Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja, han var korrupt, og "a pain in the ass of the elite" - men han var valgt ved et frit og demokratisk valg.
Jeg er totalt kold overfor alle i gule sympatisører, og jeres letkøbte argumenter, de holder ikke, for den vej i har valgt - sammen med Abhisit og hans slæng - er løgnens vej, den nemme vej, snyderiets vej, kig i facitlistens vej, det er ihvertfald IKKE den vej der vil lede til bare en anelse eller en brøkdel mere demokrati i Thailand, tværtimod.
Det er "status quo" - hvor der er en pæn og glat frontfigur, der er styret som en marionet af militæret og kongefamilien.
Thaksin var chancen, muligheden, håbet - men han fik ikke lov, og derfor er Thailand på randen af sammenbrud i dag.
Vi er nok temmelig enige om at Thaksin er den fødte leder til thailand, jeg har dog svært ved at se ham som PM lige foreløbige, de gule vil gå amok i en voldsbølge, som måske ikke kan nå op på de rødes niveau, men som alligevel vil lamme landet fuldstændigt, Thaksin må efter næste valg hvornår det enså finder sted, finde en anden måde at regere på, evt. gennem en onkel eller sådan noget, som sidst vi så ham med svogeren og kokken.
jamen selvfølgelig er han den bedste for thailand. Bl.a fordi han er årsag til at de sidste "fredsforhandlinger" inden the crackdown er brudt sammen, fordi han krævede, amnesti for sig selv, alle sine penge tilbage, og sit thaipas udleveret igen. Ja han tænker jo kun på landet før sig selv?. Mage til egoist har jeg sgu ikke set længe. Dejligt at kunne sidde i lille dannevang PL, eller på 16 sal i bkk og være vide hvad som er bedst for thailand. Iøvrigt forstemmende hvor ignorantisk selv en journalist fra Newsweek kan være.
De fleste jeg taler med på min tur rundt i Thailand Bangkok, Chiang Mai, et par dage i Pattaya, skal nu til Koh Samet, siger enslydende at de har mistet troen på de røde. som de tidligere støttede. Årsag 1: De fik lovet valg i november. De kunne have udråbt det som en stor sejr fra scenen og drukket og danset på bedste thaimaner. Hvis valget ikke kom, kunne de gå på gaden igen og ville have en god sag. Årsag 2: De fleste mener at det er Thaksin som bagved bestemte at der ikke skulle være nogen sejrsfest, fordi han er egoistisk og kun tænker på sig selv, mig, mig og mig, og ikke hvad Thailand har brug for.