Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/01-2011 06:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
![]() Newcastle United kunne efter kun 4 min havde få mål men bolden ved siden af mål. både Sunderland og Newcastle United havde mange mulighed for at få mål. 2 halvdel. Sunderland starte med et godt angreb imod Newcastle United mål. Kampen første mål 52 min af Nolan Gold Newcastle United og begge hold havde mulighed Newcastle United overtog kampe og bliv med at presse Sunderland udskiften fra begge hold og Newcastle United ind kom Peter Lovenkrands der bliv lagt 5 min til kampen og 94 min fik Sunderland mål . En god kamp en rigtig herrekamp med mange mulighed en underholdning kamp fra begge hold Newcastle United forsvare misse i 94 min. Jeg havde gerne se at Newcastle United vundet med sådan er det med fodbold alt kan ske. Jeg se frem til næste kamp imod Tottenham d 22-1 Redigeret af thaikurt1 d. 17/01-2011 06:56 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/01-2011 11:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Husk lige dit fader vor kurtski http://sphotos.ak...7112_n.jpg Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/01-2011 14:41
|
|
Kan man forventet andre fra en amatør klub. Det bliver spænderen Newcastle United på søndag kan vinder over Tottenham. Manchester United kunne jo kun få uafgjort mod Tottenham så ikke kampen. Som Newcastle United spille i går skulle der nok være mulighed for uafgjort mens helst se jeg at de vinder. Hvem regne du med der vinder kampen
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/01-2011 15:05
|
Ja nu sad jeg og så newcastle i går, sgu ikke noget at råbe hurra for må man sige. Næ kurt barcalona eller skulle jeg sige Messi de er gode super gode at se på. De godt nok en klasse over alle andre hold men hold da op det er lækkert fodbold. Man u. spillede ikke særlig godt, men klart når man får en mand vist ud. Redigeret af sony d. 17/01-2011 15:07 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/01-2011 18:28
|
|
Sony Nu er der også forskelle på Engelske og Spansk fodbold. Newcastle United spiller typisk engelske fodbold med at få få boldberøring.og så bolden op i målfældet Hvor Spansk fodbold er mange boldberøring fra egen banehalvdel med sydamerikansk teknik at spille fodbold på. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/01-2011 19:03
|
|
2011 King's Cup 2011 udgave af King's Cup er indstillet til at blive spillet i Phichit. King's Cup er flyttet til februar 2011 DBU gennemfører ikke den traditionelle træningstur med Ligalandsholdet i denne vinter, idet det sportslige udbytte ikke vil stå mål med investeringen. - Det er ærgerligt, at vi ikke har kunnet sammensætte en træningstur på samme økonomiske vilkår og høje sportslige niveau til denne vinter som tidligere, og derfor er der ingen grund til at investere hverken tid eller penge i en træningstur. Til gengæld har vi med landskampen mod England på FIFA-datoen onsdag den 9. februar sikret os en særdeles kompetent modstander til A-landsholdet som forberedelse til EM-kvalifikationskampen mod Norge i marts, siger landstræner Morten Olsen til DBUs hjemmeside. Så sent som onsdag eftermiddag modtog DBU det seneste tilbud om et træningsophold og to kampe i Abu Dhabi eller Dubai samt Jordan. Men kontakten til en række udenlandske fodboldforbund og kampagenter har ikke resulteret i en ideel træningstur. På den baggrund har DBU torsdag middag meddelt Superligaklubberne, at fodboldforbundet mod forventning ikke vil udtage denne gruppe af spillere til en træningstur i sidste halvdel af januar 2011. Det er tredje gang i tiden med Superliga, at Ligalandsholdet ikke kommer på tur i januar. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/01-2011 15:18
|
|
Fodbold spille til salg. Personal data: Date of birth: 16 January 1988 Place of birth: Copenhagen, Denmark Height: 1.95 cm Weight: 88 kg Position: Strike. Senior team: 2005-2010: Arsenal FC 2006-2007: Birmingham City (leased) Junior team: 2004-2005: Arsenal FC 1998-2004: Kjøbenhavns Boldklub (K ![]() 1992-1998: Tårnby Boldklub National team: 2006-2010: Denmark Pris på 15 millioner pund Kontakt Arsenal England Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/01-2011 15:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
er det bendtner
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 19/01-2011 16:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
yeps - Westham er angiveligt interesseret. De vil gerne leje - men har fået at vide at de kan købe....... |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/01-2011 16:40
|
|
fint.. han er også i alderen hvor han skal spille ikke sidde på bænken.
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 19/01-2011 20:07
|
|
Men den pris som Arsenal vil havde for bendtner er den ikke for høj efter som han jo ikke haft en fat plads på 1 holdet og er der overhoved nogen klubber der vil betale det pris. Det kan være at med den pris de forlanger ikke kan sælge bendtner at de må sætte den ned eller at det ende med at han bliver udlejet til en andre klub og hvis det så ikke bliver i det bedste række at det så påvirker at mulighed for at spille på landsholdet fremover . Redigeret af thaikurt1 d. 19/01-2011 20:11 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/02-2011 16:57
|
|
Jeg blev så pissesur at jeg ikke ville se resten af fodbold kampen over at man inden for 5 min har give modstander to mål Jeg havde sat min stol foran tv for at se en god kamp kampem mellen Newcastle og Arsenal med Arsenal fik et et meget hurtig mål jeg råber højt og forbandet Newcastle over Arsenal mål men det kan jo ske. Men at så Arsenal igen fik mål fik en anfald at jeg råber meget højt og bliv tosse over mit hold at råber til min kone luk det tv jeg gide sgu ikke se de tossehoved spille fodbold pga giver Arsenal to må.l Min kone er ved at jeg råbe når Newcastle spiller og min nabo siger ikke noget til det At jeg satte mig foran pc og skrev det indlæg der går nok nogen dage inde jeg igen skal læse om Newcastle. Jeg er så skuffet over Newcastle det kan godt være at Arsenal er nr 2 og Newcastle nr 10 derfor er jo ingen grund til at forære dem 3 pointen Kone gik i seng så slippe hun for at høre mig siger og jammer mig over Newcastle Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/02-2011 17:01
|
Fandens nu har jeg snart min kollega efter mig, så nu har gudeholdet man. u. bare at vinde så de kan lukke kæften på ham Men på den anden side så mangler jeg kun man. u. for at vinde Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 17:13
|
|
flot! ser ud som om jeg ryger af på bayern..!
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/02-2011 17:20
|
Hæ hæ sjovt jensen dem havde jeg også i tankerne men gik væk fra dem har dem på den kupon jeg røg på i går ps men hvis det kan trøste dig så ryger jeg nok på tottenham Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/02-2011 17:45
|
Nå det sgu da synd Kurt har slukket for sit tv hva jensen
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/02-2011 17:49
|
|
hehe ja det må du nok sige.. hold kæft et come back
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/02-2011 22:22
|
|
Kunne ikke lade være med at læse om kampen og opdaget at det blev 4-4. Tænk at man kan være så dum at man slukker for tv pga ens hold er bagud og så viser det sig at det bliv allertide kamp. ![]() Bare fordi man er ![]() Så er det da godt at kampen bliver sendt igen KL 13:30 i dag hvis det ikke var fordi jeg havde lovet børnene at vi skulle Sriracha Tiger Zoo og en taxa kommer og hente os kl 8:00. Men man skal. holde hvad man lover da børnene har glæde sig til vi skulle i Sriracha Tiger Zoo og der er ingen grund til det skal. gå ud over børnene at deres far var og slukke for tv.Så var der den mulighed at sendt en gang til men har se i tv-programmet om det gør den ikke så der endnu en mulighed det er at jeg så kan se kampen på på internettet i morgen når vi kommer hjem fra Sriracha Tiger Zoo. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/02-2011 10:54
|
|
Jeg er stadig Newcastle fans. Det var lidt at chok at se Arsenal få et mål så hurtig og at det så igen lykkes Arsenal at få to mål mere var mere end jeg kunne klare. Selvfølelig skulle jeg havde resten af kampen men det var svært at tro på at Newcastle havde nogen mulighed for at få andre end et nederlag i den kamp men at det så lykkes Newcastle at udafgjort synes jeg er godt gjort at holdet. Har ikke se kampen da vi kom hjem var træt efter at havde gået rundt i Sriracha Tiger Zoo i flere timer Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/02-2011 11:11
|
Se Kurt det er det jeg siger du bliver aldrig en rigtig fan, man forlader ikke bare en kamp eller en klub bare fordi det går dem dårlig vel
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.