Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg skal bruge en bank som hurtigt kan lave en bankgaranti.
Hvorfor nu så hurtigt?
Joh, fordi US har sendt brevet til mig - til forkert adresse, og det er så aldrig kommet frem. De har derfor afvist ansøgning, da jeg ikke har stillet garanti.
Nu har jeg 10 dage, og vi nærmer os hastigt det tidspunkt hvorfra Visa skal gælde - derfor har jeg lidt travlt.
Har lige været i Danske Bank i Glostrup - de vil have en uge til at lave en bankgaranti.
Det kan jeg s... ikke vente på.
Har nogen gode erfaringer med andre filialer/pengeinstitutter?
Banker er private erhverv,så hvis du siger det er normalt at bruge en uge på en bankgaranti,som
de allerede har skabelonerne til , så tror jeg ikke de ville overleve ret længe.
Jeg var i banken med mit brev fra US kl 10.00.
Kl 14.00 var alle dokumenter klar til underskrift og afsendelse.
1 uge er jo direkte latterlig. 1 dag syntes jeg er acceptabelt,husk i betaler jo for servicen.
Tak for input. Jeg har nu været i Tåstrup i DanskeBank og her gør de det på 2-3 dage.
Tilmed var de både søde, venlige og forstående.
Farvel og tak til skrakepaverne i Glostrup.
Godt råd: hold dem i ørerne - det er vigtigt, da de nemt kan snøvle med tingene (taler af erfaring).... ring efter 2 dage for at sikre dig. at de er på sagen og at de forstår vigtigheden af, at det ikke kikser...
Hehe...Ja kunne misforståes.. Men jeg har altså kun stillet en bankgaranti, og det er iforb. med FS med min kone.
Min mening var at fortælle, at man måske hvis man undersøgte tingene ville man vide at man skulle stille en bankgaranti, og derfor kunne forberede dette...det koster jo ingen ting!
K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.