Se indlæg
 Udskriv debat
Update på comon med henvisning til Dansk-thai
savarden
http://www.comon....61946.html

hsn
Jeg anbefaler man læser kommentarerne på artiklen Smile

Warm Wonder
Jeg støtter op om hsn's anbefaling. Jeg insisterer på, at man læser alle kommentarerne og HELE tråden. Det er essentielt for folk at læse både min, Kim Thranes og Toke Terkelsens historie og svar.

Dan derefter din egen mening!

hæftige kommentarer, bare svært at validere dem desværre.

kan være den samme person fra forskellige IP adresser eller andet.

Warm Wonder
donis5 skrev:

Det kan også være Julemanden, måske lever Elvis stadig og Saddam Hussein stod i virkeligheden bag invasionen af Irak. Hvis det hele havde været mig eller andre, havde jeg eller de jo nok haft et formål med det. Der er på ingen måde noget, der tyder på, at vi skulle være samme person. Jeg syntes ellers, du var en af de få, der navigerede bare nogenlunde gennem kommentarfelterne på min tråd - og nu kommer der sådan en dum udtalelse fra dig. Hver eneste gang der er folk, der udtaler sig skeptisk omkring sandheden i min historie, føler jeg at folk pisser på mig. Forestil dig at det var din historie, som folk trådte på med rekordsættende dumheder.

hov hov,

Der var du lidt hurtig til at se rødt.

Jeg siger blot at der er ingen måde at validerer det på, jeg mener bare at man skal ikke korsfæstes ud fra de kommentare på comon. :-}

PS, Ud fra historiens udlæg er jeg på din side og ikke Burka A/S eller hvad de nu hedder.

Warm Wonder
Jeg beklager men jeg er lynhurtig for tiden. Godt at høre du stadig er med de gode.

Alle der læser historien kan i realiteten starte med at læse min novelle om Bakuri Software A/S og derefter skippe frem til Toke Terkelsens morbide redegørelse på hele sagen. Såfremt læseren har en IQ på mere end 60, kan denne more sig ustyrligt over Toke Terkelsens redegørelse. Manden lyver så jeg aldrig har set noget lignende. Han er en forbandet kujon, når han ikke engang vil tage ansvar. Herudover fremstiller han indirekte mig som en løgner, som om jeg fortjener det efter mine oplevelser med Bakuri Software A/S. Fy for Satan!

Toke Terkelsen og Kim Thrane. De mest lønagtige og uansvarlige slyngveninder dansk IT nogensinde vil se!

hehe. jeg begrænser mine udtalelser for denne gang hehe

Satiariyan
Det varme vidunder er tydeligvis meget ung. Jeg for min part startede op med at være på hans side som følge af hans sobre og velformulerede kritik af Bakuri og firmaets ledelse. Som alle der fulgte med i den oprindelige, nu låste tråd, kunne konstatere blev veltalenheden afløst af skældsord i samme øjeblik der blev udtalt andet end benovelse for det varme vidunders skriveri.

Hændelsesforløbet i denne tråd cementerer unægteligt billedet af det varme vidunder som en umoden varmluftsballon, der ikke kan håndtere at der så meget som sættes et yderst spagfærdigt spørgsmålstegn.

Jeg vil ved gud heller ikke uden videre godtage at diverese anonyme "tidligere ansatte", der udtaler sig på comon er ægte. Hvis det varme vidunder ikke kan indse at en sådan tvivle er velbegrundet, så kan han da ved gud ikke selv være særlig klog.

Warm Wonder
Satiariyan skrev:
Det varme vidunder er tydeligvis meget ung. Jeg for min part startede op med at være på hans side som følge af hans sobre og velformulerede kritik af Bakuri og firmaets ledelse. Som alle der fulgte med i den oprindelige, nu låste tråd, kunne konstatere blev veltalenheden afløst af skældsord i samme øjeblik der blev udtalt andet end benovelse for det varme vidunders skriveri.

Hændelsesforløbet i denne tråd cementerer unægteligt billedet af det varme vidunder som en umoden varmluftsballon, der ikke kan håndtere at der så meget som sættes et yderst spagfærdigt spørgsmålstegn.

Jeg vil ved gud heller ikke uden videre godtage at diverese anonyme "tidligere ansatte", der udtaler sig på comon er ægte. Hvis det varme vidunder ikke kan indse at en sådan tvivle er velbegrundet, så kan han da ved gud ikke selv være særlig klog.

Satiaryan. Jeg er 29 år gammel. Alle starter op med at være på min side, når de læser min historie, så spar mig for dit pis. Jeg havde glædeligt budt velbegrundet og gennemtænkt kritik velkommen, men da det desværre ikke var dette, der blev lagt mig for dagen, tog det ikke særlig lang tid før, jeg fik nok. Du er heller ikke kommet med noget andet. Ikke en skid. Husk på at det, du betragter som blot en historie, betragter jeg som mine egne personlige erindringer fra en svær tid.

Benævnelsen, "varmluftsballon" har jeg, når der tales om andre mennesker, kun set mig selv bruge. Sjovt nok i min historie, Du må da føle dig lidt usmart, når du forsøger at formulere dig flot gennem dit svar, mens mit sprogbrug hjemsøger dit sind. I rap kalder man det for at "bite". Det betyder kopiere. Find dine egne ord, din tyv!

Kommentaren omkring godtagelse af "Tidligere ansat" er overflødig og irriterende. Jeg har aldrig udtalt mig, som du skriver. Jeg udtalte mig derimod om muligheden for, at Kim Thrane, Toke Terkelsen og jeg skulle være samme person fra forskellige IP adresser. Hvis du fik hovedet ud af røven, ville du kunne se bogstaverne bedre.

Jeg har lige modtaget en ekstrem taknemmelig mail fra en tidligere ansat, der ikke selv tør stå frem, men frydes over at jeg har gjort det rigtige. Den varmer. Ligesådan har jeg modtaget en privat besked her på dansk-thai, hvor en dansker takker mig for, at hans bror ikke er taget afsted alligevel. Dette betyder ALT for mig. Jeg vil skide på kværulerende, frelste typer som dig, der absolut intet andet har at bidrage med end din mening om mig, fordi det nu ser ud som om, du er i din gode ret til at synes dårligt om mig. Hvad med at du holdte dig til emnet, dit fjols! Har du noget at sige?! Du har absolut ingenting at bidrage med! Ønsker du opbakning og skulderklap for at have iagttaget mig blive vred over dumsmarte bemærkninger og provokerende fjolser?! Er det ubegribeligt for dig, at jeg bliver vred, når folk pisser på min historie?! Ved du hvad. Du skulle bare have holdt din kæft! Nu kommer der noget, der i din bog netop understreger, hvor umoden og latterlig jeg er. Er du klar?

Fu#k af med dig!

John
Warm Wonder dette er et debatforum, og du er meget velkommen til at deltage i debatten.

Men gå efter bolden ikke manden, udtryk som Fjols og Fu#k af med dig! hører ikke til her.

En rød prik givet

Admin.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Michaelhansen
det kan da godt være du er 29 år Martin men du er da tydeligvis ikke blevet voksen endnu.

jeg havde engang et møde med Toke Terkelsen i Chiang Mai, han gav mig det råd at hvis jeg ville tjene penge, så skulle jeg bare ligge lidt ekstra på folks regninger det ville de aldrig opdage for det gjorder han selv...
så Bakuri kunder tjek hellere Jeres regninger om de nu passer for Toke Terkelsen Bakuri snyder med regningerne ved at ligge ekstra ydelser på

PL
Så fortsætter vanviddet gudhjælpemig i en ny tråd!Shock

Wonder Wurm: Bare råb og skrig, snup den sidste prik, og vi får fred.

Kan du kende dig selv?

http://www.asperg...ndrome.htm

Rolll

PL
Redigeret af PL d. 13/06-2010 17:48

Warm Wonder
Hold din kæft, Michael Hansen.

PL. Du har en stående invitation til Chiang Mai. Du ved hvordan, jeg ser ud og kender mit navn. Kontakt mig hvis du kommer forbi. Jeg vil i mellemtiden se frem til, hvordan du er, når du ikke sidder bag dit tastatur.

hsn
Warm Wonder skrev:

PL. Du har en stående invitation til Chiang Mai. Du ved hvordan, jeg ser ud og kender mit navn. Kontakt mig hvis du kommer forbi. Jeg vil i mellemtiden se frem til, hvordan du er, når du ikke sidder bag dit tastatur.

Du forventer vel ikke stadig, at have folks opbakning herinde, med det sprog du fører...

goldwing
Warm Wonder skrev:
Hold din kæft, Michael Hansen.PL. Du har en stående invitation til Chiang Mai. Du ved hvordan, jeg ser ud og kender mit navn. Kontakt mig hvis du kommer forbi. Jeg vil i mellemtiden se frem til, hvordan du er, når du ikke sidder bag dit tastatur.

Husk det stadig er et debatforum, og IKKE dit private forum
Ja mon ikke du lige skulle have den sidste røde prik..... sikken en ro der ville blive her på DTW igen

god søndag til alle

Warm Wonder
hsn skrev:
Warm Wonder skrev:

Du forventer vel ikke stadig, at have folks opbakning herinde, med det sprog du fører...

Nej.

Warm Wonder
goldwing skrev:
Warm Wonder skrev:
Hold din kæft, Michael Hansen.PL. Du har en stående invitation til Chiang Mai. Du ved hvordan, jeg ser ud og kender mit navn. Kontakt mig hvis du kommer forbi. Jeg vil i mellemtiden se frem til, hvordan du er, når du ikke sidder bag dit tastatur.

Husk det stadig er et debatforum, og IKKE dit private forum
Ja mon ikke du lige skulle have den sidste røde prik..... sikken en ro der ville blive her på DTW igen

god søndag til alle

Jeg har ikke brug for dig til at påminde mig om dette. Jeg synes du skulle holde din kæft og proppe dine påmindelser op i røven istedet! Og hvis John inden længe skulle kigge forbi, kan han proppe sin sidste røde prik op i røven!

Stort smil Grin

natty
Vi kan sagtens skændes så tastaturet er rødglødende her på DTW. Men Fu#k af med dig! og Hold din kæft, er udtryk som jeg ikke har set før så længe jeg har været medlem.
Warm Wonder jeg kender intet til din sag og er sådan set også ligeglad, men folk som bruger den slags udtryk, også på internettet, mangler som regel overskud, kan ikke argumenterer eller har en dårlig sag.
Du skader dig selv mere end du aner, ved at skrive den slags.

Spring til debat: