Se indlæg
 Udskriv debat
100.000 kr. for at flytte til Thailand?
hanspeter:
tak for dit sidste flotte indlæg som modsiger dig selv totalt ....he he
Neeeej den kære Black blond skal bare lige opleve den virkelige verden derude og så prøve at forsørge sig selv i bare 2 år i Thailand el. så mange år som han har boet i Dk 10 el mere..he he - og så kan han ringe til Dk og sige hvad er bedst....Grin jeg skriver ringe hjem...fordi han nok "" vil helst blive GrinGrinPfft
Hvis han så hellere vil til Dk...ja så er det jo utaknemmeligt med de meldinger på forummet her af "ham"......he-he
er det det man kalder en "lidt"forkælet dreng ????Pfft

hanspeter
soi7
hmmm, det kan sgu godt være jeg modsiger mig selv, men det viser vel bare at jeg ikke er ensrettet, og hører på argumenter, gid der var flere som gjorte det. Wink
Jeg mener nu ikke det er så modsætningsfuldt, man skal ikke kalde hinanden skældsord, selvom man er ueninge og argumenterer mod hinanden.
Og ja jeg er i en aldersgruppe, hvor jeg godt kan huske de fortællinger jeg fik, om de fem forbandede år, nazister og tyske soldater som skød i københavns gader.
Mine onkler måtte flygte over tagene, da tyske soldater kom for at ransage lejligheden for, ja tænk avisen Information. Min mor bragte dem ud, og ja min mormor blev der set ned på, fordi hun havde talt pænt til en ung knægt med tysk uniform på posthuset, fordi han ikke kunne finde ud af det.
Tjah, verden er mærkelig, men jeg bliver nødt til at tro på det bedste i mennesket, indtil det er modbevist...personligt.
Ha en god aften.
PS. Min kioskmand fra Afganistan og hans kone ville jeg sgu blive ked af hvis de tog imod de 100.000 kr., jeg ville skælde dem meget ud, fordi de har hjulpet mig mange gange, og de hører til her.
Og hun har grædt overfor mig, fordi hun var blevet kaldt skældsord af en dansk båtnakke, fordi hun har den forkerte baggrund og hudfarve,
Når alt kommer til alt er det min baggrund og oplevelser, som nok har skabt den jeg er, og derfor jeg er så forsigtig med at generalisere.
Redigeret af hanspeter d. 12/11-2009 21:33

Jeg undskylder hermed mange gange. Det var bare ren overdrivelse og ironi. Det jeg mener med at DK vil går var også ment sådan.

Jo jeg synes det er lidt med nationalitet og gøre for det gælder kun indvandrere. Og jo jeg er enig med dig at der mange utilpasset udlændinge i forhold til hvor meget de udgør samlet tal af det danske befolkning. Jeg synes når den regl bliver indført så burde man også give 100 000 kr til danske kriminelle samt 20 mil til at lokke dem til at flytte til til udlandet. Det er lige så dyrt at have dem hvis vi skal snakker økonomi.
Jeg bryder mig faktisk ikke så meget om islam. Det vil måske overraske nogen. Og jeg bryder mig slet ikke om race-forskelbehandling, heller ikke i Thailand. Jeg tænker FX. på når falanger betaler mere i taxa end thaier gør eller falanger aldrig vinder en retsal.

Skal siges at jeg har ren straffeatteste men jeg tilhøre under den gruppe som er uønsket for nogen, fordi jeg ikke har dansk pas. Lige meget hvor meget dansk jeg bliver så bliver jeg aldrig 100% fordi parti som DF få mig til at føle og uvelkommen.

Forresten jeg kommer nok til at leve som det fleste dansker gør i Thailand når/hvis jeg slytter tilbage. Men det er svært at gove slip på DK. Vi har hus, grunde og en kæmpe familien, det er rigeligt.

soi7 skrev:
hanspeter:
tak for dit sidste flotte indlæg som modsiger dig selv totalt ....he he
Neeeej den kære Black blond skal bare lige opleve den virkelige verden derude og så prøve at forsørge sig selv i bare 2 år i Thailand el. så mange år som han har boet i Dk 10 el mere..he he - og så kan han ringe til Dk og sige hvad er bedst....Grin jeg skriver ringe hjem...fordi han nok "" vil helst blive GrinGrinPfft
Hvis han så hellere vil til Dk...ja så er det jo utaknemmeligt med de meldinger på forummet her af "ham"......he-he
er det det man kalder en "lidt"forkælet dreng ????Pfft

Så du tror ikke jeg vil klare mig i Thailand? Jeg vil gerne vide hvad der fik dig til at tro det? Hvad er det der er så utaknemligt?

Kent26
BlackBlond skrev:

Jo jeg synes det er lidt med nationalitet og gøre for det gælder kun indvandrere. Og jo jeg er enig med dig at der mange utilpasset udlændinge i forhold til hvor meget de udgør samlet tal af det danske befolkning. Jeg synes når den regl bliver indført så burde man også give 100 000 kr til danske kriminelle samt 20 mil til at lokke dem til at flytte til til udlandet. Det er lige så dyrt at have dem hvis vi skal snakker økonomi.

Skal siges at jeg har ren straffeatteste men jeg tilhøre under den gruppe som er uønsket for nogen, fordi jeg ikke har dansk pas. Lige meget hvor meget dansk jeg bliver så bliver jeg aldrig 100% fordi parti som DF få mig til at føle og uvelkommen.

Ville være en god idé at sende ALLE kriminelle ud af landet. Helt enig.

Bryder mig heller ikke om DF, men jeg kan ikke forstå, hvordan et parti alene kan få dig til at føle dig uvelkommen. DF er når alt kommer til alt bare et parti, der repræsenterer 12-13% af befolkningen. 88-89% stemmer IKKE på det parti. Og selv blandt DF'ere kan du finde folk, som ikke hader udlændinge.
Altså 9/10 danskere er faktisk i stand til at tænke rationelt.

Men ja, de 12-13% har haft alt for meget magt de senere år - det skal regeringen naturligvis straffes for ved næste valg.

hanspeter
kent26, udover at vi selvfølgelig ikke kan sende danske statsborgere, ligemeget hvilken baggrund de har, ud af landet,nemt men urealistisk, er jeg fuldstændingt enig med dig i alt det andet du skriver.

Lad os forestillig at jeg, som har været dansk statsborger i 53 år, og jeg havde begået en forbrydelse, hvor skulle jeg så sendes hen, Thailand?, de vil nok ikke modtage mig så.

sabai sabai
Skal vi lige genopfriske hukommelsen ?? ,

Og hvor er alle de palæstinensere kommet fra, der render rundt i Københavns gader og skaber sig? Mig bekendt omfattede den Radigale palæstinenserlov i sin tid i 80erne kun omkring 360 personer.
Hvordan er de blevet til 20.000?

Det var da også Anker Jørgnsen som gik i forbøn for de statsløse Palæstinensere, som besatte en kirke, og sultestrejkede, som medførte
palæstinenserloven.
De statsløse Palæstinensere kan få sig en stat -Danmark.
De skal bare have smidt (de racistiske) danskere ud, eller
få danskerne til at konvertere.
»Et løfte overholdt “de”, de lovede at tage vores land, og tog det.«

http://www.uriasp...et/?p=6426

Shock

hanspeter
Jamen det var da nogen dejlige links vi får her inde

"Får dem sendt retur – Det kunne være en god ting hvis vi sendte rødfascisterne med dem hjem, så kunne de jo prædike deres syge racistiske ideologi ‘multikulturalisme’ i de muslimske lande og se hvor langt de kommer med deres argumenter.

Vores dages Nazister er i den grad multikulturalisterne.
Enhedslisten, de Radikale, Social demokratiet og SF er forskellige gradbøjninger af Nazismen"

Hvis det er den generelle holdning herinde, at højre nationalistiske holdningen er den normale og den støtter vi op om, så tjah, bye bye DTW, og jeg vil nok sikkert ikke blive savnet. Så kan i jo sidde der og bekræfte hinanden i jeres paranoia. Jeg havde håbet på at folk her som har et kærligsforhold til Thailand ville være lidt mere tolerante, åbne og mindre fordomsfulde, men jeg tog fejl.
Den slags kan diskuteres på Nationen, hvor jeg gerne kommer med et indlæg.
Troede bare ikke det var her jeg skulle se links til uriasposten og andre hel eller halv nationalistiske/facistiske hjemmesider.
Redigeret af hanspeter d. 13/11-2009 01:02

JD
"Hvis det er den generelle holdning herinde...."

Du generaliserer, det er jo nemt, så undgår man at tænke selv og tage stilling til fakta.

Fakta er: 30 års katastrofal indvandring. Pris: 40 til 60 mia. kr. pr år.

Alligevel hylder parnasset, de selvfede og selvgode politisk korrekte tåber, det multikulturelle "samfund"!

Der er ikke en skid paranoia i at ville fædrelandet, der er intet forkert i at holde af verdens ældste flag - Dannebrog.

Der er intet forkert i at bevare de værdier og holdninger som danske indfødte har kæmpet sig til igennem et århundrede.

Er din danske selvforagt så indgroet at du får det dårligt bare man nævner de ting??

Lige en påmindelse:

"– Europas kultur er syg. Det er en forfaldskultur præget af kulturelt selvhad, areligiøsitet, dekadence, splittelse mellem folk og elite og stor usikkerhed over for, hvordan man skal forholde sig til andre kulturer, ikke mindst udfordringen fra radikale muslimer. På mange måder minder nutidens Europa om Romerriget i det fjerde århundrede, altså lige inden det gik under..."

Europa og dets indbyggere er syge, så syge at de ikke engang selv ved det!

JD

Dream
Jeg ser absolut intet forkert i at vaere lidt racistisk i ny og nae !

Folk der spolere ens land kan man da ikke ha' respekt for.........ud af klappen uden en roed reje i roeven !!! [img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Dream d. 13/11-2009 05:37

Webmaster
Tror vi låser denne tråd da de sidste sider af tråden alligevel har omhandlet noget lidt andet end udgangspunktet i indlæg 1.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: