Se indlæg|
Den farligste sexuelt overførte kønssygdom?
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 29/03-2010 21:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
En lille gåde! Hvad er verdens farligste sexuelt over førte sygdom???? Kan oplyse at den har dødelig udgang for alle!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 29/03-2010 22:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
øhh børn..? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 29/03-2010 22:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
kvinder... vis de kan gå som en sygdom
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 29/03-2010 22:12
|
|
En ledetråd: Alle mennesker fødes med sygdommen, men den har 100% dødelig udgang.... __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 29/03-2010 22:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
a279;Facebook http://beep.tv2.d...64867.html Redigeret af Nirvana d. 29/03-2010 22:29 Come As You Are
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 29/03-2010 23:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Livet
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 30/03-2010 05:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
livet koster livet ingen har kunnet undgå denne handling ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 30/03-2010 06:47
|
|
Saendaeng skrev: Livet Så fik Vi det på plads!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 30/03-2010 08:27
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Men er livet en sexuelt overført kønssygdom?
Redigeret af natty d. 30/03-2010 08:28 |
|
|
|
| Kent27 |
Lagt på d. 30/03-2010 10:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 107 |
Altså, man har fået livet pga. ens forældres seksuelle opførsel. Men livet er forhåbentlig ikke en sygdom. |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 30/03-2010 11:40
|
|
nogle mennesker ER en sygdom.... |
|
|
|
| Asda |
Lagt på d. 30/03-2010 12:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 147 |
især dem med platte vittigheder eller hva'?
![]() |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 30/03-2010 13:25
|
|
![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 30/03-2010 15:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Der er et meget enkelt svar paa sporgsmaalet: Sygdommen hedder "yellow fever" - den slaar ud i fuldt flor naar mandlige medlemmer af racen har varet i narheden af det modsatte kon i sydostasien. Den er genetisk bestemt og knyttet til Y-kromosomet. Er generne forst aktiverede findes der ingen vej tilbage - det er bare at satse alt. Ikke mindst hus- og jordprojekter i det nordostlige Thailand eller lignende. Utro;igt er dog at mange af disse ofre for den gule feber ser ud til at have det rigtigt godt og trives med sygdommen og kan overleve i mange aar. Andre har det ikke ligesaa godt og lider balkongdoden eller ethanolintoxicationsdoden paa grund af tristessen ude i rismarkerne. Men som initiativtageren til traaden navnte : alle tilstand leder efter langre eller kortere tid til doden..... /Boes
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.