Se indlæg|
NAT/DAG overvågning af din ejendom i Thailand ?
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 10:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
NAT/DAG overvågning af din ejendom i Thailand ? Vi har eksperimenteret med forskellige produkter for at kunne holde øje med hvad der sker på kontoret når jeg ikke er der. og samtidig af sikkerhedsmæssige grunde. Vi sælger nu dette produkt til andre der har brug for samme løsning. Overvåg dag/nat via internettet, kræver ikke der er en computer tændt. Før det kan virke kræver det der er strøm inden for 1 meter af kameraet, og en stabil internet forbindelse, med kabel eller trådløs wifi. og adgang til at indstille internet routeren Til gengæld kan du se hvad der forgår fra en hvilken som helst computer, bare der er internet. eller fra en telefon med Internet, fks Iphone. Af features kan nævnes. indbygget software i kamera, kræver kun en computer når kameraet skal sættes op 1 gang Dag og nat funktion kan sende mails ved alarm kan uploade billeder til ftp ved alarm kan gemme video på computeren, ved alarm. kan tilsluttes via Wifi, eller kabel. Prisen er 1 styk 5000 bath inkl fragt i Thailand 2-3 styk 4750 bath 5-10 styk 4500 bath inklusiv i prisen er opsætning, hvis det bliver nødvendigt vejleder jeg i opsætningen til det virker. PM mig hvis det har interesse. Spørgsmål stilles i tråden så andre kan se svar .-} Se mere her http://picasaweb....5/IPCam03# [img]http://lh5.ggpht.com/_5MqBH1uljdI/TBSOoPDMoQI/AAAAAAAAAEw/EMQoMY3F9uo/CIMG0754.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 13/06-2010 11:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvad koster det i Pantip? |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 11:47
|
|
Pas, Prøv at undersøge det ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/06-2010 12:12
|
|
Ps. nu har jeg fået et par mail ang kamera/pris. Det naturligvis muligt at finde et billigere IP kamera, i den lokale kiosk, men dette har vi testet vi bruger det selv 4 steder, softwaren fungere den er hurtig, kameraet er robust, og fungere. desuden yder jeg den support der er nødvendig for det kommer til at virke. og jeg taler DANSK :-} Jeg har 6-7 kamera i skuffen der ikke er stabile i drift. nogle med motor så de kan dreje, men de er svage i tandhjul osv. softwaren i de kinesiske kamera er ofte dårlig og ustabil. Det kamera jeg tilbyder er det bedste af de billige kamera jeg har haft fat i. Ps, Har solgt IP kamera i 5-6 år. og har prøvet mange forskellige. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.