Se indlæg|
Søger en Thai-pige
|
|
| Philo |
Lagt på d. 22/01-2010 09:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Jeg vil blot, i al fredsommelighed, opfordre til at vi lader Raprap følge sin vej til lykken. Vi har før haft debatter herinde, som omhandlede de forskellige måder, folk har mødt deres hjertes udkårne. Jeg er af den opfattelse, at man ikke kan sige, hvad der rigtigt eller forkert i den sammenhæng. Hvad der fungerer for mig, er måske ikke til meget gavn for dig. Raprap prøver igennem dette site at finde en pige fra Thailand. Hvis man ikke har det store kendskab til Dansk Thai Website, er det da en meget fornuftig måde at gøre det på. Så fra mig skal der blot lyde et held og lykke til Raprap. Og til jer, der har fundet lykken med en smuk kvinde - om det er fra Thailand eller et andet sted - så husk at skønne på hende, tal til hende og lyt til hende. Kvinder elsker at tale, min hustru gør ihvertfald . Nu er det weekend så lad os være lidt sociale på hjemmefronten.Hilsen fra Philo |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 22/01-2010 09:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
latour82 skrev: Var jeg dig, så ville jeg løsne mig selv fra den frelserrolle som du påtager dig, og måske lede lidt længere for at finde den ægte kærlighed, om du finder den i de kredse som du søger i er squ nok yderst tvivlsomt. Der findes der præcis lige så meget ægte kærlighed som du kan se i den Serie om fra Thailand til Thy, se den serie og lær. Jeg tror nu fint det er til at finde ægte kærlighed med en Thai, men du har helt ret i at langt de fleste der kommer til Danmark ikke kommer for kærligheden. De håber den kommer men så er forholdet også lidt dømt til at mislykkes. Skal jeg komme med et bud så holder 90% af de "importerede" thai ægteskaber i 7 år eller mindre. derefter er pigen fri til at blive i danmark og kan så finde sig en ny mand ud af kærlighed. Vi fik igså slået over på fra Thailand til Thy og så snakkede vi lidt om hvor mange af de thai piger vi kender til der stadig var gift med deres første danske mand. Det er godtnok ikke ret mange, vi kunne komme i tanke om 2 og den ene er min svigermor som snart har sølvbryllup. Så jeg synes da at raprap har noget at have det i at finde en Thaipige her i landet, han har også ca den rigtige alder. (altså oigen kommer til dk som 30 årig skal være her 7 år før hun bliver skildt og så en 3-4 år til at sunde sig og falde rigtigt til ro). Men måden og baggrunden lyder lidt forloren for mig. Nej det er om at opsøge nogle steder hvor man kan møde thaier og så tage den derfra det andet tror jeg simpelthen ikke han få noget ud af. Et alternativ er at han skal høre den thai pige han kender om der er nogen i miljøet der søger anden mand. det er lidt min opfattelse at det er sådan tingene foregår hvis der hurtigt skal skaffes en ny for at blive i landet. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/01-2010 11:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ThomasHOL skrev: Et alternativ er at han skal høre den thai pige han kender om der er nogen i miljøet der søger anden mand. det er lidt min opfattelse at det er sådan tingene foregår hvis der hurtigt skal skaffes en ny for at blive i landet. så vi vel tilbage hvor vi startede... ville han bare ha en der bare skal bruge en opholdstilladelse. for så er kærligheden og forelskelsen vel ude af billedet igen. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 22/01-2010 11:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
WOW... Sikke dog en opmærksomhed for en tråd angående en der søger en Thai Q... What a Q.... |
|
|
|
| Yello |
Lagt på d. 22/01-2010 15:13
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 22/01-2010 15:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hmmm... Her er så en af grundene (hovedårsagen) til de konstante opstramninger på visa området. !
Redigeret af sabai sabai d. 22/01-2010 15:46 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Yello |
Lagt på d. 22/01-2010 15:52
|
sabai sabai skrev: Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hmmm... Her er så en af grundene (hovedårsagen) til de konstante opstramninger på visa området. ! ![]() Det er vist bare et surt opstød fra Sabai ![]() |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 22/01-2010 16:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
sabai sabai skrev: Hmmm... Her er så en af grundene (hovedårsagen) til de konstante opstramninger på visa området. ! ![]() Ja selvom jeg nu ikke tror at DF og venstre havde thaier i tankerne de de lavede reglerne, det er vist mere noget med tørklæder. Men du har ret når der kommer en thai så kommer der ofte flere til derefter, for de kender altid en som gerne vil herop. Men du har helt ret det ville være næsten umuligt at få min kones niece på besøg i Danmark. hun er nemlig 18 år gammel og uden noget faktuelt der skulle holde hende i Thailand (udover at hun ikke vil til Danmark og bo). Netop fordi at de fleste thai'er der får et besøgsvisum her får en mand også. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 16:58
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
latour82 skrev: Raprap skrev: .[quote]latour82 skrev: Se den ironiske og en smule bitre måde i siger den sætning på igen og igen, bekræfter mig da kun i at det er den rigtige måde at gøre det på. I lyder bare som en bunke gnavne gamle mænd der ærgrer sig over tabte penge. Af andres skade bliver man klog.... Så det har sgu ikke rigtigt nogen effekt det der.... Gammel og bitter mand!!! Nej tværdigmod, måske lidt halvgammel men bitter Nej. Tværdimod ser jeg dig som en naiv ensporet person, som vælger at ignoere nogle af de gode råd som flere har givet dig. Det er ligesom at stikke hænderne i et bistadie når du vil finde din nødstedte prinsesse her i landet, men du vil jo gerne lege ridderen på den hvide hest, så værsågod, men lov mig ikke at være den der flæber her på siden, når eller hvis du trækker en dyr nitte. Du lader hånt om den som råder og vejleder dig ud fra dyrkøbte erfaringer. Jeg fandt min kone i Thailand lang tid før der var noget der hed sikkerhedsstillelse osv. så det har rent faktisk ikke kostet mig andet end en billet, efterfølgende har hun haft eget arbejde, så hun hænger ikke i min pengepung, det er squ nok nærmere det omvendte!! Var jeg dig, så ville jeg løsne mig selv fra den frelserrolle som du påtager dig, og måske lede lidt længere for at finde den ægte kærlighed, om du finder den i de kredse som du søger i er squ nok yderst tvivlsomt. Der findes der præcis lige så meget ægte kærlighed som du kan se i den Serie om fra Thailand til Thy, se den serie og lær. Hilsen Niels Naiv??? Nej det skal du nok ikke regne med. Frelserrolle?? Du fatter jo NADA af det hele. DU er nok mere ensporet når du og alle andre kører i det spor....stadigvæk... Jeg har takket for de råd, hvis du ellers gad læse mine indlæg. De bedste råd har jeg dog fået i personlige beskeder, såh...igen...du fatter NADA af hvad det er jeg er ude efter, så hop du bare videre.. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 16:59
|
|
Philo skrev: Jeg vil blot, i al fredsommelighed, opfordre til at vi lader Raprap følge sin vej til lykken. Vi har før haft debatter herinde, som omhandlede de forskellige måder, folk har mødt deres hjertes udkårne. Jeg er af den opfattelse, at man ikke kan sige, hvad der rigtigt eller forkert i den sammenhæng. Hvad der fungerer for mig, er måske ikke til meget gavn for dig. Raprap prøver igennem dette site at finde en pige fra Thailand. Hvis man ikke har det store kendskab til Dansk Thai Website, er det da en meget fornuftig måde at gøre det på. Så fra mig skal der blot lyde et held og lykke til Raprap. Og til jer, der har fundet lykken med en smuk kvinde - om det er fra Thailand eller et andet sted - så husk at skønne på hende, tal til hende og lyt til hende. Kvinder elsker at tale, min hustru gør ihvertfald . Nu er det weekend så lad os være lidt sociale på hjemmefronten.Hilsen fra Philo Tak philo...endelig en der forstår hvad det hele drejer sig om og accepterer at folk gør tingene forskelligt. |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 17:02
|
|
Big-Viking skrev: WOW... Sikke dog en opmærksomhed for en tråd angående en der søger en Thai Q... What a Q.... Ja jeg har X-Factor. Er blevet populær/berygtet på 1 uge :-) |
|
|
|
| Raprap |
Lagt på d. 22/01-2010 17:02
|
|
Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hvor i landet? |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 22/01-2010 18:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Raprap skrev: Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hvor i landet? Ja du skulle jo nødigt rejse for langt, men HT dækker det meste af hovedstaden,ellers send en PB så vil vi sende rejsepenge til dig, her i DK |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/01-2010 19:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Raprap skrev: Big-Viking skrev: WOW... Sikke dog en opmærksomhed for en tråd angående en der søger en Thai Q... What a Q.... Ja jeg har X-Factor. Er blevet populær/berygtet på 1 uge :-) Har du en fanside på facebook ? Jeg vil være med ![]() Spring nu op og fald ned på de ikke så pæne ytringer der har været i denne eksplosive tråd. Herfra lyder der ihvertfald et held & lykke. Kristian. ( til enkelte forfattere af indlæg i denne tråd vil jeg blot citere et godt gammelt ordsprog "Ej Fjærte Mus som Hest, Thi Da Vil Røv Revne" ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/01-2010 19:03
|
|
Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? What...!
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/01-2010 19:10
|
|
haha ![]() okay det må være en joke.. så forstår jeg bedre ![]() skulle bare lige bruge et par minutter så den kunne sive bedre ind
Redigeret af b_j3ns3n d. 22/01-2010 19:17 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Yello |
Lagt på d. 22/01-2010 20:15
|
kylling skrev: Raprap skrev: Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hvor i landet? Ja du skulle jo nødigt rejse for langt, men HT dækker det meste af hovedstaden,ellers send en PB så vil vi sende rejsepenge til dig, her i DK Bemærkelsesværdigt hvor folk har bemærkninger om noget der ikke kommer dem ved. Må være noget med prestige i at få optaget så mange indlæg som muligt. Og husk så "kast ikke med sten når du selv bor i drivhus". |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 22/01-2010 21:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Yello skrev: kylling skrev: Raprap skrev: Yello skrev: Jo, vi kender en, synes jeg, passende thai kvinde til dig. Hun er ikke bosat i DK endnu, men det kunne jo komme. Hun er lidt i familie med min viv. Så vi kunne arrangere visa for hende. Intresseret Raprap? Hvor i landet? Ja du skulle jo nødigt rejse for langt, men HT dækker det meste af hovedstaden,ellers send en PB så vil vi sende rejsepenge til dig, her i DK Bemærkelsesværdigt hvor folk har bemærkninger om noget der ikke kommer dem ved. Må være noget med prestige i at få optaget så mange indlæg som muligt. Og husk så "kast ikke med sten når du selv bor i drivhus". Touche! ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/01-2010 22:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hold dig væk fra thaikvinder, danske piger er 100 gange bedre. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 23/01-2010 02:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
vandango skrev: Hold dig væk fra thaikvinder, danske piger er 100 gange bedre. Hmm. er du beruset ?? Nej det er sgu da ' , 100 gange billigere ! Skål ... ![]() PS: Hils hende med Suv'en , og sig jeg sender penge på Mandag. ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

. Nu er det weekend så lad os være lidt sociale på hjemmefronten.