Se indlæg|
fodbold
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/11-2010 19:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hehe.. nu sad min far her og så den... han er inkarneret OB fan og han hader FCK til fingerspidserne (undtagen i chl eller el) der er han bare dansker.. og han synes det var en smuk kamp.. den havde det hele.. og det er præcis det samme alle andre i danmark siger.. men måske du har ret.. dig og ca 100 andre tosser i landet
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/11-2010 19:30
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Puha jeg har sgu helt ondt af din far med sådan en søn, hvad er der gået galt i din barndom hr jensen ?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/11-2010 20:15
|
|
hehe det hele.. mere eller mindre kan ikke gøre det
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 06/11-2010 21:18
|
|
Udsagn som "Bare FC København var landsholdet" fortæller mere end mange ord om, hvad der er foregået på træningsanlægget ude på Frederiksberg og i Parken ude på Østerbro det seneste års tid. Kulminationen kom naturligvis i tirsdags da William Kvist og Co. spillede lige op med og tog point fra verdens vel nok bedste klubhold, selveste FC Barcelona. Eller som Pep Guardiola udtalte efter tirsdagens kamp, "Alle mine spillere er dødtrætte, for vi mødte et hold med god organisation, med en fantastisk defensiv - og med en god træner." http://www.tipsbl...ede-staale de ved intet om fodbold inde på tipsbladet vel kære sony?
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/11-2010 21:42
|
Hold da op jensen tror du virkelig de gider tænke på et skide hold fra dk i barca, de gad dårligt at tale om gentofte holdet på pressemødet før kampen. Men igen jensen hvis det er det du syntes er god fodbold så er det up to you, jeg må da indrømme jeg sad og kedet mig lidt. Vi kan blive enig om det var et godt resultat, men god fodbold. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2010 23:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
b_j3ns3n skrev: "Bare FC København var landsholdet" ![]() det er da godt at se at de mange 100 millioner kr. dbu har langt til parken igennem de sidste årtier endelig gir noget igen, at der næsten ikke er nogen danskere på holdet, viser vel også hvordan pengene fra dbu er blevet brugt, er det til gavn for dansk fodbold at man køber sig til succes, og ikke selv igennem de sidste mange år har uddannet spiller, det er en af forklaringerne på at landsholdet ikke har så stor succes for tiden, ligesom de flest andre danske klubber nu stille og roligt bukker under, da de også har købt dyrt ind for at værre med. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/11-2010 07:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Fodbold fans og andre der nyder fodbold som betale høje billetpris stille krav til klubben at de vil se fodbold af høj kvalitet og top spiller og hvis man vil det koste det penge. At mange klubber i dag har økonomiske problemer at deres udgifter er større en der indtægt. At mange klubber i dag ikke har økonomi til at uddannet fodboldspiller da de jo skal støtte økonomiske en til der er muligheder for at sælge dem til en andre klub danske klubber har svært ved at få solgt spille til udlandes klubber ikke fordi danske spille er dårlig fodbold spiller end andre lande. I dag handel det om .store firma eller person der vil støtte klub økonomiske og der er ikke ret mange der har råd til at være klub ejer |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/11-2010 07:59
|
|
bkk skrev: b_j3ns3n skrev: "Bare FC København var landsholdet" ![]() det er da godt at se at de mange 100 millioner kr. dbu har langt til parken igennem de sidste årtier endelig gir noget igen, at der næsten ikke er nogen danskere på holdet, viser vel også hvordan pengene fra dbu er blevet brugt, er det til gavn for dansk fodbold at man køber sig til succes, og ikke selv igennem de sidste mange år har uddannet spiller, det er en af forklaringerne på at landsholdet ikke har så stor succes for tiden, ligesom de flest andre danske klubber nu stille og roligt bukker under, da de også har købt dyrt ind for at værre med. hvad snakker du om.. vis du vil ha et klasse hold, kan du ikke nøjes med danske spillere.. men at vi ikke udvikler er jo løgn.! kan godt være vores talent afdeling ikke spytter den ene ud efter den anden, men det måske fordi der er større krav til dem i FCK end i esbjerg, farum og dit elsket brøndby.. kender du Saban Özdogan, Danni Jensen, Thomas Delaney, Kenneth Zohore Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/11-2010 08:04
|
I dag er fodbold kun en penge maskine desværre, også derfor det er blevet så røvkedeligt de fleste kampe.
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/11-2010 16:30
|
thaikurt1 skrev: Det var en god kamp Næste kamp Arsenal - Newcastle United 07-11 kl.20: 30 Næste kamp er imod Arsenal det er bliver en svært kamp men hvis Newcastle spille som i dag er der 50 % Newcastle vinder kampen. Stort tillykke Kurt flot i kunne slå arsenal helt fortjent hæ hæ Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 07/11-2010 17:20
|
|
Sony tak Det var en fantastik god kamp og en velfortjent at Newcastle United vandt SONY havde du spille på Newcastle United havde du fået 10 gang din indsat tilbage. Redigeret af thaikurt1 d. 07/11-2010 17:36 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2010 14:35
|
|
Olsen afviser at forlænge Morten Olsen er i gang med sin sidste periode som landstræner, fastslår han Kilde: http://ekstrablad...z14hK02JP3 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/11-2010 14:56
|
|
tak for de mange gode år Morten. Danmark får aldrig en bedre træner, og da de danske klubber hellere vil købe sig til succes end at udvikle talenter og efterfølgende give dem spille tid, får vi desværre aldrig gode nok spiller til det fodbold Danmark forventer. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/11-2010 06:16
|
|
![]() Selvfølgelig skulle Newcastle havde vundet med sådan går det jo ikke altid. Så må jeg vente og se og Newcastle har mere heldig i næste kamp |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 14/11-2010 07:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
bkk skrev: Olsen afviser at forlænge Morten Olsen er i gang med sin sidste periode som landstræner, fastslår han Kilde: http://ekstrablad...z14hK02JP3 enlig en god nydhed kunne du ikke ogsaa besludt Morten Olsen at skride med det samme Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/11-2010 07:21
|
|
enlig en god nydhed kunne du ikke ogsaa besludt Morten Olsen at skride med det samme Her er vi enig. Har længe tid være udtilfrist med Morten Olsen måde at vælge spille osv Se frem til at danmark få en ny landstræner Redigeret af thaikurt1 d. 14/11-2010 07:23 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/12-2010 11:49
|
|
Det næsten som at se en kamp i danmarks serien med bkfrem ![]() http://ekstrablad...475362.ece Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 11:58
|
Hov hov hr Jensen er du farveblind? Det da nærmere bundby du skulle sammenligne med. Men nu er der jo ikke alt den ballade i valby ægte københavn end der er på frederiksberg/gentofte husk lige det ik ik. Også det altså ikke danmarksserien endnu men københavnerserien bare så du ved det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 22/12-2010 12:02
|
|
puuhaa der er langt op igen..
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/12-2010 12:09
|
b_j3ns3n skrev: puuhaa der er langt op igen.. ![]() Bare rolig vi kommer da op og giver jer strygl
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

men måske du har ret.. dig og ca 100 andre tosser i landet