Se indlæg|
DK - Bangkok
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 13/06-2010 10:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Jeg skal rejse til Bangkok den 31 okt. og bliver i Thailand til den 24 eller 25 november, og er så småt igang med at søge efter rejsen. Skal jo fejre 1000 years party og Loykratong med hele den Thailandske familie. Indtil nu er den billigste jeg har fundet Egyptair til 5.700 kr, men har aldrig brugt dem før. Er de ok at flyve med? Nogen herinde som kender til ok selskaber med gode tilbud med udrejse den 31 okt? På forhånd tak. Bent. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 13/06-2010 11:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Hvis du søger på flygresor.se, kan du få en rejse med Qatar Airways med af/hjem-rejse den 31/10 - 25/11 til kun omregnet ca. Kr. 4985,- (ca. efter fredagens kurs). |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/06-2010 11:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Hejsan--Lidt uden for tråden, men hvad er 1000 års party for noget?? Har Googlet, men ingen träf
Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 13/06-2010 12:09
|
Hej Ingolf. Goggle: Prasat Sikhoraphum Thousand Year Legend Festival. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 13/06-2010 12:42
|
Qatar airways er meget billige men til gengæld spilder man også sammenlagt et par døgn på ventetid som jeg hellere ville bruge i Thailand. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 13/06-2010 13:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
bentmj skrev: Qatar airways er meget billige men til gengæld spilder man også sammenlagt et par døgn på ventetid som jeg hellere ville bruge i Thailand. Dette er IKKE korrekt. Qatar flyver ca. 3 gange om ugen fra CPH nu og via Doha tager turen godt 14 1/2 time inkl ventetid.... har selv købt for nylig til under 5K. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 13/06-2010 14:15
|
Så må jeg jo have set fejl. Var inde og se på afrejse den 31 okt og mente der var enorm ventetid men vil lige se efter igen for har jeg taget fejl er det jo bare fint for så er det jo både billigt og godt og så slår jeg naturligvis til og køber den for som Jake skriver lyder det jo godt. |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 13/06-2010 14:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Det kan tage ekstra lang tid, hvis du vælger en af de afgange, hvor du skal via Hamborg eller Frankfurt først; dvs. hvis du laver en søgning på en dag, hvor de ikke flyver direkte fra CPH til DOHA. Jeg er spændt på at prøve dem, da service mv skulle være helt i top (iht. div. flyvesites og kåringer på nettet). |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 13/06-2010 14:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
bentmj skrev: Goggle: Prasat Sikhoraphum Thousand Year Legend Festival. Det er bare et navn, men vi er sikkert mange som gerne vil vide hvad det betyder og indebærer? Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 13/06-2010 15:08
|
Jake jeg beklager men når jeg søger på afgang 31 okt. og hjemrejse 25 nov finder jeg intet der minder om en rejsetid på 14-15 timer men meget mere. Nej JC, det er noget vrøvl du skriver, det er ikke bare et navn, hvorfor skriver du det? Sikhoraphum er bynavn. Hvis du er interesseret så google det og find ud af hvad det betyder. Prasat Sikhoraphum Thousand Year Legend Festival |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 13/06-2010 15:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
bentmj skrev: Jake jeg beklager men når jeg søger på afgang 31 okt. og hjemrejse 25 nov finder jeg intet der minder om en rejsetid på 14-15 timer men meget mere. Nej JC, det er noget vrøvl du skriver, det er ikke bare et navn, hvorfor skriver du det? Sikhoraphum er bynavn. Hvis du er interesseret så google det og find ud af hvad det betyder. Prasat Sikhoraphum Thousand Year Legend Festival Du har ret... Der er godt nok lang ventetid i Doha. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 13/06-2010 16:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
bentmj skrev: Jeg skal rejse til Bangkok den 31 okt. og bliver i Thailand til den 24 eller 25 november, og er så småt igang med at søge efter rejsen. Skal jo fejre 1000 years party og Loykratong med hele den Thailandske familie. Indtil nu er den billigste jeg har fundet Egyptair til 5.700 kr, men har aldrig brugt dem før. Er de ok at flyve med? Nogen herinde som kender til ok selskaber med gode tilbud med udrejse den 31 okt? På forhånd tak. Bent. som udgangspunkt vil jeg satse på Finn Air eller Emirates ( Hamburg ) men eller vil jeg anbefale disse på dine valgte Datoer: Swiss 6413,- via zurich rejsetid incl. transfer 12 > 15 timer Finn Air 6914,- via Helsinki rejsetid incl. transfer 12 > 15 timer Thai Air 7171,- Direkte via Cph Emirates 6010,- (Hamburg) rejsetid incl. transfer 15 timer KLM 5681,- (Hamburg) rejsetid incl. transfer 13,30 > 14,30 søgt via http://travels.ki.../front.htm Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.