Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
sony
thaikurt1 skrev:
Nu har jeg synes at Rooney bedre end andre spiller i Premier League

Hvad er dog jeg har skrevet det er da ikke til at forstå Hmmmmmm

Nu synes jeg ikke Rooney bedre end andre spiller i Premier League

Så var jeg engang Cheers

Tænkte nok der er en lille man. u. og frem fans i dig, du holder kun med frederiksbergklubben fordi de er i suppenPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Nej sony det bliver jeg aldrig

Jeg er Newcastle fans

Nej fordi jeg er københavner

Jeg fatter ikke at landstrænede bliv ved med at udtager
Nicklas Bendtner har sidder jo for det meste på bækken
når arsenal spiller men Peter Løvenkrands spille og scorede
mål

Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
thaikurt1
Det var en overraskeres at man i dag kunne læse at Nicklas Bendtner har scorede et mål.

Da Arsenal besejrede Barcelona 2 - 1 i UEFA Champions League

Synes stadig ikke at det nok til en plads på landsholdet fordi man scorede et mål i UEFA Champions League
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

Amagerdreng
KURT Shock Hvilken avis har du læst ???Shock Man skal ikke altid tro på hvad man læser og ser.Shock (skrevet også tidligere)
Redigeret af Amagerdreng d. 17/02-2011 08:13
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

sony
thaikurt1 skrev:
Det var en overraskeres at man i dag kunne læse at Nicklas Bendtner har scorede et mål.

Da Arsenal besejrede Barcelona 2 - 1 i UEFA Champions League

Synes stadig ikke at det nok til en plads på landsholdet fordi man scorede et mål i UEFA Champions League

Hejsa Kurtski

Har du drukket for meget eller er det næsen der løber? Men dit store idol Bendtner lavede da ikke mål det var Persie og ham russeren der desværre lavede arsenal's mål

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
Russeren = Arshavin mener han kom fra zenit

flot mål persie lavede, eller måske lidt dumt valdes ikke snuppede den Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

thaikurt1
Det var hvis man kan kalde en smutter Crying

Så det er mig der giver Cheers næste gang i kommer til Pattaya

Nej Sony Nicklas Bendtne er ikke min idol se gerne at han bliver smid ud af landsholdet truppen
han høre ikke til på landsholdet

Sony drikke ikke Cheers men soda

sony
Jeg ved du helt vild med nicklas bendter Kurtski, ligesom du er helt syg med det ægte københavnerhold BKFREM du vil bare ikke indrømme det, så du tror du holder med et forstadshold fra gentofte/frederiksbergPfft

thaikurt1
Kære Sony du skal købe dig et par Cool

Hvis du stadig ikke kan læse det kan du forstørre det du har WIN 7 er det mulig

sony
Jeg har vista men det lyser langt væk du elsker Nicklas og bkfrem, du vil bare ikke indrømme det

sony
Flot flot flot

http://www.bkfrem...sp?id=1935

thaikurt1
Selv FCK fans må kunne se at mulighed for at vinde over Chelseai London.

FCK skal havde 3 mål på Stamford Bridge 16. marts.

Så skal der ske mirakler selv og det er ske få at et dansk hold har bevist, at det kan lade sig gøre,

Al respekt for FCK - som har klaret sig fremragende.

Skidt dag for dansk fodbold men det vise bare at Chelsea er bedre end FCK.

b_j3ns3n
film..? Hammer

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
En lille reminder til fusions elskeren jensen og thaikurt.

Men trist nu taler de også om det i silkeborg, sgu hammer trist at penge skal have så meget magt i fodbold efterhånden.

b_j3ns3n
man skulle tro du var hulemand LOL LOL du ved vel vi udvikler os og på den måde lærer af vores fejl..Wink alle klubber skal fusionere for at overleve.. Smile bare vent det kommer også til at ske for frem en dag.. tro mig

sony
b_j3ns3n skrev:
man skulle tro du var hulemand LOL LOL du ved vel vi udvikler os og på den måde lærer af vores fejl..Wink alle klubber skal fusionere for at overleve.. Smile bare vent det kommer også til at ske for frem en dag.. tro mig

Tror sgu aldrig de lære det i valby, men hvad fanden bare vi har det hyggeligt og ikke er nogle snobbeklub ligesom forstadsklubben på frederiksberg/gentofte

Men skulle det værst tænkelige ske vi fusionerede havde jeg ikke noget imod det blev med fremad valby og fremad amager for de klubber er der sgu sjæl i. Det er der ikke inde på frederiksberg

Men jensn lov mig ikke at sige det videre til dine rigtige venner der holder med en ægte københavnerklub ik Pfft det er jo lidt bandlyst at tale om ved jegTil hest

b_j3ns3n
er du for eller imod fusioner..Hmmmmmm nu må du bestemme dig Pfft

sony
Hæ hæ jeg er radikal, nej selvfølgelig så jeg helst vi bliver som vi er, men tiden i dag er jo ikke til at vi kan have de små hyggelige klubber. Vi nok også for lille et land til det, nu kan du jo se vi har kun dit hold der kan lidt i udlandet, der er ingen modstand i kan ligeså godt spille imod de andre hold i udlandet for herhjemme er der ingen klubber desværre der kan røre jer. Vi har skotske og holanske tilstandeSadAngry

b_j3ns3n
så så nu tror jeg du skal begynde at se fodbold igen.. hollandsk fodbold er ikke kun ajax og psv.. ind i mellem stikker de andre klubber hovedet frem og genere de 2 store uden lige.. sidste år vandt twente da og så vidt jeg husker er det da ikke mange år siden alkmar vandt og du kan aldrig afskrive feyenord helt de har også en lang række sejre i holland.. Smile

skotland det måske ikke helt forkert.. Sunflower

sony
Årets spiller

http://www.bkfrem...sp?id=1940

Spring til debat: