Se indlæg|
Ang Hoteller
|
|
| crazy_guy77 |
Lagt på d. 27/08-2005 00:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hejsa Ville lige høre om der var nogen af jer som kender denne her hjemmeside " [url]www.thailandvoyage.com[/url]" Der kan man finde div hoteller og andre div ting Den kunne måske være en hjælp til folk som er i tvivl om hvor og hvordan de skal bo Med venlig hilsen Crazy_guy77 Redigeret af John d. 27/08-2005 13:33 |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2005 18:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Crazy_guy Ikke for at det link du lagde ind ikke er godt nok Men dette her er billigere syntes jeg,gode priser på hotel http://www.farang... Men jeg kan også tage fejl ![]() sparebamsen |
|
|
|
| crazy_guy77 |
Lagt på d. 27/08-2005 22:01
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 52 |
Hej Bamse Ja den har havde jeg ikke lige set den side der!! Men du har ret i at det er en del billigere, hvad jeg lige kan se Så du har ikke taget fejl der ![]() Crazy_guy77 |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/08-2005 22:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
YES Jeg fandt noget godt denne gang,bare der ikke er et tillæg som jeg ikke har set ![]() bamsen |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 28/08-2005 01:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Der er også denne side hvor du kan finde priserne i forskellig valuta, den ligner dog meget farangs.com men den er go og med billeder af hotellerne. http://bangkok.sa...=L&cur=THB Redigeret af Webmaster d. 28/08-2005 03:59 John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/08-2005 04:01
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Det link er vist meget tilsvarende det man får frem ved at trykke på Hotelbestilling i navigations-menuen her på siden. Direkte link: [url]www.dansk-thai.dk/hotel-bangkok.php[/url] Redigeret af Webmaster d. 28/08-2005 04:03 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.