Se indlæg
 Udskriv debat
TA' JER SAMMEN SAS!
VIP
http://www.airlin...anking.htm

Faldt lige over denne side som klassificerer fly-selskaber. 5 stjerner er højeste score.

Lufthansa, Austrian Airlines, Thai Airways, Finnair mfl. 4 stjerner.

Sørgeligt, at se SAS med kun 3 stjerner og i kategori med bla. Air Asia og Aeroflot.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Hanuman
Tja.. Det kom vel ikke helt uventet - dog må vi væbne os ved at SAS til tider ka' ha' nogle gode tilbud på direkte flyvninger.. En service som kun Thai Air, ud over SAS, kan levere, og det har jo sjældent været billigt på det seneste
One night in Bangkok and the world's your oyster...

sank
Sleeping Nu er SAS jo et firma på støtten og det kommer der sjældent noget godt ud af Sleeping good

Hanuman
Lad os håbe Norwegian kommer med en billig redningsrute; CPH-BKK direkte.. Eller endnu bedre; AAL-BKK direkte.. Grin

waree
ledelse og ansatte har malket koen så meget at nu er der kun skellettet tibage, at ingen gang grippe gider at dykke ned for at undersøge kadaveret. luk firmaet, og start noget nyt op så vi kan komme op i katagori 4 el. 5. har været aktionær i foretagenet ( men sprang fra i tide )Sad

Hanuman
Vi ku' ogs' bare lukke det og stoppe pengene i Cimber eller DAT Grin

natty
sjovt nok går SAS frem på langruterne:
http://www.takeof...news/19069

VIP
natty skrev:

FINT!

Så mangler vi bare, at kvaliteten følger med.
Redigeret af VIP d. 13/04-2010 12:20

Klovn
VIP skrev:
natty skrev:

FINT!

Eller, det havde været fint, hvis kvaliteten fulgte med.

Goddag V I P. hvis du vil behandles som dit brugernavn på oversøiske destinationer kan du da bare
betale prisen ! men du vil have en Vip behandling og direkte til Bkk, samtidig vil du ikke betale prisen!
der findes stædig andet en økonomi class på de fleste fly.....Kick you

VIP
Speedmaster skrev:
VIP skrev:
natty skrev:

FINT!

Eller, det havde været fint, hvis kvaliteten fulgte med.

Goddag V I P. hvis du vil behandles som dit brugernavn på oversøiske destinationer kan du da bare
betale prisen ! men du vil have en Vip behandling og direkte til Bkk, samtidig vil du ikke betale prisen!
der findes stædig andet en økonomi class på de fleste fly.....Kick you

Goddag Speedmaster!

Hvem siger, at jeg ikke betaler prisen? Og alligevel fravælger jeg SAS. Hvorfor? Fordi der gudskelov findes alternative
luftfarts selskaber med bedre service end den SAS tilbyder. Selvom det ikke altid er direkte fly.

Klovn
Goddag igen V I P ! det er da dejligt for dig at du kan finde andre selskaber end Sas, nu er en del
af os så blevet rigtigt nygerige på hvilke selskaber du benytter med en bedre service ? eller det er
måske en hemelighed ? som du nødigt vil dele med os andre ! af frygt for kritik?Joker

PL
SAS er sgu' heldige med at der åbenbart stadigvæk findes tåbeligt loyale kunder der troligt tropper når selv attitude (hoven og arrogant) fly, mad og service er bundskrab i stil med Aeroflot i 70'erne!

Folkens, der er masser af selskaber derude, hvor SAS bliver distanceret med flere tusind miles!

Emirates f.eks.:

VIP
Speedmaster skrev:
Goddag igen V I P ! det er da dejligt for dig at du kan finde andre selskaber end Sas, nu er en del
af os så blevet rigtigt nygerige på hvilke selskaber du benytter med en bedre service ? eller det er
måske en hemelighed ? som du nødigt vil dele med os andre ! af frygt for kritik?Joker

Hej igen.

Ja, men det vil jeg da gerne. Men inden, må du lige fortælle hvem en del af os er...???

Kritik? Af hvad?
Redigeret af VIP d. 13/04-2010 12:46

Klovn
VIP skrev:
Speedmaster skrev:

Hej igen.

Ja, men det vil jeg da gerne. Men inden, må du lige redegøre for hvem en del af os er...???

Kritik? Af hvad?

Alle os må være alle dem som er så dumme at flyve direkte til Thailand med SAS, så jeg venter på din redegørelse!
rejser næste gang med Thai ikke fodi de har fået flere sjerner eller flere frikadeller end andre men for at prøve noget nyt!Haps du

natty
PL skrev:
SAS er sgu' heldige med at der åbenbart stadigvæk findes tåbeligt loyale kunder der troligt tropper når selv attitude (hoven og arrogant) fly, mad og service er bundskrab i stil med Aeroflot i 70'erne!

Folkens, der er masser af selskaber derude, hvor SAS bliver distanceret med flere tusind miles!

Emirates f.eks.:

Jamen der er da masser af selskaber derude, jeg tager for det meste andre selskaber end SAS, men optjener points på Eurobonus. Jeg er så heldig at jeg kan flyve direkte næsten fra "døren", Så jeg vælger udfra ruten, direkte eller hurtigste skift, kvaliteten og prisen. Sidste gang vandt SAS så, ikke på grund af kvaliteten, men den direkte rute og prisen som var vanvittig billig, ingen andre kunne slå dem på prisen, gjorde udfaldet. Jeg mener ikke jeg er specielt loyal over for SAS.

VIP
Speedmaster skrev:
VIP skrev:
Speedmaster skrev:

Hej igen.

Ja, men det vil jeg da gerne. Men inden, må du lige redegøre for hvem en del af os er...???

Kritik? Af hvad?

Alle os må være alle dem som er så dumme at flyve direkte til Thailand med SAS, så jeg venter på din redegørelse!
rejser næste gang med Thai ikke fodi de har fået flere sjerner eller flere frikadeller end andre men for at prøve noget nyt!Haps du

Nå, Nå.

Før var det en del af os. Nu er det alle os!

Jeg siger ikke at alle Jer som flyver med SAS er dumme??? DET ER DIG SOM SIGER DET!

Jeg ved heller ikke hvilken redegørelse det er du venter på.

Men til din orientering, bliver min næste tur om en måned med Austrian Airlines. Men det kunne også ha' været Finn Air (4 stjerner),
Lufthansa, Thai, Swiss Air eller.....?

Held og lykke med din kommende tur med SAS. Jeg håber, at det bliver en uforglemmelig oplevelse.

rinpoche
Der er mange parametre hvorpå man kan bedømme et flyselskab.

Business-sektoren er vigtig for SAS, derved stilles der store krav til rettidige ankomster og afgange, og der er de helt fremme i skoen.

http://www.boardi...leID=25323

De er også på forkant på IT området med indcheck via mobilos og internet.

http://www.sas.dk...bilportal/

Personligt interesserer jeg mig ikke for stjerner.
De personlige parametre er velsagtens mere interessante.

Jeg værdsætter:

Deres direkte afgang til BKK
Deres aftenafgang, så man kan knalde brikker fremfor at sidde og plirre med glukkerne i 11 timer og ankomme smadret
Individuelt entertainment system.

YMMV

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 13/04-2010 13:05

Klovn
VIP skrev:
Speedmaster skrev:
VIP skrev:
Speedmaster skrev:

Hej igen.

Kritik? Af hvad?

Du har fundet et rigtigt fint lille selskab,der kan flyve dig over på et gæsthouse et sted på en ubetydelig lille ø

Som sagt flyver jeg ikke med Sas næste gang men med Thai ! forøvrigt har jeg lige fundet et rigtigt godt tilbud på sas hjemmeside angående p.pladser en hel måned på P7 alsår tre min til terminal ( Bangkok ) for 1280 ! der kan du så få din bil overvåget på en VIP plads ! for næsten ingen pengeRolll

Nå, Nå.

Før var det en del af os. Nu er det alle os!

Jeg siger ikke at alle Jer som flyver med SAS er dumme??? DET ER DIG SOM SIGER DET!

Jeg ved heller ikke hvilken redegørelse det er du venter på.

Men til din orientering, bliver min næste tur om en måned med Austrian Airlines. Men det kunne også ha' været Finn Air (4 stjerner),
Lufthansa, Thai, Swiss Air eller.....?

Held og lykke med din kommende tur med SAS. Jeg håber, at det bliver en uforglemmelig oplevelse.

kiml
SAS er da ganske udmærket har fløjet med dem nogle gange havde ikke noget at klage over. har prøvet Austrian,Swiss,Thai og sidst som det bedste Singapore.

Klovn
Tusind Tak til V.I P. nu vil jeg fremover flyve med samme selskab som dig! så er jeg da sikker på
at få en god service når jeg skal afsted til Thailand, glæder mig til at bruge rigtigt mange timer i for-
skellige lufthavne på min vej! det er simpelthen så hyggeligt at vente i en terminal når man skal hjem
fra ferie ! måske kan vi mødes og gøre rejsen SAMMEN det ville være super nice at møde dig,du lyder
som en mand der er vandt til at leve i overhalingsbanen !Hammer
Redigeret af Klovn d. 13/04-2010 13:30

Spring til debat: