Se indlæg|
Uledsaget barn til Bangkok
|
|
| Whatudo |
Lagt på d. 21/06-2010 21:10
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Jeg skal til Asien i arbejdesmæssigt regi, og har planer om at møde min søn på 15 år i Bangkok, når jeg har afsluttet jobet, og holde lidt ferie sammen med ham. Han kan flyve som uledsaget barn med fx SAS fra København til Bangkok. Er der nogen, som har erfaring med dette, og om det fx går glat i immigration i Suvarnabhumi? |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 21/06-2010 21:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
vis du er heldig er der nogen herinde som skal afsted samme tid som måske gerne vil følges med din søn... kender dog ikke svaret på dit spørgsmål ![]() god luck Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 21/06-2010 21:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Jeg har ikke selv prøvet det. Men umiddelbart er der ingen problemer i immigration. Jo mindre han ikke kan finde vej ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/06-2010 23:16
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Whatudo skrev: Jeg skal til Asien i arbejdesmæssigt regi, og har planer om at møde min søn på 15 år i Bangkok, når jeg har afsluttet jobet, og holde lidt ferie sammen med ham. Han kan flyve som uledsaget barn med fx SAS fra København til Bangkok. Er der nogen, som har erfaring med dette, og om det fx går glat i immigration i Suvarnabhumi? Jeg har haft uledsagede børn med fly, men spørg selskabet, hvordan de forholder sig ift. barnets alder (det er forskelligt). Nogle selskaber tager penge for det, men teknisk set har de ansvaret og skal hente barnet ved tjek-ind. Det er mere problematisk ved mellemlandinger, men hvis der ikke er sådanne, så skal barnet jo blot hentes og bringes. MEN kan du finde nogle, som jeg har gjort en enkelt gang, der indirekte kan ledsage, så er det jo fint nok, og 15 år - jeg var på arbejdsmarkedet, da jeg var 15... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| lung |
Lagt på d. 21/06-2010 23:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 365 |
min datter rejste alene også da hun var 15 år. ud med austrian hjem med swiss air, ingen problemer..tværtimod hun synte det var spændende lung |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 22/06-2010 02:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Når barnet er 15 år, betragtes det som voksen, og kan kun ledsages mod betaling, dvs 2xpris! Men hvor svært kan det være at flyve til bKK? IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/06-2010 06:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Da jeg var 15 år, var der ikke nogen der skulle fortælle mig, at jeg var et barn, og jeg kunne selvfølgelig ALT selv. Mon ikke det nok skal gå ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/06-2010 13:10
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Payanak skrev: Da jeg var 15 år, var der ikke nogen der skulle fortælle mig, at jeg var et barn, og jeg kunne selvfølgelig ALT selv. Mon ikke det nok skal gå ![]() Præcis, som jeg skrev før, jeg var 15 år, da var jeg på arbejdsmarkedet på fuld tid, og jeg så heller ikke mig selv om et barn. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 22/06-2010 13:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Puha jeg har en kollega der har en søn på 19 år, og han kan ikke noget selv, det fandme lige før de tørre røv på ham. Skal lige siges manden er normal, men for fanden da.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.