Se indlæg|
A Lawless Land
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/04-2010 19:54
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Bangkok Barry via Stickman: http://www.stickm...er5919.htm PL |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 29/04-2010 20:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
ak ak ak endnu et trættende citat - du skal nok få rekorden med flest indlæg .
DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/04-2010 20:42
|
SÅ LA' DOG VÆR' Å' LÆS LORTET, HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE! Kniber det med det engelske som sædvanligt her på gul stue? PL |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/04-2010 20:48
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
PL skrev: SÅ LA' DOG VÆR' Å' LÆS LORTET, HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE! Kniber det med det engelske som sædvanligt her på gul stue? PL Du bliver da mere og mere aggressiv, dårlig stil, store bogstaver på et forum som det her er som at skrige og råbe, stil lige flasken fra dig, og hvis det ikke er det som er årsagen, slap af, og skriv imorgen istedet. |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 29/04-2010 21:21
|
|
PL skrev: nej kniber ikke med engelsk - behøver ikke engang google til oversætte mine indlæg - endvidere taler jeg pænt , selv til folk som dig -
SÅ LA' DOG VÆR' Å' LÆS LORTET, HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE! Kniber det med det engelske som sædvanligt her på gul stue? PL DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 29/04-2010 21:25
|
|
lad være blive sur - ikke ude på slå din rekord med flest indlæg . skriver kun når jeg har en mening eller erfaring . har jo et liv og en virksomhed jeg også skal pleje . god bedring - op med humøret .
DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 29/04-2010 21:40
|
Google.Translate links er til for at "Peanut Galleriet" også kan være med... Så pas du bare din virksomhed og få skaffet nogle flere "Face Points" til Thai varanen! Hvorfor gider du egentlig spilde din tid her hvis der er en virksomhed at passe? "Bad resource management" IMO! PL Redigeret af PL d. 29/04-2010 21:41 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 30/04-2010 09:14
|
|
PL skrev: spilder ikke tiden her, har fået rigtig meget god info her - og mødt mange mennesker og fået meget hjælp her - nogen gange lader jeg mig rive med , når en dum alkoholikker spiller smart , normalt spilder jeg ikke tiden - det livet for kort til. men ok at kommentere dig er at spilde sin tid.
Google.Translate links er til for at "Peanut Galleriet" også kan være med... Så pas du bare din virksomhed og få skaffet nogle flere "Face Points" til Thai varanen! Hvorfor gider du egentlig spilde din tid her hvis der er en virksomhed at passe? "Bad resource management" IMO! PL Redigeret af fckguld d. 30/04-2010 09:16 DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 30/04-2010 13:08
|
Jamen, hvorfor bliver du så ved med at kommentere?!![]() Den stakkels mand her og hans købt og betalte demo-kolleger vil gerne hjem til Phichit: http://www.nation...28346.html Har-har-har! "Same, same but different" ![]() PL |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 30/04-2010 15:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg kan ikke forstaa the outburst fra fckguld. Hsn maa hsve noget imod PL for artiklen er jo rigtig nok, det er anarki der hersker. politiet goer ingenting (de bliver betalt for at goere ingenting) og det samme gaelder sikkert ogsaa toppen af militaeret. http://bit.ly/ayyDA4 dette er en link med billeder fra Chulalongkorn hospital og effekten af de roedes besoeg der. Politiet gjorde ingenting. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 30/04-2010 16:44
|
Tak, hugoboerge, artiklen fremstiller lige akkurat at det er anarki der hersker... Fckguldbajer vil så hellere spilde tiden med at blive aggressiv og komme med platte dumsmarte bemærkninger. ![]() Troede ellers jeg havde patent på dem. ![]() Pas nu den biks fck, så varanen kan blive rigtig stolt af dig og opnå top-status hos bønderne i "baan nok"! PL |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 30/04-2010 20:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
PL skrev: Tak, hugoboerge, artiklen fremstiller lige akkurat at det er anarki der hersker... Fckguldbajer vil så hellere spilde tiden med at blive aggressiv og komme med platte dumsmarte bemærkninger. ![]() Troede ellers jeg havde patent på dem. ![]() Pas nu den biks fck, så varanen kan blive rigtig stolt af dig og opnå top-status hos bønderne i "baan nok"! PL [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020400.gif[/img] is not a valid Image. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 01/05-2010 10:11
|
|
PL skrev: Har sendt dig en mail - så vi kan mødes sludre som mænd - i stedet for dette barnlige . mand eller barn ??
Tak, hugoboerge, artiklen fremstiller lige akkurat at det er anarki der hersker... Fckguldbajer vil så hellere spilde tiden med at blive aggressiv og komme med platte dumsmarte bemærkninger. ![]() Troede ellers jeg havde patent på dem. ![]() Pas nu den biks fck, så varanen kan blive rigtig stolt af dig og opnå top-status hos bønderne i "baan nok"! PL DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.