Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen af jer som kender " Dit rejserbureu" Har bestilt billetter igennem dem til ca 6600 med afgifter d.8 december med Autrian airlines. Syntes det lød utroligt billigt i forhold hvad man kunne få andre steder henne.
hej har har købt 3 måneds billet hos thai trawel til 6270 direkte med thai aitways 01-12-05 til 12-02-06. men det var også i april vi købte
god tur mvh Hua-hin
Hej Hua hin
Ja det var da pænt billigt. Men jeg tror det er noget at gøre med at du er væk i så lang tid. Syntes jeg har fået det fortalt engang.
Men også en god tur til dig
Hua-hin skrev:
Hej Crazy nej min bror har betalt det samme og han tager hjem den 31-12-05 ,jeg tror det var fordi vi bestilte så tidligt. men rigtig god tur til dig
Hej hua hin!
ok ja det er så pænt billigt.. det kunne være at man skulle gøre det i fremtiden at bestille billeten tidligt så..
Så er det allerede bare om at få planlagt ferien til næste år så