Se indlæg|
Leje af bolig i 2 måneder i januar og februar 2011
|
|
| soinx |
Lagt på d. 08/06-2010 09:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej Vi er en famile på 4 mennesker, der går og overvejer at bruge 2 måneders forældreorlov i det sydlige Thailand her til Januar og Februar. Vi vil gerne have en lejlighed, der ligger nogelunde godt i forhold til indkøb, strand og by. hvilken by og hvilken strand har vi ikke nogen overvejelser omkring endnu, da ingen af os har været i Thailand før, men kun har hørt godt om landet (lige bortset fra de uroligheder i Bangkok vi netop har været vidne til via nyhederne, men det strækker sig næppe til hele landet håber vi )Er der nogen, der har nogle gode idéer til hvordan vi griber det an i forhold til at finde en bolig i ca. 2 måneder. Er der eventuelt nogen i dette forum, der har en bolig vi kan leje i de to måneder? Med venlig hilsen Tom |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 08/06-2010 13:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
en Google soegning med dine specifikationer vil med sikkerhed give masser af resultater. Men forbered dig paa at det er de "dyre" maaneder - good luck
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 08/06-2010 14:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
tjek evt. boes eget sted, det ser rigtigt fint ud, min motorbike og jeg vil foretage turen fra patong til krabi senere i år
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

)