Se indlæg
 Udskriv debat
Tilsvining pr Mail
BJ
b_j3ns3n skrev:
FedeFinn skrev:
BJ skrev:
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ


Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden.
Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her.
Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på.


hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..

at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..



Ja nu er jeg førtidspensiionist førtidspensionist deraf tiden, men desuden kan jeg slet ikke se hvad det vedkommer dig.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
BJ
Dem fjerner webmarster igen med det samme, det gjorde han også sist.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Dream
[img]http://www.griebel.dk/tiki/facebook/tudekiks/images/TUDEKIKS2.jpg[/img] is not a valid Image.
 
BJ
Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til Suk.Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel
for hvad har jeg gjort dig....???????????
Redigeret af BJ d. 09/10-2009 08:51
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Ha ha ha Dream ....helt enig !! nu kan vi fandeme da ikke bruge mere spalteplads på et par tåbelige mails...for helvede der er da andet i livet Grin




Dream skrev:
[img]http://www.griebel.dk/tiki/facebook/tudekiks/images/TUDEKIKS2.jpg[/img] is not a valid Image.
 
rogne
Shock GAB Shock
 
Riverkwai
ja nu må du sku stop this bullshit bj.ellers må du gå den tunge gang til bageren efter tudekiks eller ringe til din morSadShock
 
goldwing
BJ skrev:
goldwing skrev:
BJ skrev:
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende.
Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet
MVH.BJ


Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....???

Ord som:
svinet
psykisk-syg
IDIOTEN

Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig.....



YNK!!!.......Klap lige hesten tante blikfugl, hvad havd du forventet???... og det var mig bekendt hulemanden der startede hele svinerriet......
MVH.BJ


Forstår sandelig godt der er nogle der bliver TRÆT af dig herinde, du smider om dig med svinske ord og også nu med nyt nick name til mig......

Husk lige at kalde mig for "blikfugl" når/ hvis du møder mig i Pattaya Angry
 
JD
Det var da en utrolig stor ståhej for næsten ingenting!

Er man ikke bare liiidt sart, BJ?

Kom videre i teksten du!Cool

JD

 
Hanuman
Enig med Jack Nicholson!
One night in Bangkok and the world's your oyster...
 
Nå nå kom nu ikke for godt igang, kan da huske et par stykker eller flere herinde, der har hylet op for mindre ting.
 
FedeFinn
BJ skrev:
Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til Suk.Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel
for hvad har jeg gjort dig....???????????


Han er en hel igennem gennemført stakkel uden indhold eller format 5555555
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
 
FedeFinn
b_j3ns3n skrev:

hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..
at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..


Når du nu leger smart i en fart, så skal man nok ikke lave så mange stavefejl Sad

Så er fokus nemlig rettet mod dine stavefejl og ikke dit legen smart i en fart.Wink
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
 
abrir
nu er den ged da vist snart barberet / blevet skaldet, kom dog vidrer i teksten.
 
b_j3ns3n
BJ skrev:
b_j3ns3n skrev:
FedeFinn skrev:
BJ skrev:
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ


Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden.
Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her.
Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på.


hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..

at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..



Ja nu er jeg førtidspensiionist førtidspensionist deraf tiden, men desuden kan jeg slet ikke se hvad det vedkommer dig.
MVH.BJ


vis du læser hvad jeg skriver kan du jo se den ikke til dig..
men vil da gerne fortælle dig, at jeg også mener du har fået alt den opmærksomhed, du kunne ud af denne tråd, nu skal den vist bare glemmes..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
John
Hold venligst person fnidder uden for tråden
Admin.
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
b_j3ns3n
FedeFinn skrev:
b_j3ns3n skrev:

hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..
at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..


Når du nu leger smart i en fart, så skal man nok ikke lave så mange stavefejl Sad

Så er fokus nemlig rettet mod dine stavefejl og ikke dit legen smart i en fart.Wink


jeg staver ikke som en verdensmester, det ved jeg godt, og jeg glemmer tit , . men det ved jeg også
du må da gerne slå min tekst, rettet mod dig over i mine stavefejl, vis det er det bedste du har..

det er da også fint nok vis du selv synes, det er skide smart at køre danmark rundt, for at true folk for mindre detaljer.

errr deeet fiiint nook eller skaaal jeg staaave dett andeerledes
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
b_j3ns3n
undskyld

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
 
ubon lynge
Har i da ikke andet at give jer til her, er der nogle som er 100 % nej der er fejl ved os alle, et eller andet sted.Wink
Ubon.

Pibe
 
Dennis Damgaard
Shock Nu må du også få en af mig BJ og vend lige pladen [img]http://www.hjv.dk/HHV/TFRS/HHD%20NORDVESTFYN/HVK%20ODENSE%20HAVN/Billedbibliotek/Tudekiks.jpg[/img] is not a valid Image.
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower
 
http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
Spring til debat: