Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
The seedy side of Bangkok's love motels
sabai sabai
Some of the city's many hotels are not what they seem

They are called "love motels" but have little to do with love. They are also known as short-time hotels, and have been used for a variety of activities, some of which are illegal and highly questionable.

Kidnappings, extortion, robberies and even murders have taken place in these establishments.

This was revealed during an investigation by Spectrum into these motels, which are easy recognisable by the curtained-off parking places in the front.

Although love motels are scattered all over Bangkok and have been there for decades, little has been published about their real function - something our investigation discovered. They are used not only by prostitutes and their clients, but also for various criminal activities. Even some law enforcement, security and intelligence agencies have used these places.

Hele artiklen her ..

http://www.bangko...ove-motels

Selv i min vildeste fantasi , kan jeg ikke forstille mig at nogen , paa DTW har besoegt disse steder. ................Rolll
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

rinpoche
hehe, Sabai.
Jeg må melde pas. Ikke at det skulle have generet mig at indrømme det, hvis jeg havde været single og havde gjort brug heraf.
Vi hører jo meget om at integrere sig i det thailandske samfund, well, så er det vel også skik følge eller land fly ? Hammer

Men jeg har boet på et sted, der udmærker sig ved dette arrangement.
Crown Hotel på Soi 29 Sukhumwit.
Jeg lagde ikke rigtig mærke til deres setup, da vi checkede ind.
Men en klokke der ringede hver gang der var nogle der skulle ud og ind fik mig til at indse, at det var et Rong Raem Maan Ruut.
Og da ikke mindst da jeg så gardinerne foran parkeringen ved rummet.
Well, aktiviteterne var begrænset til disse rum på stuen og ikke til resten af hotellet, hvor vi boede.
Jeg kom dog til at stikke en lille hvid løgn til ungerne. Øhh, klokken ringer, fordi der er nogle der har bestilt mad - room service.....

sabai sabai
Havde samme oplevelse som dig omkring setup"et , det var saa paa Honey Hotel Sukhumwit soi 19. Grin

Valgte saa at deltage lidt i loejerne ..Cheers

Ps. Var ungkarl den gang for ca. 15 aar siden ..Guitar
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

rinpoche
Hmm, det var jeg så ikke.
Ellers havde du sikkert fundet mig i et nabolokale Grin

Bjarne
sabai sabai skrev:
Havde samme oplevelse som dig omkring setup"et , det var saa paa Honey Hotel Sukhumwit soi 19. Grin

Valgte saa at deltage lidt i loejerne ..:x0428

Ps. Var ungkarl den gang for ca. 15 aar siden ..Guitar

Dejligt at se denne store og behjertede vilje til at integrere sig. Skik følge eller land fly.
Joker

Payanak
Sjovt nok har jeg aldrig benyttet mig af disse elskovs moteller, men til gengæld har jeg set en del etværelses omkring On Nut...
Ja jeg er nok ikke integreret på tilfredsstillende thai vis med mia noi etc.

Spring til debat: