Se indlæg|
Bangkok - københavn
|
|
| keniko |
Lagt på d. 28/06-2010 11:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hej Jeg skal have min kone til DK i løbet af 3 uger. Hvor køber jeg de billigste billetter med direkte fly til DK. Jeg har hørt de skulle være billigst at købe i Thailand. Nogle idéér eller link jeg kan bruge... Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 28/06-2010 11:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Alle jeg spørger siger at TV Air er de billigste i BKK ( http://flight.tva...px?lang=en ) men da jeg selv sku' bruge en billet til min moster viste Travex sig at være billigere ( http://www.travex... ) Redigeret af Hanuman d. 28/06-2010 11:45 One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 28/06-2010 13:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Hmmm... Hvad ville være det bedste at bestille. Min konn har faktisk kun brug for en one way ticket til DK, men kan se de faktisk er dyrere end retur billetterne? K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 28/06-2010 13:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Sådan synes jeg ofte det er.. Altså at one-way er billigere end retur af en eller anden mærkelig grund.. Hvis man fx flyver med Egypt Air fra BKK til Athen, er dét også billigere end at flyve til Cairo, trods man skal mellemlande der alligevel.. Fatter det ikke..
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/06-2010 17:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Tillykke til fruen og dig Keniko Tja.... Det er jo fristende at tage en retur som er ca 8000Thb billigere, men jeg tror at Thai registrer at I ikke dukkede op til retur-turer, men for ikke at komme i bad standing hos Thai ville jeg aflyse returbilleten et par dage inden afrejse, så tror jeg at I vil blive taget til nåde, det kan jo ikke gå helt galt da du jo har fruen her i DK! 8000Thb er jo oz en slags penge ;-) Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/06-2010 17:11
|
|
Ups! Men husk at bestille den fra Thailand så det er retur rejsen der ikke bliver benyttet!!! For hvis du bestiller den fra DK og ikke bruger udrejsen er billetten ubrugelig pga fup!!!!.... Kender en som har prøvet uden held og det er jo alt for dyrt!!! you see!? God tur til fruen. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/06-2010 17:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Jeg har flere gange ringet til billetudsteder og sagt, at jeg ikke skal bruge retur billet alligevel. Og det har der ikke været problemer i. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 28/06-2010 17:14
|
|
Rigtigt Steen, tror heller ikke at der er problemer hvis bare man ringer og siger at man er blevet forhindret.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/06-2010 17:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Fup??? Der er visse regler man skal overholde og hvis man ikke gør det bliver billetten annulleret Vel ikke så underligt. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/06-2010 17:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
under askeballaden, ville jeg have været med toget til amsterdam, men KLM sagde det nyttede ikke fordi jeg SKULLE med fra kbh når jeg havde købt sådan en billet, med mindre andet var offcielt meldt ud, lige som med sas osv. hvis jeg mødte op i amsterdam uden at have været med flyvet fra DK ville jeg blive afvist, det var beskeden. fordi lukker turen ned når man ikke møder op, det er sikkert forskelligt fra flyselskab. men man kan jo ombooke osv. det kunne måske være i kunne få lyst til at besøge thailand om 1 år, så hvad med at købe en billet med 1 års gyldighed ? |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/06-2010 17:58
|
Payanak skrev: Fup??? Der er visse regler man skal overholde og hvis man ikke gør det bliver billetten annulleret Vel ikke så underligt. Hvad er fup????????????? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 28/06-2010 19:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
SteenJ skrev: Payanak skrev: Fup??? Der er visse regler man skal overholde og hvis man ikke gør det bliver billetten annulleret Vel ikke så underligt. Hvad er fup????????????? Spørg flyer |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 28/06-2010 19:15
|
Payanak skrev: SteenJ skrev: Payanak skrev: Fup??? Der er visse regler man skal overholde og hvis man ikke gør det bliver billetten annulleret Vel ikke så underligt. Hvad er fup????????????? Spørg flyer DUMT svar |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 28/06-2010 20:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Hej Keniko Da jeg bestilte billet til konen,kunne jeg ikke finde en eneste"one way" billet , der var billigere end en returbillet. Jeg bestilte ved SAS Bangkok-Kbh= økonomi Kbh-Bangkok= økonomi-flex Jeg fortalte SAS at jeg højst sandsynlig ikke skulle bruge Kbh-Bangkok billetten,derfor forslog hun at jeg lavede returrejsen som FLEX da jeg så kunne aflyse billetten mod gebyr. Pris på daværende tidspunkt(Februar)= 6300 Kr hvor jeg ville få ca 1000 kr tilbage når jeg aflyste hjemrejsen. Hvis jeg havde valgt ØKONOMI begge veje skulle jeg have betalt 5800 kr. Så på denne måde lavede jeg en plovmand ved 3 minutters arbejde. Mvh Jens Ole |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/06-2010 22:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
[quote]flyer skrev: jeg tror at Thai registrer at I ikke dukkede op til retur-turer, men for ikke at komme i bad standing hos Thai quote] jeg er helt med på at flyselskaber registrere alt hvad de kan om deres kunder, men ligefrem at putte folk i bad standing for at blive væk fra en flyafgang, som ofte er mere end udsolgte, hvilke flere flyselskaber direkte kalkulere med, har jeg lidt svært ved at se. Flyselskabet må da næsten være glad, for det ledige sæde som kan gives til en på standby listen, eller det brandstof de sparer, samtidige kan flyselskabet beholde lufthavns skatter, hvis kunden altså ikke gøre krav på få skatterne retur. |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 29/06-2010 00:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Da vi fik vores søn havde vi heller ingen problemer med afbestilling af returrejse må indrømme har aldrig hørt om bad standing med hensyn til billeter. Har også selv et par gange afbestilt returejse. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.