Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg bor paa Koh Samui og har faaet noget billigt Chanote land, saa jeg skal igang med at bygge i starten af 2012, jeg vil bygge et hus med et sovevaerelse, koekken/stue, badevaerelse og en stor terasse.
Jeg vil bygge sovevaerelse og badevaerelse i cement og resten af noget trae, hele slottet vil blive smaa 70 kvm som jeg har tegnet det.
Jeg er blevet tilbudt at faa bygget et hus paa 30-35 kvm hvor badevaerelse er bygget i cement og resten i lakeret kokos-palmetrae, for 150.000 incl. alt, dvs. en billig seng, koeleskab, tv, vandvarmer osv, han byggede 4 stk. for en bekendt for ca 5 aar siden og de staar som nye, det er den type hus der gaar for ca 2-400 baht pr. dag rundt om i Thailand.
Og saa har jeg hoert at det koster 5-600.000 at bygge et flot farang-style hus i cement paa 60-70 kvm (det er incl. moebler, aircon og hele svineriet).
Er det ikke realistisk at gaa igang naar jeg staar med 250-300.000 baht? ca. 200-250.000 til huset og saa 50-80.000 til arkitekt, stroem, vand osv.
Jeg kan faa en masse kontakter, lysdaempere, soem og skruer og en masse andre smaating naesten gratis af en der har en masse bygge-skrammel liggende.
Nogen her der ved hvilke trae-sorter der ikke bliver angrebet af termitter og fugt osv... jeg har hoert at der udover teak, er mindst 5 andre sorter her i Thailland. og hvad er prisforskellen paa teak i forhold til kokos-palme?
MVH. Joe.
Redigeret af joenielsen d. 17/06-2010 19:03