Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej jeg har fulgt mange andre forums på internettet og da jeg er mest til de omkring Pattaya er jeg nysgerrig om nogen herinde fra vil være intresseret i at mødes Pattaya i september??..(jeg ved allerede at nogen vil være der)
Jeg vil være der med min "kommende kone" det er lige meget om i er single eller i er "gift" men det kunne sgu være sjovt med en rigtig sjov aften og høre jeres meninger om Thailand og Pattaya .
Høre fra et par stykker.
Jesper_dk
Hejsa Jesper
Ja det kunne da være skægt,for folk at mødes til en god middag og hygge
ÆVser min kone vil ikke med,hun vil være i dk
bamsen
Ps.jeg vil se om jeg kan snige mig afsted uden hun ser det
Hej Bamse.
Prøv nu at overtale hende alligevel der er lige nu meget billige billetter til BKK med Thai,ellers sig til hende at jeg nok skal holde et vågen øje med dig i Pattaya (min kæreste holder helt sikkert øje med mig) hun kender mig for godt desvære
Jesper_dk
ja det kunne være hyggeligt, men vi lander den.30 sep, og så skal vi lige op og se til huset en 3 ugers tid, men derefter er der dømt pattaya, men vi er nok ikke dernede før omkring den. 22 okt.
så ærgeligt-ærgeligt
Okay jeg er desvære ikke i Pattaya på det tidspunkt jeg rejser hjem den 17 september..det viile ellers være hyggeligt med en aften og se de ansigter der bruger denne side og debatere herinde..Men, hvis der er andre der er ude i Thailand imellem den 1 og 17 september så skriv lige.
Jesper_dk
Ævser nu har jeg overtalt chefen til at tage til thailand,men det bliver først i starten af oktober.
Og så op i huset en uge og så smutter jeg alene til pattaya et par uger og hilser på gutterne dernede
bamsen