Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Dansk mad / forretninger i Bangkok
dim
Hejsa

Lige et enkelt spørgsmål.

Jeg søger navne og adresser på steder / forretninger supermarkeder, i Bangkok hvor man kan købe dansk mad. brød pålæg m.m.

Bedste hilsner
Jimmi Andersen
Go sommer
Jimmi Andersen

www.jalightandsound.dk
Robert Kronberg
dim skrev:
Hejsa

Jeg søger navne og adresser på steder / forretninger supermarkeder, i Bangkok hvor man kan købe dansk mad. brød pålæg m.m.

Bedste hilsner
Jimmi Andersen
Go sommer

Tja, ikke så nemt, men Foodland i Suk soi 9 har noget, der ligner, eller Bei Otto i Suk soi 20, som en et tysk supermarked.

Ellers er det pt. kun en dansk resstaurant, nemlig Stable Lodge i Suk soi 8, eller rettere der er også lige kommet Cafe Europa i Suk soi 20, der har begrænset udvalg, men har en del smørrebrød, ellers er der en ny dansk restaurant på vej, men jeg ved ikke, hvornår den åbner.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Thjaa
willomarket har da mere dansk mad en Foodland

Foodland er da mest for japaner i vadfaller den i Ladpao er

men hvor willomarket har baade dansk svensk og norsk madvare som du ik kan finde i Foodland
Redigeret af Thjaa d. 28/06-2010 12:59
Livet er forkort til store problemmer

Hanuman
Robert Kronberg skrev:
Ellers er det pt. kun en dansk resstaurant, nemlig Stable Lodge i Suk soi 8, eller rettere der er også lige kommet Cafe Europa i Suk soi 20, der har begrænset udvalg, men har en del smørrebrød, ellers er der en ny dansk restaurant på vej, men jeg ved ikke, hvornår den åbner.

Hilsen, Robert

Boss Corner findes da også stadig på Rama 4 ?
One night in Bangkok and the world's your oyster...

Anonym Bruger
Robert Kronberg skrev:
dim skrev:
Hejsa

Bedste hilsner
Jimmi Andersen
Go sommer

Tja, ikke så nemt, men Foodland i Suk soi 9 har noget, der ligner, eller Bei Otto i Suk soi 20, som en et tysk supermarked.

Hilsen, Robert

ups foodland ligger i suk soi 5
og i suk soi 31 ligger en dansk bager

dim
tak
Jimmi Andersen

www.jalightandsound.dk
mek
Der er også en Foodland på Srinakarin rd. lige før den blir til Theparak (er dog næmest at komme til hvis man selv er kørende), samt Tops supermarked i Central Bang Na, har stort set de samme ting som Foodland.
Mek

Spring til debat: