Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er ved så småt ved at gøre mig klar til Thailand nærmere bestemt Chiang Mai. Men nu læser jeg på www.um.dk, at der også er uroligheder der!? Troede kun det var i Bangkok.
"Også i byer og provinser nord og nordøst for Bangkok – dvs. det nordlige, det nordøstlige og det centrale Thailand, herunder fx Ayutthaya, Khon Kaen og Chiang Mai – er der forekommet uroligheder og sammenstød mellem demonstranter, politi og militær. Danskere, som rejser til eller opholder sig i disse områder bør udvise stor forsigtighed"
Kan I garvede thai'er fortælle mig om jeg skal aflyse min rejse? Bliver lidt usikker over alt den uro p.t
Chiang Mai er en rød by der er ikke mange der er gule der
Så jeg tror ikke at du vil få problemer der
Nuvel der har været en bombe i en telefon box men ellers har jeg ikke hørt noget
PS de rødes demonstrations plads er parkeringspladsen til togstationen så vis det går galt er det nok en god ide at holde sig væk fra den
Er lige kommet tilbage fra Chaing mai mange røde flag men overhoved ingen problemer Forøvrigt en spædende by som jeg holder utroligt meget af at besøge altid dejligt ange ting at se på billigt i forhold til andre steder så god tur lad være at aflyse pga småpjat
mv Moon