Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
b_j3ns3n
jeg må jo nok erkende jeg havde spillet på 1-2 Tuttelu Tralla
forstår heller ikke hvad bendtner lavede på banen, jeg troede han skulle prøve noget nyt inden den næste kamp mod norge.. men jeg synes også at rommedahl og poulsen gjorde godt nok, men kan sku ikke se rommedalh har siddet på bænken det sidste ½år.. men man kan godt se bendtner har siddet der de sidste 3-4uger Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
sony jeg har hele tiden vidst du ikke var en rigtigt fan, for en rigtig fan holder med et rigtigt hold Pfft
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
Havde der nu været et ordenligt københavner hold i superligaen kunne jeg forstå du skrev det jensen, men så længe du kun holder med en forstadsklub og en pengegrisk snobbeklub kan jeg ikke tage dig seriøs. Men hvad du er jo kun ½ svensker de ved jo ikke bedrePfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
hehe Grin den er god med dig "tykke" Wink

jeg læste lige at westham scorer det nye stadion i london, når ol er overstået, fordi de vil beholde løbebanen rundt om banen.. det er da synd.. jeg synes, de stadion´s hvor tilskuerne sidder så langt væk fra plænen, mangler lidt stemning. Smile

sony
sony skrev:
Ja det danske landshold trænger til en opsang. Sgu ikke meget at råbe hurra for, det var lige før de kunne gøre det bedre dem fra valby Pfft

Vil da lige have den her FREM igen

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
Her Kurtski en lille gave til dig, så kunne du måske også lære lidt fodbold kulturPfft

Ja ja Jensen du må også godt læse med, men det er jo nok forsent med dig du er jo hjernevasket ude fra forstadklubben på frederiksberg/gentofte Pfft

Det ville jo nok være en god ide at komme linket ind oz hæ hæ

http://en.wikiped...ubben_Frem

Redigeret af sony d. 12/02-2011 13:08

sony
Det vel heller ingen skam at holde med både man u. og man c Det hold er rødt og det andet hold er blåtPfft

Men jeg må nok indrømme jeg har nu altid holdt med de røde man. u.

bentmj
Dejlig sportslørdag med 2 fodboldkampe på kanal 6 i eftermiddag, og boksning på tv2 i aften.

ManU - ManC???? Sejr til de røde
Liverpool - Wigan???? Sejr til de røde

Og jeg tror Patrick Nielsen vinder på ko i aften.

God sportslørdag til alle.

b_j3ns3n
håber liverpool, the gunners og city vinder, det være en fin lørdag Grin

derudover er jeg enig i din forudsigelse med patrick i aften.. KO i 4 omgang Wink

god kamp og god lørdag Cheers

sony
Du en kammerat bent, vi skal have ham forstadsdrengen jensen ned med nakkenPfft

Liverpool og arsenal sjovt de to hold er mine *hadehold* i england

bentmj
Rigtigt Sony, men jeg tror nu Liverpool vinder, Arsenal vinder hvis ikke danskeren er med for han er da intet værd og ufatteligt dum, men jeg tror de røde vinder over city.

sony
Eftersom jeg har spillet liverpool og arsenal er jeg jo nød til at håbe de vinder, men skulle arsenal tabe så pyt med det da. Liverpool er jo bare et midterhold der ikke er til noget

b_j3ns3n
jeg har både arsenal og man u med på min, men derfor kan jeg godt håbe på city alligevel Pfft jeg plejer ikke at ramme rigtigt any way Wink

b_j3ns3n
det var vel årets mål.. Big eyes

http://boldvideo....ster-city/

huratho
Hej
Jeg tror ikke du behøver at "vel", det er og bliver årets mål. Et stort hurra for Man.U. En brandkamp.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

sony
Helt enig hugo, men det kan du ikke forklare en fck guru Pfft

Mc laren
SmileSmileden hvide pele

thaikurt1
Hvorfor ikke vende med at se om der skulle kommer flere der er stadig kampe tilbage ingen sæson er slut og alt kan jo ske når det er fodbold.

Nu har jeg synes at Rooney bedre end andre spiller i Premier League

Det var ikke hvad jeg havde forvente af Newcastle at kun få uafgjort imod Blackburn.

De to klubber er nr 10 -11 i Premier League.

Der blev ingen kampen mellem Faxe og Løvenkrands.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1
Newcastle spille i tirsdag imod Birmingham på Birmingham hjemmebane

Det første mål bliv scorede af Peter Løvenkrands i det andet minut

Det er Peter Løvenkrands 3 ligamål i denne sæson

Leon Best, scorede efter pausen til 2 -0

Birmingham - Newcastle 0 - 2

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

thaikurt1
Nu har jeg synes at Rooney bedre end andre spiller i Premier League

Hvad er dog jeg har skrevet det er da ikke til at forstå Hmmmmmm

Nu synes jeg ikke Rooney bedre end andre spiller i Premier League

Så var jeg engang Cheers

Spring til debat: