Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg søger navne og adresser på steder / forretninger supermarkeder, i Bangkok hvor man kan købe dansk mad. brød pålæg m.m.
Bedste hilsner
Jimmi Andersen
Go sommer
Tja, ikke så nemt, men Foodland i Suk soi 9 har noget, der ligner, eller Bei Otto i Suk soi 20, som en et tysk supermarked.
Ellers er det pt. kun en dansk resstaurant, nemlig Stable Lodge i Suk soi 8, eller rettere der er også lige kommet Cafe Europa i Suk soi 20, der har begrænset udvalg, men har en del smørrebrød, ellers er der en ny dansk restaurant på vej, men jeg ved ikke, hvornår den åbner.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."
Robert Kronberg skrev:
Ellers er det pt. kun en dansk resstaurant, nemlig Stable Lodge i Suk soi 8, eller rettere der er også lige kommet Cafe Europa i Suk soi 20, der har begrænset udvalg, men har en del smørrebrød, ellers er der en ny dansk restaurant på vej, men jeg ved ikke, hvornår den åbner.
Hilsen, Robert
Boss Corner findes da også stadig på Rama 4 ?
One night in Bangkok and the world's your oyster...
Jeg søger navne og adresser på steder / forretninger supermarkeder, i Bangkok hvor man kan købe dansk mad. brød pålæg m.m.
Bedste hilsner
Jimmi Andersen
Go sommer
Tja, ikke så nemt, men Foodland i Suk soi 9 har noget, der ligner, eller Bei Otto i Suk soi 20, som en et tysk supermarked.
Hilsen, Robert
ups foodland ligger i suk soi 5
og i suk soi 31 ligger en dansk bager
Der er også en Foodland på Srinakarin rd. lige før den blir til Theparak (er dog næmest at komme til hvis man selv er kørende), samt Tops supermarked i Central Bang Na, har stort set de samme ting som Foodland.
Mek