Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/10-2010 08:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Da det jo se ud til at den klub Michael Laudrup, er træne for at klubben går konkurs at man så fra DBU skal være hurtig til tilbyde Michael Laudrup som landstræner så man ikke risiko for at en af de stor klub i Europa tilbyde job som træner. Det vil være med til at danskene fodbold fans vil se kampem i parken i sted for at se den i tv. Det vil også være godt med fornyet på landsholdet både spilletaktik og ny unge spille der give landsholdet ny blod Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2010 09:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
morten Olsen er da en verdens klassetræner, problemet er at der ikke er danske spiller i verdensklassen han kan putte på holdet, da klubberne i Danmark heller vil købe sig til succes, end at udvikle spillere, jeg forstår intet af at dbu bliver ved med at støtte den største skurk i dansk fodbold, ved at ligge alle deres kampe der. 92 holdet bestod af en masse Brøndby spiller der kendte hinanden og derfor kunne spille sammen, dengang var bif 2 min. fra en uefa cup finale, med morten som træner, dårlig ledelse i bif gjorde at han og senere også Michael Laudrup forlod klubben. fck har vist også været ude og høre om de kunne få Michael Laudrup, |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 13/10-2010 14:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det var nærmest et helt lyngby hold dengang det var også det år lyngby blev mester. Men bkk du vil da ikke kalde det for godt fodbold vi spillede dengang, for det første var vi p.... heldige og så kom vi med på et afbud hvor vi slet ikke skulle have været med. Jamen så tag dog ham til brøndby, det ville ikke gøre mig noget, bare han kommer væk fra landsholdet. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 13/10-2010 16:15
|
|
bkk Igen vil jeg gøre dig opmærksom på at en fodbold klub er en forretning. Jeg forstå at du er negativ når det er FCK pga man har valgt Parken som nation fodboldstation i sted for et stadion ude på mark på vestegenen. Du skal huske på at man spille landskampe på det station før der overholde nogen tænke på at lave klub på vestegenen. Problemet er at morten Olsen vælge de samme spille til landskampe hvis de da ikke er skade men det tage morten Olsen ikke så tungt da Danmark i 2010 skulle spille WM. og hvad kom der ud af det efter 3 kampe kunne landsholdet tage hjem og holde ferie. At morten Olsen måde vælge nye spiller til kampen i går det var for at udgår den hele store fiasko som ved WM for så havde fodbold Danmark forladt morten Olsen hoved på et sølvfad.. Redigeret af thaikurt1 d. 13/10-2010 16:16 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/10-2010 06:43
|
|
Så er det igen tid til at se Premier League fodbold Nu skal man igen gode fodbold kampe og ikke nogen dødssyge landskampe med halvdårlig spille. Jeg har god nok kede mig de to weekend der ikke være Premier League fodbold men til gengæld har min kone være glad for ikke at skulle høre mig råbe hele tiden Kampen i aften Newcastle- Wigan Athletic Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/10-2010 08:45
|
Ja Kurt det bliver rart at se noget godt fodbold i dag og i morgen, man u. i dag og i morgen skal vi alle se liverpool få strygl af everton så liverpool kommer længere ned i tabellen. Men held og lykke med newcastle i dag, håber de vinder. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/10-2010 10:23
|
Gad vide hvad der sker her? Det ender jo nok med de er ligeså blødsødne som dbu er overfor brøndbys tilskuere med bare at give dem en bøde. http://www.sporte...ave-omkamp Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2010 10:43
|
|
Det her er den største skandale, dog ikke ligeså stor, siden dengang parken og fck, sked højt og flot på hele fodbold Danmark og sparede på vagtpersonalet så fodbold tossen kunne løbe ind og give en dummeflad til dommeren. Der findes ikke nogen tidspunkter i kalenderen, sådan en kamp kan spilles om på, ellers skal man ud og aflyse nogen allerede planlagte venskabskampe, så en vinder skal udpeges. - Det er arrangøren, der er ansvarlig for afviklingen. Kritikken af os, og spørgsmålene om, hvordan vi kunne tillade det, der skete i Genoa, rammer forbi, siger præsidenten Tomislav Karadzic. Han hævder, at man inden kampen opfordrede italiensk politi til at stramme sikkerheden, uden at der dog blev gjort noget. http://www.dr.dk/...195447.htm |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/10-2010 11:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
bkk skrev: Det her er den største skandale, dog ikke ligeså stor, siden dengang parken og fck, sked højt og flot på hele fodbold Danmark og sparede på vagtpersonalet så fodbold tossen kunne løbe ind og give en dummeflad til dommeren. Der findes ikke nogen tidspunkter i kalenderen, sådan en kamp kan spilles om på, ellers skal man ud og aflyse nogen allerede planlagte venskabskampe, så en vinder skal udpeges. man kan se du hader FCK til fingerspidserne.. tror ikke jeg har set et positivt indlæg fra dig angående FCK.. ![]() Det var en skændsel, det kan vi kun være enig i. men det var ikke fordi der ikke var vagter nok, de vagter der var så bare fodbold og ikke på tilskuerne.. men er der ikke noget med at dbu selv stiller vagter til rådighed når de lejer parken.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/10-2010 11:52
|
|
Når man ser på alle de hadefulde indlæg rettet mod Brøndby fans her i tråden, mener jeg fuldt ud mine indlæg er berettiget, jeg har dog på intet tidspunkt snakket dårligt om fck fans, men kun om klubben. Du vil gerne have din klub får lidt ros, ok, de spiller rigtig god i champions leauge, og der holder jeg da også med dem, glad nu,… jeg har sågar spillet penge på deres sejre, Dk er et lille land, jeg har da massere af familie og venner der holder med fck, og dem har jeg det da fint med. Min kritik omkring manglende talentudvikling, og dbu positive forskelsbehandling når det angår fck, mener jeg er fuld berettiget. Som en anden skrev fck er en forretning, dvs kortsigtet gevinst er målet. For fck betyder det fortiden en gæld på 2 milliarder, ligesom klubben holdes kunstigt i live af staten igennem LD. Bif en forening hvor hele klubben skal havde glæde af evt. overskud fra den professionelle fodbold del, for at få succes i europa skal man ud og købe en masse dyre spiller, og da flere 100 klubber i Europa kæmper om den succes, betyder det at stort set alle klubberne i Europa gældsætter sig, hele fodbold europa er inde i en ondsindet spiral, og de mindre klubber gældsætter sig også for at følge med i de lokale turneringer, er det fck skyld, naturligvis er det ikke det. Bif gældsatte sig også bla. via interbank skandalen. Jeg har bare set mig sur på kammerateriet imellem dbu og fck der betyder at lidt for mange midler fra dbu havner hos fck, hvilket de andre klubber i dk ikke kan værre tjent med. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/10-2010 12:14
|
|
bkk skrev: Når man ser på alle de hadefulde indlæg rettet mod Brøndby fans her i tråden, mener jeg fuldt ud mine indlæg er berettiget, jeg har dog på intet tidspunkt snakket dårligt om fck fans, men kun om klubben. Du vil gerne have din klub får lidt ros, ok, de spiller rigtig god i champions leauge, og der holder jeg da også med dem, glad nu,… Jeg har bare set mig sur på kammerateriet imellem dbu og fck der betyder at lidt for mange midler fra dbu havner hos fck, hvilket de andre klubber i dk ikke kan værre tjent med. Jeg har også en del familie medlemmer som holder med brøndby.. dem snakker jeg bare ikke med (det bare gas)Havde også nogle kollegaer som holdte med brøndby.. de er her ikke mere, sådan er det når man er formand.. så må man luge ud i ukrudtet (det bare gas)alle de andre hadefulde indlæg mod brøndbyfans er vel berettiget (det bare gas)glad nu,... ja ![]() Der er vel intet i vejen med at dbu betaler for at leje parken.. det er trods alt vores stadion.. kan da godt være det ville være bedre for alle, vis de små mindre betydelige kampe blev spillet i jylland, fyn eller en sjælden gang i mellem ude på brøndby stadion.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/10-2010 17:57
|
|
haha united 2-2..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/10-2010 18:06
|
Ja ja ja ja jensen den der griner sidst griner bedst ved du nok. Men hold kæft hvor var de elendige. Men flot af newcastle fik 2 2 efter at at have været bagud 2 0 så er Kurt glad i dag
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/10-2010 08:09
|
|
[Selvfølelig er jeg god tilfredst med 2 -2 ![]() Næste kamp Newcastle- West Ham Redigeret af thaikurt1 d. 17/10-2010 08:11 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/10-2010 16:04
|
1 mål mere så ligger liverpool sidst
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/10-2010 16:36
|
sony skrev: Ja ja ja ja jensen den der griner sidst griner bedst ved du nok. Men hold kæft hvor var de elendige. Men flot af newcastle fik 2 2 efter at at have været bagud 2 0 så er Kurt glad i dag ![]() Ja ja Jensen jeg tager lige den her FREM igen sikken dejlig dag det er i dag 531 gode grunde til agf vandt og 1 million dejlige tanker over liverpool tabte igen igen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Redigeret af sony d. 17/10-2010 16:39 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 17/10-2010 22:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
He-He.... For fantastisk mange år siden, da Brøndby spillede fantastisk fodbold(det gjorde de faktisk eeeennnngaaaannnnngggggggg!!!!), holdt Vi gilde i en kammerats lejlighed på Islands Brygge(Kbh.) Vi var 18 FCK'ere og så en enkelt kammerat der holdt med Brøndby og han kunne selvfølgelig ikke holde kaje når Brøndby scorede, så ved 2-0 til Bundby blev han bundet fast til stol og bord.... Derefter "hjalp" vi ham lidt på vej med drikkevarerne, han fik mange øl den aften og blev med tiden "dygtig til at bunde i et hug", Jeg tror sgu ærlig talt han kunne lide det til sidst, ja altså lige indtil han måtte kravle ned ad trapperne til taxien der ventede lige ved siden af hans egen bil,,,, Han fejrede aldrig BIF i nærheden af hans venner fra FCK
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 04:48
|
|
DBU truer med at tvangsnedrykke superligaklubber Hvis superligaklubberne ikke får styr på økonomien, kan tvangsnedrykning være en mulighed. [url] http://spn.dk/fod...217408.ece [[/url] Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2010 09:21
|
Thai kurt hvor har du det link fra? For det virker ikke, men egentligt lidt sørgeligt, når de har uorden i økonomien kan de godt finde ud af at tvangsnedrykke klubberne, men når deres fans gang på gang laver ballade slipper de med en lille latterlig bøde.
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 10:08
|
|
Sony Jeg prøve link ingen jeg satte det der virke det. Det var fra JP. Så prøv det link her fra Politiken http://politiken....gaklubber/ Redigeret af thaikurt1 d. 18/10-2010 10:14 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(det bare gas)