Se indlæg
 Udskriv debat
Musik video
mpedersen024
Dejligt musik alt sammen og ikke for at være lyseslukker,men nu har vi jo set folk blive smidt ud fordi de postede gentagne gange,ting der ikke var relateret til Danmark eller thailand.
Intet af dette har jo noget at gøre med de to lande og selv webmaster poster flittigt.
Det kunne da være meget rart at vide hvor grænsen går og hvem der godt må og hvem der ikke må,for det er der jo tydeligvis forskel på herinde,kan jeg se.

mpedersen024
mpedersen024 skrev:

Dejligt musik alt sammen og ikke for at være lyseslukker,men nu har vi jo set folk blive smidt ud fordi de postede gentagne gange,ting der ikke var relateret til Danmark eller thailand.
Intet af dette har jo noget at gøre med de to lande og selv webmaster poster flittigt.
Det kunne da være meget rart at vide hvor grænsen går og hvem der godt må og hvem der ikke må,for det er der jo tydeligvis forskel på herinde,kan jeg se.

Undrer mig lidt over om webmaster ikke har set dette, eller bare ønsker at tie det ihjel,siden der ikke svares.

phom
now and forever, fra filmen Suriyothai

Webmaster
mpedersen024 skrev:

mpedersen024 skrev:

Undrer mig lidt over om webmaster ikke har set dette, eller bare ønsker at tie det ihjel,siden der ikke svares.

Har først set dine indlæg nu.
Og da du åbenbart stadigvæk ikke bryder dig om lugten i bageriet så farvel og tak igen.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
dutling68

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Fido
ZZ Top kommer til Danmark i 2012:

http://www.songki...by-stadion

Guitar
One man's ceiling is another man's floor

TG950
klippet fra xtra bladet:
http://ekstrablad...717494.ece

Monkees var det første store boyband sammensat af et pladeselskab.

Davy Jones, der var forsanger på mange af bandets hit, herunder 'Daydream Believer' og 'I Wanna Be Free', døde af et hjerteanfald onsdag morgen i Florida, bekræfter hans agent til TMZ.com

Jones var på solo-turne i denne måned. I aftes klagede han over smerter i brystet, og blev indlagt på hospitalet i morges.

Davy Jones blev født i Manchester i England. Han var barneskuespiller, men fik sit store gennembrud i 1965, da han trådte ind i The Monkees.

Gruppen havde en masse hits i 1960'erne. Og da den var på sit højeste i 1967, solgte den flere plader end The Beatles, skriver rollingstone.com.

Davy Jones blev 66 år. Han efterlader sig en hustru og fire døtre fra to tidligere ægteskaber.

og i en lidt nyere version:

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

sony

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Webmaster

Manden bag superhittet Disco Inferno er død
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Lung Yao
Er det mon den "kommende Rock Nalle" ? (dog kun da han var på sit højeste = "Go´e gamle fru Olsen" )
To-årig dansker henrykker verden
Af JACOB BENDIXEN ANDERSEN, Offentliggjort 22.03.12 kl. 10:45
Den to-årige dreng William Stokkebroe høster i disse dage stor berømmelse på Youtube. ......................................................
Kilde JP tv.
Mine herrer og damer : Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyd indslaget :

Se ham også mime til sangen fra : 00.30.

OK, "Æblet falder ikke langt fra træet idet han ikke har sit talent fra fremmede:

http://youtu.be/b...IDa0?t=55s

.
Redigeret af Lung Yao d. 26/03-2012 12:31
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Fantastisk dreng, han kan det der og publikum kan li det.

Knægten er helt upåvirket af publikum.

Gad vide om han ikke kan blive noget ved musikken eller dansen?

sony

Indlæg samlet 08/05-2012 klokken 20:31:42:

Redigeret af sony d. 08/05-2012 20:31

Pescator
@Lung Yao, vedr. den lille speedede fyr: Ret uhyggeligt synes jeg, tror han har DAMP og han bliver vel medicineret inden det der sjov går alt for vidt...

Just my 2 cents, sorry!

Indlæg samlet 08/05-2012 klokken 22:37:39:

Indlæg samlet 08/05-2012 klokken 22:39:04:

Indlæg samlet 08/05-2012 klokken 22:39:36:

Redigeret af Pescator d. 08/05-2012 22:44
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ

tingtong
undskyld, men sikke et svar, har du husket medicinen i aften !!!

Thomas72
Surfede lige på Youtube og fandt den video her.

Videoen fik med det samme mig til at tænke på min sidste ferie i Thailand i starten af '11. Fordi det var en man hørte mange gange i nattelivet.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Pescator

Redigeret af Pescator d. 20/05-2012 18:30

thaikurt1

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Webmaster

Den britiske sanger og sangskriver Robin Gibb er søndag død efter flere måneders kamp mod kræft. Legenden fra Bee Gees var før påske gennem to store maveoperationer, men trods dette blev han tilstand forværret. Den seneste uge forhindrede sygdommen Robin Gibb i at tale.

Robin Gibbs dødsfald blev meddelt på hans officielle hjemmeside søndag. Han blev 62 år.

RIP
Med venlig hilsen

Webmaster

Pescator
RIP Robin Gibb

Gnaver mig roligt og målbevidst igennem en SixPack, har renset pistolen, flået bæveren, smidt kul på grillen, smidt kællingen ud, plukket grå hår ud af øregangene (og næsen) - hængt de 14 dage gamle sokker til tørre (fodsvamp) - og sidder nu i netundertrøje og bar røv, må jeg præsangtere...

Lynyard Skynyard!!!

Cool

"For me there´s nothing more free than a bird, it´s just climb where ever it want´s to go..."

[/video]
Redigeret af Pescator d. 03/06-2012 20:45

Spring til debat: