Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Halløj :-)
Er lige flyttet til Thailand,(har adresse i Thailand) for et par måneder siden.
Er i tvivl om hvordan jeg skal forsikre mig i forbindelse med sygdom, eller hvis jeg er skyld i et uheld.
Arbejder 2 uger i Danmark og er så ca. 3 uger i Thailand.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
JR
Prøv at kikke på master guld kort ( betaling kort ) der kan du blive forsikringet for ca 500 kroner om året , men hvorlang tid , du kan være i thailand , på denne forsikring ved jeg ikke
BUPA har en ulykkes/syge forsikring, som dækker i hele verden...
Men sådan som du rejser frem og tilbage, ville jeg personligt nok vælge en forsikring i et dansk selskab.
Nu har en her American Express Gold så har ingen tanker i retning af at tegne en. Men har en ven der kun bruger Europæiske og som han siger. Aldrig haft nogen problemer..
Hej Jack.
Arbejder på samme måde som dig , og har aresse i Thailand også.
Du kan ikke bruge en rejseforsikring da du ikke har et sygesikringsbevis mere. Har selv BUPA som dækker over hele verden . Forsikringen er tegnet i Thailand.
Hvis du vil bruge Europæiske's forsikringer har de et produkt der hedder NHC, som skulle være lavet til danskere, der ikke er udstationeret, men som bor og arbejder i udlandet og har brug for en "dansk" sygeforsikring. Måske det var noget?
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."