Se indlæg|
fodbold
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2010 10:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jeps Kurt nu virker det. Hvornår mon det bliver fck's tur? Nej det sker nok aldrig for de er jo i lommen på dbu, Tænk sig frederiksbergklubben må ha et 3 cifret million underskud og den ægte københavnerklub frem kun skulle have en lille million.
Redigeret af sony d. 18/10-2010 10:17 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 10:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
sony Reglerne træder i kraft fra 2013. Klubben har 2 år til at få deres millionunderskud ned. Du har ret men hvorfor sætte DBU ikke beløbet op så klub komme til mærke det at det koster at havde fans der ikke fodbold kultur. (ballade vold hærværk ) så klubben bliver nødt til at gøre noget Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 19:14
|
|
sony Det er nok derfor at dbu vil lave nye regler så det er det samme underskud for alle fodboldklubber Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/10-2010 19:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
tag det nu med et gram salt... PSE skylder FCK skylder intet..! FCK rykker kun op
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2010 19:36
|
Ja ja dig jensen du sgu så hjernevasket så dig kan man ikke regne med
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 20:46
|
|
Sony Man kan ikke kalde det hjernevasket for det man holder med fodbold klub men en trofast fans der ikke lade sig påvirke hvad andre skriver om klubben. Vi tro jo alle på den klub vi holde med er den bedste fodbold klub. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2010 22:03
|
Jov Kurt jensen er ikke nogle rigtig fans, bare se hvor lidt han er i parken og se dem? En rigtig fan ser dem på stadion og ikke på tv, og skulle man have lidt respekt for ham tog han til barcalona, meeeeen nej den skal vel ses på sofaen![]() Selvom gud nåde og trøste for ham hvis fck ikke går videre, for nu har jeg væddet 100 kr på at de gør det.
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/10-2010 09:02
|
|
Jeg er hele ikke en rigtig fan af Newcastle se kun dem i tv. Mange har et arbejde og derfor ikke kan tage til Barcelona til se fodbold kamp der er mange der godt vil følge deres hold når de spille i Europa men kan ikke få fri det det. Min drøm er hvis jeg tage til Danmark tage Newcastle tage til St. James' Park og se en fodbold kamp og hvis jeg er heldig hilse på Peter Lovenkrands og nogen af de andre spillere. At det måske ikke bliver til nogen det er jo ikke altid at det man vil kan lade sig gøre Redigeret af thaikurt1 d. 19/10-2010 09:04 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/10-2010 14:57
|
b_j3ns3n skrev: tag det nu med et gram salt... PSE skylder FCK skylder intet..! FCK rykker kun op ![]() Du må jo have noget insider viden siden du kan blive ved med at postå at fck ikke har underskud, ikke fordi jeg ønsker nogle af de 2 forstadsklubber går konkurs, men noget må der jo være siden fck altid bliver nævt. http://www.sporte...g-broendby Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/10-2010 15:01
|
Thaikurt1 skrev: Jeg er hele ikke en rigtig fan af Newcastle se kun dem i tv. Mange har et arbejde og derfor ikke kan tage til Barcelona til se fodbold kamp der er mange der godt vil følge deres hold når de spille i Europa men kan ikke få fri det det. Min drøm er hvis jeg tage til Danmark tage Newcastle tage til St. James' Park og se en fodbold kamp og hvis jeg er heldig hilse på Peter Lovenkrands og nogen af de andre spillere. At det måske ikke bliver til nogen det er jo ikke altid at det man vil kan lade sig gøre Jov jov Kurt men jensen er jo lige ved at gå død når de taber, men syntes bare ikke man er 100 % fans hvis man ikke ser kampene på stadion, og han bor jo på djævleøen, så der er ingen undskyldning, heller ikke bare fordi han har en dreng
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/10-2010 15:31
|
|
Sony Det er langt ude for det skulle handel om. Efterhånden er det en stor børnehave på dtw . Man bruge indlæge til at svine person til man kun med det ende formål at få andre op i det røde felt og så håber at vedkommen få et bær. Der er få tråde der holde sig til det skulle handel om. Jeg forstå ikke at man ikke går ind og stoppe det inden det hele bliver en gang person hetz . Det ende nok med at jeg bliver væk her fra et stykke tid og går over på en andre dansk -thai side der der er mere handel om thailand og ikke andre. Men jeg sviger ikke tråden om fodbold det er snart den endes der handel om det samme i alle indlæge Det har ikke noget med det at gøre i sidste uge det er livet for kort til at det er med at nyde livet man ved aldrig hvornår det er slut. til jer der skulle læse det og ikke kan forstå det ikke er om fodbold må meget undskylde at jeg er køre ind på et sidespor det skal ikke gentager sig Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/10-2010 15:37
|
|
Jeg har det på den måde hvis Newcastle taber at de næste uge vinder eller var modstander bare bedre end Newcastle i denne gang næste gang de mødes vinde Newcastle. Selvfølelige se jeg hele at de vinder med sådan er fodbold. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/10-2010 21:08
|
|
sony skrev: b_j3ns3n skrev: tag det nu med et gram salt... PSE skylder FCK skylder intet..! FCK rykker kun op ![]() Du må jo have noget insider viden siden du kan blive ved med at postå at fck ikke har underskud, ikke fordi jeg ønsker nogle af de 2 forstadsklubber går konkurs, men noget må der jo være siden fck altid bliver nævt. http://www.sporte...g-broendby ingen indsider viden her.. blot logik for burhøns PSE er et firma som ejer andre firmaer.. bla lalandia, fitness.dk, FCK og nogle andre ting.. hoved firmaet (altså PSE) skylder 1.5 mia, men kan sælge de andre firmaer fra, for at få dækket deres gæld, vis det passer dem.. og mon ikke vis de solgte Lalandia de der ville hente mellem 700 mil og 1 mia for dette.. det samme være sig gældene for de andre firmaer.. dog er jeg sikker på at klubben FCK ville indbringe en pæn del også.. slut prut ikke mere om den detalje.. ![]() blot et tillæg.. Jeg bor i sverige.. nu må du da snart forstå det
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/10-2010 21:37
|
Ok det tilgiver dig lidt at du er svensker du ikke ved det er en frederikbergklub og du ikke ved bedre med hvem du skal holde med![]() Meeeen stadig ingen undskyldning der er en bro og der køre tog hver time eller er det hver halve time. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/10-2010 21:39
|
Men hvad bliver kampen i morgen imellem barca og fck? Jeg tipper på 3 0 til barca tror ikke fck har en eneste chance imod et klasse hold som barca.
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/10-2010 21:56
|
|
toget kører hver 20 min.. bilen kører hver gang jeg skal over ![]() jeg tror heller ikke så meget på vores chancer i morgen, til gengæld er jeg fuld af håb.. jeg tror den bliver 3-1 til barca.. jeg håber den bliver 1-1 til FCK
Redigeret af b_j3ns3n d. 19/10-2010 21:56 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Kittisak |
Lagt på d. 22/10-2010 19:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
http://sporten.tv...antin.html http://sporten.tv...lmand.html Han burde blive smidt af holdet den idiot!!!
Redigeret af Kittisak d. 22/10-2010 19:30 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/10-2010 12:46
|
|
Så er det tid til at se Premier League fodbold Så er det i aften af Newcastle- West Ham Den bliver først sendt kl 23:30. Men det betyde jo ikke så meget hvornår jeg kommer i seng når Newcastle spille fodbold. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 24/10-2010 02:42
|
|
![]() Næste Kamp 31-10 kl 20:30 Newcastle United - Sunderland Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 26/10-2010 09:37
|
Trist læsning det her http://ekstrablad...437949.ece Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.