Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Eneste undskyldning for at poste dette problem herinde, er at jeg så gerne vil se Sek Loso dvd'en 12th Year Jai Sung Ma på alle 42 plasma tommer.
Fakta.
Afvikler DVD fra harddisk. Har prøvet Windoze Mediaplayer og VLC.
Bruger grafikkort med HDMI udgang (Skærm siger at 1080P er aktiv)
Kort er Nvidia GeForce GT220, nyeste drivere. OS=Win7 ultimate.
Problem.
Uanset hvad jeg gør får jeg et billed i "en box" Altså skærmen får en alt for stor sort ramme, og bliver ikke udnyttet fuldt ud.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Det er desværre prøvet, og indstillinger som crop, aspect ratio,og scale. Jeg tror jeg har været alt igennem, men stadig den forbandende sorte ramme.
Ok jeg kan ( i yderste nødstilfælde ) leve med den, for (undskyld mit fransk) helvede hvor er det da en FED koncert, og hvor kan den lille flødebolle spille en seriøs spade og synge :-)
JJ
( Ja jeg fatter ikke en bjælde af sproget, men stemningen !!! )
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Hmm, du har noget der, altså at rammen er en del af optagelsen ! Jeg vil smutte en tur på Siamsmiles og få en til at seede en DVD5 version. Den jeg har er en DVD9.
Tak for input
JJ
( Planlægger at åbne kiosk i bkk der udelukkende forhandler Thor produkter )