war path now, Ugh"!

Boes, du må gerne kopiere min nye avatar!Pfft

JD

rinpoche
hehe, om man kan lide det eller ej, så er det altid sådanne pissing contests der skaber den meste trafik Grin

JD
Dream skrev:
”Tjikkerli tjikkerli tjav tjav tjav”.......Det kunne blive en fin spejderklub for de kloge...5555

Ja, et rigtigt klistret og indforstået "nørd-forum"!

UGH! JD har talt..

JD

risbaronen
Dream skrev:
JD skrev:
Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden!

Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand?

Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand.

Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også.

DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen!

Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem...

JD

En medalje er paa vej.

Der ramte du sq hovedet paa soemmet, jeg er ogsaa kommet paa div. Dansker-bar.......meeeeeeeeeen har man en mening som ikke lige falder i god jord, saa er fanden loes, og deres klogskab paa Thailand, saaen lidt ligesom som her paa dejlige DTW......Undskyld jeg kan ikke mere, den store porecelaens-telefon kalder......

og du ville stadig have siddet på de barer hvis ikke det var fordi de andre blev så røvtrætte af dig at du blev nødt til at flytte videre til den næstye by
måske er det derfor du altid skal skrive så dårligt om andre.. fordi du ikke må være med

og det er jo så også forskellen på dig og JackD han holder sig fra barene fordi han ikke gider komme der og du holder digt fra dem fordi folk ikke gider glo på dig der

det kan godt være du ikke synes jeg har ret men det er det indtryk jeg får når jeg læser dine "farverige" indlæg og så vidt jeg ved går der sjældent røg af en brand uden ild

og det der med at pive over janteloven... det er sgu for tyndt

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
Mr. Baron.

Jeg blev traet af slikkeriet............

risbaronen
Dream skrev:
Mr. Baron.

??

ThomasHOL
Så skriv dog en email til hinanden.

Men jeg er enig med trådstarteren om at denne side efterhånden ikke går ud på andet end at pisse på hinanden. Personligt fatter jeg simpelthen ikke at webmaster lader dette fortsætte. At man smider en person ud og så tillader at han åbenlyst opretter nye profiler. Havde det været min side havde det medført 3 røde prikker på den nye profil eller et IP ban.

Men personligt er jeg også begyndt at bruge siden meget mindre. Jeg gider ikke alt det pis og rygklapperi der følger med.

JD
Hvem piver?

Jeg kan ikke høre nogen der piver, andre der ka' høre nogen der piver?

Danskere der sidder på barer i udlandet og kloger sig, og kæfter op på deres sædvanlige platte druk-facon, er en skamplet på Danmark's ry i udlandet, punktum!

Det gælder lige fra Costa del Druk, Gran Canaria, Mallorca og heeele vejen ud til Thailand...

Phuket: "Dansker-kolonien" i Kata, ovre på den anden side af vejen hvor posthuset ligger. Nogle små grimme skod-townhouses, hvor der ser ud ad h.... til, og husene er plastret til med danske flag, og "Tuborgvej" skilte, og Kim Larsen der bræger dagen lang...

Hyggeligt ikke?

Forstår godt at de får nogen på lampen af de lokale af og til...

JD

risbaronen
JD skrev:
Hvem piver?

Jeg kan ikke høre nogen der piver, andre der ka' høre nogen der piver?

Danskere der sidder på barer i udlandet og kloger sig, og kæfter op på deres sædvanlige platte druk-facon, er en skamplet på Danmark's ry i udlandet, punktum!

Det gælder lige fra Costa del Druk, Gran Canaria, Mallorca og heeele vejen ud til Thailand...

Phuket: "Dansker-kolonien" i Kata, ovre på den anden side af vejen hvor posthuset ligger. Nogle små grimme skod-townhouses, hvor der ser ud ad h.... til, og husene er plastret til med danske flag, og "Tuborgvej" skilte, og Kim Larsen der bræger dagen lang...

Hyggeligt ikke?

jeg kender ikke noger af de steder du skriver om.. jeg får en snak med roar på jensens en gang i mellem når jeg er der og jeg spiser smørebrød på admiralen og jeg har ikke været på copenhagen siden roar solgte den

mht. janteloven har både dig og suk så ikke pevet over i var ramt af den i denne tråd ??

Forstår godt at de får nogen på lampen af de lokale af og til...

JD

Dream
risbaronen skrev:
Dream skrev:
Mr. Baron.

??

At sidde paa en farang-bar er da noget af det mest syge man spilde sin tid med i Thailand......De ( Farangerne ) sidder sammen hver dag og udveksler loegnhistoerier, mens deres koner spiller kort i baglokalet...saa langt saa godt.....Jeg kommer ind paa en saadan bar sammen med Ning, da de finder ud af at hun ikke spiller, drikker er hun pludselig usynlig, naa men ning saetter sig ved siden af mig ved farangbordet og straks ser aller farang skaevt til hende, hun taler engelsk og en smule Dansk.....saa kom janteloven, hun kunne saette sig over til hoensebordet som de saa fint kaldte det + jeg fik da ogsaa lige ? : Hende der har du da ogsaa fundet paa en bar, har du ikke ?.............og derefter fortsatte alle lognhistorierne fra de svedige travolta-klaedte farang..........Saa var der vidst ikke flere spoergsmaal.....vel ?

risbaronen
ja de er så dumme og aligevel må du ikke være med.. æv bæv

og så lige det sædvanlige mantra... jantelov jantelov .. hvor tyndt

Dream
Nej Mr. Baron.

De har bare et andet syn paa kaerlighed til deres koner end jeg har til Ning........

Boes
Tydeligt at JD,efternoeleren og svenskeren vil faa det godt i sandkassen !Grin Jeg ser dem sidde der med hver deres bakke Chang og en labtop til mor kalder dem ind til aftensmad.
FIND JER DOG ET ANDET FORUM - INGEN, INGEN vil savne jer !Sad
Boes har talt
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Dream
Mr. Baron.

I samme aandedrag maa jeg lige tilfoje, hvis du er i selskab med en farang paa 2-mands haand, saa er tonen en anden, de sviner hinanden til.

Boes.

Hva' er du ud paa ?

risbaronen
Dream skrev:
Nej Mr. Baron.

De har bare et andet syn paa kaerlighed til deres koner end jeg har til Ning........

så vidt jeg kan se har du vist et andet syn på stort set alt end andre mennesker har

men du har jo også selv sagt at du lever i din egen lille verden... så det kan vel ikke undre

risbaronen
dobbelt indlæg
Redigeret af risbaronen d. 30/09-2009 15:11

Dream
Sjovt at se alle de utilfredse sidde klistret fast foran pc'en.........Grin

swed
bentmj skrev:
Swed jeg har aldrig brugt ordet nazist herinde, aldrig nogensinde.
De personer som du og jeg hentyder til er kommet med udtalelser som minder om 30-40erne syd for grænsen hvilket du må give mig ret i hvis du kender historien, og flere af de omtalte personer kender jo historien og har derfor valgt ikke at kommentere dette, og mange bruger har jo også givet mig ret i disse udtalelser. Hvis du har tid skulle du læse historien, ganske skræmmende læsning og endnu mere skræmmende når man kan genkende det hos visse personer.
Ja du har helt ret, disse brugere elsker at nedgøre andre brugere herinde, og det glæder mig og mange andre brugere at der endelig er flere og flere som nu siger fra, og det glæder mig da at du er enig med mig..
Kan man føre en sober og saglig debat herinde som alle brugere kan deltage i og have glæde af, og ikke holder sig tilbage pga. de omtalte personer som nedgør og svarer modbydeligt herinde?
For tiden er det meget svært men håber det med tiden bliver anderledes.
Jeg selv, SteenJ og og sikkert andre brugere rejser til Huahin til vinter, sikkert først i det nye år, håber der er flere brugere som vil dele en kold Singha pils med os i Huahin. Steen mfl. er der lige nu , jeg måtte desværre springe fra pga. svigtende helbred, han sendte en sms kl. 04.30 til morgen for at fortælle han lå på stranden og nyder livet.
Lidt misundelig kan man jo ikke helt lade være med at blive.

Brug venlist aldrig sætningen du og jeg , hvor jeg er den ene part
Swed

swed
JD skrev:
Ja, jeg fatter sgu' ikke en meter efterhånden!

Visse (hvasse..!) personer er godtnok majet, majet seriøse, gad vide hvad f*nden de finder tiltrækkende ved Thailand?

Lige nøjagtig Thailand, med de mest pjattede, barnlige og pjankede indbyggere, hvor "Sanuk" er det vigtigste, lige undtaget når de får for meget whisky og yabaa, men dem kan man spotte på flere km's afstand.

Men jeg kender Bent og de andre, og du Dream, kender dem med garanti også.

DE er eksperterne, og de sidder i grimme, fede flokke på DANSKER barerne, med danskerflag, dansker-klaphat, og Kim Larsen på grammofonen!

Ynk er det, ynk at se på, ynkeligt og pinligt at høre dem...

JD

Kim larsenGrinHan var sq ikke født da der var 78èr
Swed

Spring til debat: