Se indlæg|
C.V. Jørgensen bliver 60 aar den 9 maj
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/04-2010 23:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
som sagt bliver C.V. Jørgensen 60 aar den 9 maj og det fik mig i hoemoer at finde mine gammel LP fram med ham og hoere naade ragti dansk musik saa falte jeg safoelti over denne klassik som jeg lige skulle se om den ogsaa var paa youtube da jeg syns at han kunne have lavet navnet paa landen om til Thailand saa passer den til Ragti mange Dansker i Thailand og saa er der jo ogsaa denne som jeg altig tinker paa thai kvinner naar jeg hoere den jeg hvd ik lige hvorfor at det er dette bilde der kommer fram naar jeg hoer den GOD !!!!!!! Foeseldag C.V. Jørgensen Og tak for alt din gode Musik Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
|
Lagt på d. 29/04-2010 23:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/04-2010 23:39
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
rigtigt flot tjahh. CV er stor på scenen, selvom han sikkert ikke aner noget om thailand, hvorfor skulle han det, men rigtigt gode sange. Men de fortæller alligevel alle sammens pengebegær- Jeg elsker dem. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/04-2010 23:41
|
girobank skrev: Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! det handler også om thailand når der referes til til sange. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/04-2010 23:46
|
|
girobank skrev: Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! jeg kan da finde minst de 5 foeste inslad vores webmaster har lavet som inte har med thailand at goere saa fald nu ned det er jo kun en hylest til en af vores beste sanger i danmark og saa mender jeg at jeg kan huske at han har varet i thailand en gang i 1980 men er ik 100% sikker saa kan det ik hjelpe paa det
Redigeret af Thjaa d. 29/04-2010 23:48 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/04-2010 23:52
|
tjhaah, d lad dig ikke slå ned, ses imorgen, som C.V også ville sige |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 30/04-2010 00:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
girobank skrev: Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! C.V Jørgensen har da en Siameserkat , så noget har det vel med Thailand at gøre ! Ps : Go' musik Thjaa , forsæt du bare..
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 30/04-2010 00:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Ska' vi ikke lige snuppe denne her ? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 30/04-2010 00:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
sabai sabai skrev: girobank skrev: Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! C.V Jørgensen har da en Siameserkat , så noget har det vel med Thailand at gøre ! Ps : Go' musik Thjaa , forsæt du bare.. ![]() Langt ude, super værkstedshumor....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 30/04-2010 00:31
|
|
sabai sabai det klip hade jeg ik sedt foer tak men kente godt sangen Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 30/04-2010 04:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Husk lige webmaster har indskærpet at det skal dreje sig om THAILAND! girobank har du noget imod thjaa da du nu i to tråde har skrevet at det ikke har noget med thailand at gøre. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/04-2010 10:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hvorfor læser i ikke hvad webmaster har skrevet , det hjælper ikke noget at angribe mig. Men I har vel ikke andet at lave. Jeg har intet imod nogen DTW-medlemmer, men følger reglerne,som er sat af webmaster. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 30/04-2010 10:56
|
|
girobank skrev: Hvorfor læser i ikke hvad webmaster har skrevet , det hjælper ikke noget at angribe mig. Men I har vel ikke andet at lave. Jeg har intet imod nogen DTW-medlemmer, men følger reglerne,som er sat af webmaster. Inden du skriver i min traad brute du saa laese den saa kan du se at den faktis handler om thailand baade sang 1 og sang 2 jeg add til traade lavet jeg komotar til thailand Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 30/04-2010 12:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
girobank skrev: Hvorfor læser i ikke hvad webmaster har skrevet , det hjælper ikke noget at angribe mig. Men I har vel ikke andet at lave. Jeg har intet imod nogen DTW-medlemmer, men følger reglerne,som er sat af webmaster. girobank, det er dig der er ude i hampen, tråden er korrekt startet under 'diverse andet', så er den prut vist slået
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.