Se indlæg|
Musik video
|
|
| vandango |
Lagt på d. 12/11-2011 09:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Den var jeg helt vild med i 1978, et af de bedste disco-numre dengang. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 12/11-2011 14:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
måske lidt for vovet her til siden men nu prøver jeg alligevel. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 22/11-2011 15:23
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
Redigeret af dutling68 d. 22/11-2011 15:47 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/12-2011 11:27
|
|
Det her er stort: |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 13/12-2011 12:55
|
|
|
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 13/12-2011 19:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
frankieboy |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 05/01-2012 17:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 27/01-2012 23:45
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja, vel nok til at gætte hvor videoen er optaget. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2012 00:05
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Ja og de er jo unge og ser godt ud begge to.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 16:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hej...... Jeg ved ikke hvordan i har det, men nyd lige hende her for hun kan få mine øre til at rykke selvom jeg har hørt nummeret flere gange.. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 16:37
|
Hov,,jeg skal da vist lige øve mig på hvordan man sætter video ind....![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 16:45
|
Hej...... Jeg prøver igen... ![]() Jeg ved ikke hvordan i har det, men nyd lige hende her for hun kan få mine øre til at rykke selvom jeg har hørt nummeret flere gange.. nu håber jeg skidtet virker denne gang !! ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 16:57
|
Ja undskyld, men jeg er tabt bag en vogn Er der en venlig sjæl der kan skære ud i pap hvordan man sætter en video ind i sin tråd fra YoyTube,,,,har prøvet et par gange uden held ![]() Tak skal i have !! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/01-2012 17:33
|
|
Klaus Grenaa skrev: Ja undskyld, men jeg er tabt bag en vogn Er der en venlig sjæl der kan skære ud i pap hvordan man sætter en video ind i sin tråd fra YoyTube,,,,har prøvet et par gange uden held ![]() Tak skal i have !! Jeg tillod mig lige at rykke dit indlæg herover i tråden hvor du havde problemet. Du gør det sådan set rigtigt nok, du benytter bare et forkert link. Du brugte: http://youtu.be/F... Prøv i stedet med: http://www.youtub...lsBObg-1BQ Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/01-2012 17:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Efter min første tur i 1999 så jeg denne video i 2000, hvor jeg selvfølgelig hurtigt genkendte location med gode minder. Siden har Sophie været på min like-liste. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 28/01-2012 19:53
|
Hej ,, Tak webmaster !! Jeg prøver igen... Jeg ved ikke hvordan i har det, men nyd lige hende her for hun kan få mine øre til at rykke selvom jeg har hørt nummeret flere gange.. Har rettet linket fra youtu.be/ til youtube.com/watch?v= - Admin - Redigeret af Webmaster d. 28/01-2012 23:27 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/01-2012 23:43
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Tak Klaus Grenaa, rigtigt smukt, synes jeg ihvertfald. En sang fuld af følelser, kærlighed, afsavn og svigt...og så synes jeg hendes lidt hæse stemme er rigtig fed ;-) Redigeret af natty d. 28/01-2012 23:51 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 29/01-2012 10:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Ja, tak for den Grenaa, også en af mine favoritter for tiden ![]() Her er der en anden stor stemme af lidt ældre dato: |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 29/01-2012 15:45
|
|
Hey lady, you lady, cursing at your life You're a discontented mother and a regimented wife I've no doubt you dream about the things you'll never do But, I wish someone had talked to me Like I wanna talk to you Oh, I've been to Georgia and California and anywhere I could run I took the hand of a preacher man and we made love in the sun But I ran out of places and friendly faces because I had to be free I've been to paradise but I've never been to me Please lady, please lady, don't just walk away 'Cause I have this need to tell you why I'm all alone today I can see so much of me still living in your eyes Won't you share a part of a weary heart that has lived million lies Oh, I've been to Niece and the Isle of Greece while I've sipped champagne on a yacht I've moved like Harlow in Monte Carlo and showed 'em what I've got I've been undressed by kings and I've seen some things that a woman ain't supposed to see I've been to paradise, but I've never been to me Sometimes I've been to crying for unborn children that might have made me complete But I took the sweet life, I never knew I'd be bitter from the sweet I've spent my life exploring the subtle whoring that costs too much to be free Hey lady I've been to paradise, But I've never been to me. Med venlig hilsen
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 15/02-2012 11:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Kom lige i det nostalgiske hjørne. Hvem husker ikke MIRIAM MAKEBA fra 67 med Pata, Pata....... http://www.youtub...re=related Også en rigtig stor "stemme". Og her fra 2006 (live): http://www.youtub...re=related Hun har holdt i mange år. Redigeret af AL 48 d. 15/02-2012 11:20 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Er der en venlig sjæl der kan skære ud i pap hvordan man sætter en video ind i sin tråd fra YoyTube,,,,har prøvet et par gange uden held