Se indlæg|
Tilsvining pr Mail
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/10-2009 07:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
b_j3ns3n skrev: FedeFinn skrev: BJ skrev: Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden. Da det kan misbruges. MVH.BJ Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden. Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her. Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på. hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet.. at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning.. Ja nu er jeg førtidspensiionist førtidspensionist deraf tiden, men desuden kan jeg slet ikke se hvad det vedkommer dig. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/10-2009 08:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Dem fjerner webmarster igen med det samme, det gjorde han også sist. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 09/10-2009 08:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
[img]http://www.griebel.dk/tiki/facebook/tudekiks/images/TUDEKIKS2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/10-2009 08:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til Suk.Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel for hvad har jeg gjort dig....??????????? Redigeret af BJ d. 09/10-2009 08:51 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2009 09:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ha ha ha Dream ....helt enig !! nu kan vi fandeme da ikke bruge mere spalteplads på et par tåbelige mails...for helvede der er da andet i livet ![]() Dream skrev: [img]http://www.griebel.dk/tiki/facebook/tudekiks/images/TUDEKIKS2.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 09/10-2009 10:20
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
GAB ![]() |
|
|
|
| Riverkwai |
Lagt på d. 09/10-2009 12:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
ja nu må du sku stop this bullshit bj.ellers må du gå den tunge gang til bageren efter tudekiks eller ringe til din mor![]() ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 09/10-2009 12:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
BJ skrev: goldwing skrev: BJ skrev: ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende. Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet MVH.BJ Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....??? Ord som: svinet psykisk-syg IDIOTEN Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig..... YNK!!!.......Klap lige hesten tante blikfugl, hvad havd du forventet???... og det var mig bekendt hulemanden der startede hele svinerriet...... MVH.BJ Forstår sandelig godt der er nogle der bliver TRÆT af dig herinde, du smider om dig med svinske ord og også nu med nyt nick name til mig...... Husk lige at kalde mig for "blikfugl" når/ hvis du møder mig i Pattaya ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 09/10-2009 12:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Det var da en utrolig stor ståhej for næsten ingenting! Er man ikke bare liiidt sart, BJ? Kom videre i teksten du! ![]() JD |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 09/10-2009 13:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Enig med Jack Nicholson!
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 09/10-2009 16:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nå nå kom nu ikke for godt igang, kan da huske et par stykker eller flere herinde, der har hylet op for mindre ting. |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 09/10-2009 20:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
BJ skrev: Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til Suk.Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel for hvad har jeg gjort dig....??????????? Han er en hel igennem gennemført stakkel uden indhold eller format 5555555 Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 09/10-2009 20:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
b_j3ns3n skrev: hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet.. at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning.. Når du nu leger smart i en fart, så skal man nok ikke lave så mange stavefejl ![]() Så er fokus nemlig rettet mod dine stavefejl og ikke dit legen smart i en fart.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| abrir |
Lagt på d. 09/10-2009 21:56
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
nu er den ged da vist snart barberet / blevet skaldet, kom dog vidrer i teksten. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/10-2009 22:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
BJ skrev: b_j3ns3n skrev: FedeFinn skrev: BJ skrev: Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden. Da det kan misbruges. MVH.BJ Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden. Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her. Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på. hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet.. at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning.. Ja nu er jeg førtidspensiionist førtidspensionist deraf tiden, men desuden kan jeg slet ikke se hvad det vedkommer dig. MVH.BJ vis du læser hvad jeg skriver kan du jo se den ikke til dig.. men vil da gerne fortælle dig, at jeg også mener du har fået alt den opmærksomhed, du kunne ud af denne tråd, nu skal den vist bare glemmes.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 09/10-2009 22:16
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hold venligst person fnidder uden for tråden Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/10-2009 22:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
FedeFinn skrev: b_j3ns3n skrev: hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet.. at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning.. Når du nu leger smart i en fart, så skal man nok ikke lave så mange stavefejl ![]() Så er fokus nemlig rettet mod dine stavefejl og ikke dit legen smart i en fart. ![]() jeg staver ikke som en verdensmester, det ved jeg godt, og jeg glemmer tit , . men det ved jeg også du må da gerne slå min tekst, rettet mod dig over i mine stavefejl, vis det er det bedste du har.. det er da også fint nok vis du selv synes, det er skide smart at køre danmark rundt, for at true folk for mindre detaljer. errr deeet fiiint nook eller skaaal jeg staaave dett andeerledes Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/10-2009 22:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
undskyld Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/10-2009 22:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Har i da ikke andet at give jer til her, er der nogle som er 100 % nej der er fejl ved os alle, et eller andet sted.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 09/10-2009 23:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Nu må du også få en af mig BJ og vend lige pladen [img]http://www.hjv.dk/HHV/TFRS/HHD%20NORDVESTFYN/HVK%20ODENSE%20HAVN/Billedbibliotek/Tudekiks.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















GAB 






