Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Phuket Ladyboy Kills 'Punchy' Italian Tourist
PL
Don't mess with the Ladyboys:

http://phuketwan....ist-12383/

PL

Jake
Gad vide om det ikke er en cover-up historie... hvorfor skulle han gå rundt og slå forskellige katoyer ned? Mon ikke der ligger noget andet bag... bedre at lave et cover-up end at skræmme turister væk. Gad vide om der er ikke-katoy vidner....
Redigeret af Jake d. 19/04-2010 15:07

PL
Det kan sagtens være et cover-up:

"Local Thai media first reported that Mr Riello had been stabbed with a broken bottle that severed his jugular.

An Italian internet site, reported: ''Simone was in Phuket in October and worked as a waiter, he went regularly for years to central Thailand, where he had a girlfriend. The girl, say relatives, was with him when the fight broke out, then degenerated into a brawl, in front of the restaurant where the couple worked.

According to relatives, he was a boy with his head on his shoulders, someone who was loved by everyone. "Calm and cheerful, fond of music, tattoos and Thailand,'' remember friends."

Åbenbart ikke lige den type der raver rundt og bokser løs på alt og alle!

Nu HAR jeg jo været i Phuket og oplevet de der "dræbermaskiner med pik og patter" - og har da også haft et kobbel af dem i røven på motosai en årle morgen, men fik dem da rystet af ved at vride håndtaget i bund!

Sagen er den at havde han (turisten) IKKE været i Thailand, så var der aldrig opstået et problem, ergo - iflg. Thailogik:

Det er hans (farangs) egen skyld!

TIT - "Tits in Thailand" Cool

PL
Redigeret af PL d. 19/04-2010 15:21

pee chang
Det er altid utroligt sjovt at læse nogle af de mere saftige historier fra luderkvaterene , og med hensyn til en ladyboy på phuket så er de jo om ikke over alt , så er de da overalt i nattelivet , og er det i virkeligheden ikke farang kussetyve der pluselig får en pik i hånden og bliver tossede .

Boes
Falang kan ikke arbejde som tjenere i ThailandLOL LOL
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

PL
Selvfølgelig kan de fungere som tjenere, hvis de holder lav profil!BVDr

PL

natty
Boes skrev:
Falang kan ikke arbejde som tjenere i ThailandLOL LOL

Nej ikke officielt, men for en del år siden mødte jeg et par engelske piger, som uofficielt gjorde det på Koh Chang. Og dermed havde mulighed for økonomisk at forlænge deres ophold. Det var også der jeg mødte en politimand som sagde at jeg da sagtens kunne åbne en beach-bar. det var jo en freestyle island. Han kunne også ordne de praktiske ting som opholdstilladelse osv. Jeg afviste høfligt. Smile

Inger og Kim
her paa phuket er der kommet et nyt navn for sesongen den hedder med et godt ord VIGILANTY SESONG
Shock

thaikurt1
LOL LOL

http://nej
Spring til debat: