Se indlæg
 Udskriv debat
Er der nogen der har prøvet Asiantravel.se?
Pher
Hej,
jeg er ny bruger og har de sidste par dage læst en hel del af jeres forum igennem.
Da jeg er så uheldigt, at jeg først nu tjekke priserne på en flybillet til Thailand her mellem jul og nytår og ikke har kunnet få fat i en billet til 5.000 - 5.500 kr. Så vil jeg bare lige høre om nogen af jer har brugt asiantravel.se? Prisen ligger på 8.045 svenske kroner (dog uden skatter og afgifter), men det er endel billigere end at bestille den hos et almindeligt dansk selskab til ca. 10.000 danske kr, men jeg er lidt usikker om selskabet er iorden. Har søgt lidt rundt på google for at se om der var kommentar til asiantravel.se og fik kun 4 - 5 ubrugelige hits.

Eller er der nogen der ved hvordan priserne er når vi nærmer os december måneden? Kunne jo håbe på at rejseselskaberne gerne ville af med billetterne til en fornuftig pris.

E der nogen som har lavet statestik over hvilke måneder de forskellige flyselskaber starter kampagne-tilbud til Bangkok?

jesperfrb
Hej Pher!!!

Jeg har meget sjældent set gode tilbud med normal luftfartsselskaber i december. Men mytravel og andre charter selskaber har dem!
Jeg har dog aldrig hørt om priser på ca 5000kr mellem jul og nytår, medmidre du rejser 25/12 eller 31/12-- 1/1, men jeg tror det bliver svært at finde til fornuftig pris! For 3 år siden bestilte vi i maj, og der var flere afgange allerede udsolgt, så vi bestemte ikke afrejsen dagen selv!
Men Held og Lykke

Vincennes
Evt killroy, der har vi været heldige et par gange

jens
Det er vist ikke kun i december/jul/nytår at der er run på flybilletterne, vi bestlte for en måned siden en flybillet til konens søster ved china airlines kontor i bangkok.
Vi ville have haft hun skulle flyve retur til Thailand 4 febuar, men der var allerede udsolgt så det blev den 11 istedet.
Og hvis du alligevel skal op og give den pris, så prøv at forhøre dig om hvad du skal give for for premium economy (buisness) med china airlines de plejer at koste 8-9000kr.
MVH
Jens

Pher
Okay, tak for jeres svar. Jeg venter lige et par uger mere og tjekker priserne dagligt indtil da.

bigfoot
vi har lige købt 2 billeter hos asiantravel. de koster 6025 per stk
vi rejser d.2-12 til 2-01 2006 og den 2-12 til d.31-1 2006
To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem

bigfoot
vi har lige købt 2 billeter hos asiantravel. de koster 6525 per stk
vi rejser d.2-12 til 2-01 2006 og den 2-12 til d.31-1 2006
To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem

isaan
Der er ikke engang sikkert at de billige billetter findes eller rettere sagt har på noget tidspunkt kunne fås , har prøvet at ringe til det useriøse firma kilroy og spurgt efter de billige billetter men hver gang fået svaret desværre udsolgt men mærkeligt at de stadig har dem med i anoncen eller på deres hjemmeside , derfor drop kilroy Cool

Isaan .

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
Soi Cowboy
Hej jeg har lige bestilt billetter hos Air France og der skulle jeg kun gi 5800kr det er godt nok først d1/1 2006 men det er vel et forsøg værdGrin det eneste minus er at du så skal via Paris og ikke skal direkte.

http://www.cowboy.awesomewebspace.com
Spring til debat: