Se indlæg|
fodbold
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/02-2011 13:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Sony Så rigtig fans findes kun i amatører klubben i Valby. ![]() Hvad er så rigtig fans er det dem der stå på græstemark eller dem der betale for at komme ind på fodboldstation. ![]() Eller er dem der følger sit hold både ude og hjemme og offer alt for klubben. ![]() Og hvad er en rigtig fans ? Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/02-2011 13:38
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nej Kurt der findes mange rigtige fans over alt frederiksberg, gentofte (fck) ægte københavnerklubber som øb, b93, skjold bkfrem ja og den klub du selv holdt med fremad amager de har allesammen rigtige fans. Også er der alle de jydske klubber, agf, silkeborg vejle og jeg kunne blive ved. Du ved jo godt hvad jeg mener ikke ![]() Ps. Tror sgu fck guruen hr jensen vil give mig lidt ret
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/02-2011 16:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
en fan er ham som følger sit hold i tykt og tyndt, det ham som kommer hvergang han har råd, det ham som kommer selvom klubben rykker ned, det ham som griner og græder med spillerne, det ham som ser kampen færdig selvom de er bagud.. ![]() det værste ved den kamp (sad og så den) er alle de "fans" som forlod stadion i pausen, (og det var mange!) gik glip af det bedste come back deres hold har lavet i år og de næste ti år frem.. it aint over until the fath lady sings
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/02-2011 17:30
|
Det nemlig rigtig hr jensen, har selv været sådan en dengang der var RIGTIG fodbold hver weekend ind i idrætsparken og se kb spille og helst på ståpladserne der var gang i den. Selv dengang kb blev mestrer i næstved hold kæft jeg glemmer det aldrig det var tider, det lille stadion var fuldstændigt proppet så folk hang på træerne udenfor. Men nu er der jo ingen ordenlig københavnerklub i superligaen så den er sgu for kedelig
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 08/02-2011 17:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
hej thai kurt lidt støtte fra en gammel frem fan, er frem nede med 4 mål så er jeg den der er skredet, er også man utd fan siden 72, 22 gange i manchester, er united nede med 4 mål så er den gamle skredet igen, hvis nogle syntes jer er en tynd fan ok med mig. hat af for t kurt du holder med the magpies selv om det er 56 år siden sidste pokal det er sku ok |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 08/02-2011 18:06
|
|
frem fans fatter ikke en hat ![]()
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/02-2011 18:07
|
Hej mclaren velkommen her i tråden du er da en af dem man kun kan ha respekt for Man u. Ja ja ok du skriver gammel FREM fan, men du ved godt hvad man siger en gang fremmer altid fremmer ik
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2011 11:04
|
|
Nu skal i få svar tilbage Sony Hvis du var så stor fans af FREM skulle du så ikke følger FREM når de spille kamp. Hvornår har du sidst se en FREM kamp? Det er jo ikke nok at skriver at man kalder sig Frem fans det handel jo også om at støtte klubben det går ved at være i fanklubben er du medlem ? b_j3ns3n Så er det hr Jensen, tur Hvis FCK spiller en vigtig kamp og du er inviterer til stor fest vil du så melde afbud for at se FCK spille.? Hvis man er fans så har man et årskort til alle klubben hjemmekampe og man køre med fans bussen til ude kampe. Er du medlem af FCK fanklub? Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2011 11:37
|
|
Mc laren Velkommen til fodbold tråde. Håber at du fremover vil være med at skriver om fodbold. Har i mange år være FREM A fans var med da man stifter De blå engle har ikke være med af bestyrelse har være med rundt i landet fra 2 div til superligaen desværre bliv til en 1 år FREM A havde ikke de penge der skulle til for at forbliver i superligaen var imod at man valget at gå sammen med klubben på amager og skifte amager FC i den tro at der ville kommer flere til kampen men sådan gik det ikke man måde lukke amager FC med udskud. FREMAD A er stadig mit hjerte blod. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2011 11:44
|
Hæ hæ Kurtski Jeg har sidst set en frem kamp dengang de spillede i valby imod agf, det var det år frem røg ned desværre. Kan desværre ikke lige huske årstallet, men da jeg bor i århus er det jo lidt svært at se dem spille i ks. Du tager jo heller ikke til newcastle og ser dit hold vel ![]() Det er lidt svært at følge frem i de forskellige medier da der ikke bliver sendt fra ks og næste år ds men jeg kan love dig for jeg skal nok få deres resulatat at vide, om ikke andet af en på facebook hun skriver hele tiden om holdet. Nej jeg er godt nok ikke medlem mere, men har overvejet at melde mig ind i support klubben igen, for jeg har været medlem en gang før. Ps Og jeg må også lige sige sidst jeg så frem var da de spillede i brabrand hvor de spillede 2 - 2 hvor de førte 2 - 0 5 minutter før tid og først lavede frem selvmål og i overtid lavede de et klodsedt straffespark ved at tage bolden med hånden Har også set dem mange gange spille på risvangen imod århus fremad, men desværre den ene gang de spille på århus stadium var jeg i thailand Redigeret af sony d. 09/02-2011 12:02 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2011 12:23
|
|
thaikurt1 skrev: b_j3ns3n Så er det hr Jensen, tur Hvis FCK spiller en vigtig kamp og du er inviterer til stor fest vil du så melde afbud for at se FCK spille.? Hvis man er fans så har man et årskort til alle klubben hjemmekampe og man køre med fans bussen til ude kampe. Er du medlem af FCK fanklub? Yep jeg er medlem af Fckdk.dk http://fckfc.dk/F...-2886.aspx og det har jeg været siden 98-99 har haft årskort i mange år, men har det ikke mere, da jeg fik en søn for 2½ år siden som jeg er nød til at passe (også i weekenden) og tro mig jeg har været med til mange udebane kampe, har set hele danmark flere gange og har været i hsv, ajax, helsingborg, ifk, rosenborg, lillestrøm, og en hel del andre steder i scandinavien.. jeg har meldt afbud til min kusines 18år fødselsdag, fordi det var samme dag vi spillede om mesterskabet, mod brøndby i parken.. hun er brøndby fan og har ikke snakket til mig siden.. (eller min bror for den sags skyld) vi blev som de eneste i familien, ikke inviteret til hendes bryllup for 2 år siden.. ![]() ps jeg har meldt min søn ind i Fckdk.. er det godt nok kurtski
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2011 12:27
|
Jensen skrev ps jeg har meldt min søn ind i Fckdk.. Stakkels søn ![]() Hæ hæ sikken en familie bundby og f(u)ck det kan da næsten ikke blive være, nå jov det kan det godt du holder oz med liverpool ![]() ![]()
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2011 12:57
|
|
hehe ja det kan næsten ikke blive være.. hvad med en far som er ob fan og en onkel som er lyngby fan.. sjove familie fester jeg har normalt håne retten så jeg smiler altid vis det ikke var fordi min onkel og moster også er brøndby fans, så havde vi ikke flere af dem i familien.. for jeg lyver ikke når jeg siger hun ikke har snakket til mig siden, hun har aldrig mødt min søn eller kæreste
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 09/02-2011 13:17
|
Jamen for satan hr jensen det går jo nærmest over i det fananisme, hvis der er noget der hedder sådan noget. I burde da søge hjælp![]() Her i min familie har vi da desvære også nogle der holder både med din klub og dem ude på vestegnen, men vi kan da heldigvis lave sjov og gas med det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2011 13:28
|
|
det kan resten af familien også.. det er kun gået galt den ene gang. men det fint nok med mig.. hun havde ikke fødselsdag den dag men skulle holde den der for at være på tværs.. mit liv er fint uden hende
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2011 14:32
|
|
Kende i to det gamle ordsprog. Man skal ikke kaste med sten når selv bo i glashus. Og hvad betyder det så og hvad har det med fodbold at gøre. At i jo påstå jo at jeg ikke er rigtig fans Met viser sig så at inden af de to herre kan kalder sig rigtig fans at i en gang har være det er noget andre i mener at i stadig er det. Mange menneskerne holder at se fodbold og har fundet sig et hold man godt vil se og følge dem via tv og aviser. Har engang være uvenner med min barndomsven der gik flere år at samme grund han hvad BIF jeg var FCK så skrifte han til at FCK tænk sig at blive uvenner på grund af en fodboldklub. Jeg havde mulighed for at skifter arbejdertid med kollega hvis jeg skulle til fodbold eller tager fra arbejde ud og se dem spille fodbold bruget hver weekend på fodbold var det udebane var det tidlig oppe og sendt hjem til familien har også tids overnatte i by Jylland da jeg ikke kun komme hjem den dag Så. jeg har set mange danske fodbold stationen både gode og dårlig har være ude for en græsmark og med tov der skilte publikum fra bane det var i 3 div den gang var der ikke regler og krav på hvordan det skulle være for at spille fodbold. Redigeret af thaikurt1 d. 09/02-2011 14:42 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/02-2011 15:42
|
|
undskyld kurt men kan du ikke læse..?
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 01:17
|
|
Det var en fejl b_j3ns3n nogen gang godt det lidt for hurtig med at skrive. Den skulle havde være til sony der jo flot og elegant kalder sig rigtig FREM fans men ikke er det. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 02:10
|
|
Så har der være venskabskamp Danmark - England. Venskabskamp er test af holdet og her har mulighed for at prøve nye spiller til landsholdet. Danmark tabet til England med 2 - 1 med et hold engelske stjerner de stjerner det danske landshold havde var der kun en der gjorde sig bemærker den 18-årige Christian Eriksen der spiller i Holland man nok forventet bliver stjerne på landsholdet og et par år. Igen viser det sig at landstrænede valg af spiller var en fejl når han bliver ved med at udtager disse spiller til landsholdet Nicklas Bendtner, Dennis Rommedahl, Christian Poulsen . Er der nogen her der kan fortælle mig hvorfor at Nicklas Bendtner spiller på landsholdet holdet da han ikke er fast mand hos arsenal. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 10/02-2011 08:12
|
thaikurt1 skrev: Det var en fejl b_j3ns3n nogen gang godt det lidt for hurtig med at skrive. Den skulle havde være til sony der jo flot og elegant kalder sig rigtig FREM fans men ikke er det. Hov hov Kurtski prøv at find nogle steder hvor jeg skriver jeg er rigtig fan, det har jeg aldrig ytret mig om, jeg har drillet dig og jensen lidt om det husk lige det ik ![]() Jeg har måske skrevet at jeg var det engang i mine unge dage, men i dag følger jeg da bare holdet på sidelinjen, men havde de nu været i superligaen kunne jeg da godt finde på at se dem her i jylland. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

vis det ikke var fordi min onkel og moster også er brøndby fans, så havde vi ikke flere af dem i familien.. for jeg lyver ikke når jeg siger hun ikke har snakket til mig siden, hun har aldrig mødt min søn eller kæreste