Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Foreigners Conned In Large Scale Travel Agent Scam
PL
Vi nupper lige en scam mere, denne gang i Pattaya!

http://www.pattay...n-pattaya/

PL

endnu en sød historie fra de varme lande

natty
Bedrageri er selvfølgelig bedrageri. Jeg ville dog aldrig købe en rejse eller flybillet med kontakter, hvis jeg ikke kendte rejsebureauet rigtigt godt i forvejen. Hvis de havde betalt med kreditkort kunne de også have stoppet betalingen, tager jeg fejl?
Det kræver selvfølgeligt at man har et kreditkort.
Det mest sikre, men ikke altid det billigste i Thailand er at købe billetten over nettet og med kreditkort.
Men lige meget hvad er det selvfølgelig snyd og bedrag. Man har jo heller ikke lov til at stjæle min cykel som stod låst uden for værtshuset, uanset hvor fuld jeg var da jeg glemte den. Sad

hsn
natty skrev:
Bedrageri er selvfølgelig bedrageri. Jeg ville dog aldrig købe en rejse eller flybillet med kontakter, hvis jeg ikke kendte rejsebureauet rigtigt godt i forvejen. Hvis de havde betalt med kreditkort kunne de også have stoppet betalingen, tager jeg fejl?
Det kræver selvfølgeligt at man har et kreditkort.
Det mest sikre, men ikke altid det billigste i Thailand er at købe billetten over nettet og med kreditkort.
Men lige meget hvad er det selvfølgelig snyd og bedrag. Man har jo heller ikke lov til at stjæle min cykel som stod låst uden for værtshuset, uanset hvor fuld jeg var da jeg glemte den. Sad

Man kan ikke stoppe betalingen, men man kan lave en indsigelse gennem sin bank.
Det kræver en masse papirarbejde. Men er man blevet snydt, er der selvfølgelig stor change for, at man får pengene tilbage...
De fleste mindre rejsebureauer modtager ikke kortbetaling i Thailand.
Jeg bruger altid et fast i Pattaya, og har heldigvis aldrig haft problemer. Men bruger ham også kun til indenrigs. Jeg synes aldrig de kan være med på de priser, jeg kan finde på nettet på udenrigs.

Spring til debat: