Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand set fra oven 2
thomas2610
Tidliger har vi haft NASA´s program, nu har Google også sat jorden på internettet.

Så hvis du vil se det hele fra luften så gå ind her

http://earth.goog...
her er det kun omkring 10 mb der skal downloades imod NASA´s 170 mb.

Og der er flere søgemulighedder. Men da det kun er betamodellen de er nået til, er der stadig ikke så mange byer at søge på. Men billederne er væsentligt bedre, på de områder jeg har søgt.Grin

John
Hej Thomas2610

Tak for linket. Det er et kanon program med en bedere opløsning i de tyndt befolkede områder, end NASA's.

John
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
falang yao
Hej Thomas,
Ved du hvornår siden bliver opdateret på nyt ?
Jeg opdagede at billederne er mindste 3 år gamle, der er nogle bygninger som blev opførte i nærheden af hvor jeg bor, men det billede som kommer frem er fra før det blev bygget. Til gengæld fik jeg et flot billede frem af Korat og zoomede ind på det sted hvor svigerforældrene bor: udmærket resultat med gode detaljer. Men da jeg søgte på Chiang Mai, kunne se at området var afmarkeret men kunne ikke få noget billede frem.
BKK var også fortrinligt, set fra oven.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 07/10-2005 21:23
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

swaddii
Hej Thomas 2610!
jeg er ny begynder ,hvordan finder man nord øst thailand,
dvs Sakhon Nakhon
På forhånd tak
Mvh.Sirorat og HenningWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

Suk Rak Ning
Skriv i det hvide søgefelt : Sakhon Nakhon, Thailand og klik på søg, så kommer byen.

Suk. Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

thomas2610
Hej Falang Yao
Jeg vil tro siden / programmet bliver opdateret løbende det gør det meste her på nettet. Men jeg ved ikke hvornår.
Der står på [url]earth.google.com[/url] at billederne kommer fra forskellige kilder, så de kan ikke sætte dato på.
Hilsen ThomasPfft

Spring til debat: