Se indlæg|
journalister
|
|
| mugge |
Lagt på d. 12/08-2005 20:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Hejsa alle sammen derude bag skærmene. Jeg er blevet kontaktet af et mindre nyhedsselskab som vil lave en repotage omkring danskere som er gift med thaier..Jeg tror at sund fornuft vil ville være og sige nej tak.Sandheden bliver jo altid fordrejet til noget andet |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 12/08-2005 20:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
hej Mugge, Kunne godt befrygte at du har du har ret. Har du noget konkret omkring hvilke emner de kunne tænke sig at forespørge om? Dette kunne være en indikation. mvh rinpoche |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 13/08-2005 08:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
mugge skrev: Hejsa alle sammen derude bag skærmene. Jeg er blevet kontaktet af et mindre nyhedsselskab som vil lave en repotage omkring danskere som er gift med thaier..Jeg tror at sund fornuft vil ville være og sige nej tak.Sandheden bliver jo altid fordrejet til noget andet Jeg kan opfordre alle til at læse Bamses nyhedsindlæg på forsiden af Dansk Thai Web. ”Journalist Gennemchecker Dansk Thai Website” Der er tale om en journalist fra Ekstra Bladet ved navn Lars Fogt. Han har kontaktet en hel del medlemmer her på DTW inkl. mig, under dække af at ville skrive om socialbedrageri og forskelsbehandling i Udlændingestyrelsen. Om det er den samme journalist eller ”nyhedsselskab” som Mugge referer til melder historien ikke noget om. Bliver man kontaktet under dække af det ene eller andet, ville det være en god ide at kontakte Webmaster Kim eller en fra administration. Hilsen Rasmus Redigeret af Rasmus d. 13/08-2005 12:20 |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 14/08-2005 06:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
Det var ikke ekstra bladet.Dette var et produktionsselskab fra Østerbro som ville lave en repotage omkring blandet ægteskaber osv,men hvordan de lige har fundet mig ??? ja ??? der er jeg svar skyldig. Men pyt.De er glemt igen. |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 14/08-2005 09:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hvordan kan det være at i er bange for at komme i nyhederne i kan jo forsvare thai damer generelt og ændre folks synspunkter med hensyn til blandet ægteskaber mener ikke dem der skal udstille folk for svindel og lignene altså tv |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.