Se indlæg
 Udskriv debat
Thailandske fornavne. Nicks Names
flyer
Min kones "rigtige" navn bruges ALDRIG, men i Thailand kalder familien hende Kaeng, King, Ting, alle skulle henlede til Nam Kaeing (Is, Isterning) og det er sjovt at høre når nogen af hendes familie kalder på hende eller bare vil have hendes opmærksomhed, så starter de med "Kaeng" og hvis hun ikke lige hører det, kom næste forsøg på at komme i kontakt med hende "Kaeeeng" og sker der stadig ikke noget kommer den langtsomme version "Kaaaeeenng"

Særligt sjovt er det når det er hendes, far der kommer med ovennævnte, han er den eneste der uden at hæve stemmen i modsætning bare prøver "Kaeng" to sekunder senere "Kaeeng" to sekunder senere "Kaaeenng" og sådan fortsætter han bare til der er kontakt, til stor moro for mig.

Man kan godt mærke at han mener det, når han siger noget, jeg kender ikke nogen som ham der kan udtrykke sit hidsige temperement uden at hæve stemmen, han er en lille spinkel mand af statur, men inden i!!!! MEGET stor mand!! Og så kan han BANDE og jeg siger jer nogle eder han kan rive af, igen uden at hæve stemmen det mindste og hold da kæft hvor jeg griner! Naturligvis inde i mig selv, skulle jo nødig påkalde mig hans eder og forbandelser.

Nåh, lidt uden for tråden, men synz lige det skulle med.

Af min nuværende kone og familie har jeg endnu ikke fået noget øgenavn, men jeg havde en gang en chatveninde der kandte mig Pi Ton, det skulle komme af Ton mai jai (stort træ), ikke så dårligt, begrundelsen var at jeg var Hello.... rolig, stabil, urokkelig. Read the rulesGrin
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Allan73
Jeg har moedt en knaegt der blev kaldt Man
Det fordi han var navngivet Man-U
Man skal ikke spise gul sne.

Spring til debat: