Se indlæg|
Musik video
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/09-2012 14:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nu du har fat i den gode hr Dissing, så kommer der lige et af hans bedste numre, bare synd jeg ikke kan finde det originale nr. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 02/10-2012 22:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/10-2012 12:06
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lidt thailandske copycats: Og så selvfølgelig den originale koreaske version: »Gangnam er et rigt område i Seoul, Sydkorea, hvor unge mennesker tager hen for at feste. Oppa Gangnam style betyder noget i stil med ' din mand har Gangnam Style'. Oppa betyder 'ældre bror', som er en term, piger bruger om mænd, de beundrer.« Psy beskriver i sangen karikaturer af de klassiske typer af piger og drenge, der hænger ud i pralende Gangnam. Og især pigerne, der ser op til de rige fyre, i kontrast til resten af Korea. Kilde: Her er hemmeligheden bag 'Gangnam style' Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/10-2012 12:32
|
|
Musikken til den nye 007 James Bond.![]() |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 06/10-2012 21:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Fandt lige noget thai reggae og det var en man hørte, da jeg for første gang besøgte LOS Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/10-2012 17:53
|
|
Så lige i replikboksen at Conrad er til Elvis, så vel på sin rette plads med disse 2 gode youtube "klip": Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 28/10-2012 07:52
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja så må vi vel have den. Indlæg samlet 28/10-2012 klokken 07:58:53: Indlæg samlet 02/11-2012 klokken 20:08:25: Det faktisk et godt nummer det her. Redigeret af sony d. 02/11-2012 20:08 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/11-2012 21:59
|
|
Ja godt nok optagelser som er 10 år gamle nu, men det holder stadigvæk.... Med venlig hilsen
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 11/11-2012 17:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
Evil man from Krabi |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 13/11-2012 19:40
|
|
Lidt musik fra Aalborg. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 14/11-2012 13:33
|
|
Indlæg samlet 14/11-2012 klokken 14:45:29: Da jeg var en teenage knøs, bad jeg min mor om at købe en LP med hjem. Hun glemte navnet Pink Floyd, men spurgte i butikken hvad unge de unge ville have, jah så mor kom hjem med den: Redigeret af vandango d. 14/11-2012 13:45 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 18/11-2012 21:15
|
|
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Skeptikeren |
Lagt på d. 19/11-2012 03:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 330 |
Sony dit indlæg #881 med Dissing fik blodet til at fryse af bare minder. Arbejdede sammen med Poul i nogle år på et bureau i CPH, hans idol var Shel Silverstein og vi sad fredag efter fredag aften/nat/morgen og jammede oppe på tegnestuen. Åh. disse minder fra jeg var en..... Somrak Bogen: En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000)
Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak Bogen: Mit nye liv i Thailand (2001-2012) Kan hentes på: www.jumplink.dk/somrak2 Måtte Buddha stænke velduftende vande på din vej! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 19/11-2012 15:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Denne video er nok lidt "malplaceret" idet den er relateret til den ubehagelige skæbne for en 19 årrige hollandske pige i Ao Nang under fejring af hendes fødselsdag. http://www.andrew...posts.html . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 20/11-2012 10:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
Lung Yao skrev: Denne video er nok lidt "malplaceret" idet den er relateret til den ubehagelige skæbne for en 19 årrige hollandske pige i Ao Nang under fejring af hendes fødselsdag. http://www.andrew...posts.html . . den er postet her, netop fordi det er en musik video, og at den så fortæller en historie om thailand er vel kun endnu bedre, og jo, jeg kender historien, netop pga. videoen, og jeg har også postede historien samtidige med videoen, i en anden tråd. [url] http://www.dansk-...ost_194656 [/url] |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 22/11-2012 23:40
|
|
Lidt musik fra Sydkorea. Indlæg samlet 23/11-2012 klokken 23:31:00: Ikke for være løgn, er der også lavet en thailandsk version af PSY's monsterhit Indlæg samlet 25/11-2012 klokken 11:08:43: Har opdaget at Web allerede den 3. okt. har postet PSY's Gangnam Style + en thailandsk version. Beklager Jeg først ser det nu. Dog er det en anden thailandsk version Jeg har postet, hvor der også optræder en ladyboy på videoen. Indlæg samlet 08/12-2012 klokken 21:52:42: Fandt også lige en haevy metal version af Gangnam Style. Indlæg samlet 20/12-2012 klokken 17:59:31: Redigeret af Thomas72 d. 20/12-2012 17:59 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/01-2013 08:08
|
|
RIP Med venlig hilsen
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/01-2013 17:22
|
|
En ny af David Bowie: |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 09/01-2013 17:33
|
|
Jer der husker den canadiske ungdomsserie Degrassi Junior High / Degrassi High, husker vel også The Zit Remedy siden The Zits eneste hit Everybody wants something Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/01-2013 21:28
|
|
Mange husker nok Deep Purple, som sammen med Led Zeppelin, stod fadder til heavy metal genren. Ritchie Blackmore som var guitarist i Deep Purple, var nok sammen med Jimmie Hendrix, de bedste guitarister overhovedet. RB. har efterfølgende i sine egne bands lavet fed rock/metal-musik, med sine fantastiske guitarsoloes. Så forsvandt han i en periode og dukkede op med sin smukke hustru og datter i Blackmores Nigth. Dette resulterer i en masse pladdermusik. Så ser jeg lige, at han ikke har glemt sine gamle fans, så dén får i også lige. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.